Data e postimit: 2013-03-27 03:27:58
Lexime: 7645
Jam...
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Jam...
Autori: Dorina.D
Shkolla: Art Institute of Philadelphia
Klasa: 1 Year
Qyteti: Philadelphia
E-mail: dorina-pogradec@hotmail.com


Nje dite e re po fillon, si dielli dhe 365 henat qe jane per mua.
Jane rrezet e para te nje jete te re dhe kane erdhur te me thone qe jo vetem ne horizont agon.
Gjithashtu agon ne zemer ndoshta e pushtuar nga erresira, agon pertej humbjeve, dhimbjeve dhe hijeve. Pertej erresires te paparashikueshme. Ketu, ne qetesi, valet e para me rrefejne se gjithmone Ka nje mundesi per te shkelqyer perseri. Ne ate vije horizontale admiroj te ardhmen, me lind shpresa. Kthehem, ne ate det me kripe, te vetem dhe te vetmuar, per te fituar besimin. Nuk e di se si ndodh. Degjoj zera edhe pse akoma nuk jam cmendur. Peshperitje qe me ftojne te shkoj por largohen perseri pa me marre.
Stampa te plota me te qeshura dhe shoke, me lote dhe vetmi, me sfida dhe frikesim, me terbim dhe neveri.
Me surpriza dhe qartesime, me dyshime dhe ngaterrime. Me sukses dhe fatalitet. Me dashuri te shkrira ne mjalte qe shume shpejt kthehen te hidhura dhe qe transformohen ne pluhur. Me kthehet dridhja ne trup. Afrohet kurrizi i kaktusit dhe perseri gjakosem. Per nje moment syte e mi kthehen ne nje liqen dhe me vone ne nje flake te kuqe. Ndaj shikimin nga peisazhi dhe mbyllem mjaftueshem per te gjetur brenda turbullires time vetem pak qetesi. Atehere kuptoj qe oqeani na sjell qindra mesime por vetem duhet te marrim ato te duhurat dhe te leshojme ato mbeturina qe na deshperojne zemren dhe na bejne pis shpirtin. Ne fund era merr gjithcka, dhe koha pasi eshte sheruar mbulon te shkuaren me ate qe ne quajme harrese. Cfare denimi per ata qe jane te harruar, qe kaluan pa kaluar. Qe shenojne pa lene gjurme.
Ndermjet shkembinjve dhe reres mendoj per krahet qe me kane pritur gjate gjithe jetes time. Cfare bekimi!
Vecanerisht koncetrohem ne ata qe disa muaj me pare me kane perqafuar.
Duart e tij, tryeza e tij per te ngrene dhe per te pire, krahu i tij per te qare.
Solidariteti i tij per te degjuar pa te gjykuar. Syte e tij per tu rilidhur, fjalet e tij per te me njohur. Besimi i tij i palodhshem. Jane ketu dhe atje...ne te gjitha vendet ku kembet e mia kane shkelur. Gjenden atje ku shpirti im mundi te qendroje dhe te bisedoje te pakten ndonjehere.
Jam duke qare. Yjet me thone qe gjithcka ishte me vlere. Deshtimet, gabimet dhe zhgenjimet.
Nese te gjitha keto me kthejne dashurine ,ate qe gjithmone ka qene dhe do te jete, sepse nuk vdes, gjithmone do te kete vlere.
Kete here buzeqesh. Ne goje kam vetem falenderime per te gjithe ata qe ne te mire dhe ne te keqe jane historia ime.

Vepra te ngjashme
Autori: Dorina. D · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Padrejtesia e Jetes
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq ngasherim. Ti vetem do te kesh nje iphone te ri, nje makine te re dhe nje garderobe krejt ndryshe nga rrobat qe ke. Je shume I shqetesuar dhe I acaruar se...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pabarazia
Kjo jete eshte shume e cuditshme,shume e pakuptueshme le te themi. Ndonjehere tregohet shume e padrejte me disa njerez qe nuk e meritojne padrejtesine,ndersa me disa te tjere e tepron.Te mirat e saj nuk i ndan ne menyre te barabarte me te gjithe. Disa n...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pabarazia
Kjo jete eshte shume e cuditshme,shume e pakuptueshme le te themi. Ndonjehere tregohet shume e padrejte me disa njerez qe nuk e meritojne padrejtesine,ndersa me disa te tjere e tepron.Te mirat e saj nuk i ndan ne menyre te barabarte me te gjithe. Disa n...
Autori: Melodi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Nje udhetar i heshtur, ne rruget plot zhurme
Lum qe rrjedh,s'pushon, therret per ne perjetesi por askush s'pergjigjet. Askush s'do te largohet nga bota e miresise, por lumturia asnjehere nuk eshte eterne, e kjo jete bashke me gjithe ligesite e saj perseri mbetet e bukur, pasi edhe po te duam ta quaj...
Autori: Ornela Sinan · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Jeta
Te jetojme cdo dite,qofte ajo me diell,me re ose me shi. Vetem keshtu mund te rrefjme se kemi jetuar. Jete… Ndoshta ne dukje te pare duket thjesht nje fjale me kater shkronja por ne thelb permban me shume se aq. Shume prej nesh I adhurojne dhuratat p...
Autori: Melodi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Yjet do shuajne etjen e jetes, e jetes pa heshtje
Do te doja... S'e di pse, por sonte... sonte, do te doja te isha vetem une, ne nje vend te larget, e vetme por me shpirtin bosh. Te mos ndjeja asgje, te mos degjoja askend,te mos me kete mbetur me lot! Te me ishin thare, njejte si nje shkretetire ...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A duhet te falim gjithmone?
Kjo fjala "gjithmone" me lekund pak. Asgje nuk duhet te jete"gjithmone". Sigurisht qe duhet te falim... ama jo gjithmone. Te falesh eshte nje shenje e nje karakteri te forte thone dhe jam shume dakord. Te gjithe e dime se duhet te falim kedo kur ben nje g...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pse jemi vetem ???
Vetmia eshte shoqeruesja me e keqe e jetes.Edhe pse cdo person e vendos vete se me ke do te rrije,preferon te rrije ne shoqerine e njerzve apo preferon te qendroje vetm.Shpesh here "qendrimin vetem"e marrim si dicka negative.Por ne ditet e sotme nuk eshte...
Autori: Fabiana Gjoci · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nuk behet kush i pasur nga cfare fiton,por nga cfare heq dore.-Henry Ward Becheer
Ka mjaft shprehje,por disa qe kane lene gjurme po permenden dhe sot.Jane ata shprehje qe jane perdorur para shume vitesh dhe sot nuk bejne asgje tjeter pervecse shprehin realitetin. Nuk behet kush i pasur nga cfare fiton,por nga cfare heq dore. -Hen...
Autori: Eriola Rama · Lloji: Leter · Tema: Leter mamase
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume gjera qe nuk ti kam thene dot gjate gjithe jetes time. Nuk e di pse.....por te pakten me lejo te ti them tani. Ne keto caste te vdekjes pendohesh per shum...
Autori: Anxhela Hasankolli · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Grate qe konsiderohen si kukulla ne duart e burrit te tyre.
Gruaja,nje qenie njerezore,nje nene e palodhshme dhe nje shoqe jete.Nje person qe te drejtat e saj nuk kane gjetur zbatim ne jeten e perditshme.Nje person qe gjendet e ofenduar akoma edhe perballe familjes se saj.Nje person,qe ne kete rast kerkon ngrohtes...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Jeta
Je vetem. Eshte mesi I nates dhe je vetem. Ku jane te tjeret? Pse te kane lene vetem? Cfare ke bere qe te kane lene vetem?... Apo eshte faji I tyre. Po, po. Gjithnje faji I tyre. Faji I gjithkujt pervec teje… Akoma vetem. Pse akoma vetem? Mend...
Autori: Orgita · Lloji: Thirrje · Tema: Shqetesim
Sedi si tia nis! Ka shume qe thone se jane shume mire e te lumtur ne jeten e tyre dhe per momentin me behet zemra mal' kur i degjoj keto komente. Por sedi sa te sinqert jane para syve te mij . A thua a jane vall aq sa thone? Mos fshehet dicka ne bre...
Autori: ansi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: njeriu im i preferuar
cdo mengjes ngrihem dhe shikoj ate ne youtobe.cdo mengjes mendoj per te.syte e zinj qerpiket e gjate floket si mendafsh fytyra e saj engjellore te ben te dashrohesh me shume me te e ardhuroj.e dua pa mase.ajo esht engjelli i jetes time.nuk e kuptoj si mun...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com