Data e postimit: 2016-05-29 17:03:21
Lexime: 16703
Motra
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Motra
Autori: Anonim
Shkolla: ....
Klasa: 7B
Qyteti: Tirane
E-mail: anonim.anonim@hotmail.com


Dhe un si gjith te tjeret kam moter.Por une kam moter me nje lidhje te vecante lidhje zemre.Ajo eshte shoqja ime prej 2vitesh por une e quaj moter,sepse ajo me ka qendruar pran ne cdo moment ne cdo,ka qen afer meje e me ka fshi lotet me ka bere te qesh dhe kur kam qen shum e merzitur.Dhe ne si gjith te tjeret jemi zen shum kemi ndenjur dhe dite pa folur por ja ku jemi sot me te aferta se gjithnje.I kemi dhen nje premtim njera-tjetres qe do te jemi gjithnje bashke pavarsisht se ku do ndodhemi ne do e gjejme menyren qe te takohemi do zbavitemi kur te martohemi do jemi bashk do kujtojme momentet tona te bukura e te hidhura.Per te jap jeten.Dua ti them qe te me fale per gjdo gje per gjdo gabim.Gjithashtu dua ti them qe e dua shum pafund dhe do e bej gjithmon.Njerezit mund te thone qe ne dhe mund te ndahemi por jo sepse nuk ndahet dot 1 zemer.Te dua shum mos harro kurre ok shpirti im je gjeja me e mrekullueshme ne te gjith universin.

Vepra te ngjashme
Autori: Madalena · Lloji: Poezi dashurie · Tema: I love you my best friend
e mbaj mend si sot kur te takova ty me nje buzeqeshje te fsheht me shikoje ne sy qe nga ai cast u bere jeta ime dhe tani kurre nuk del dot nga zemra ime moter nk kam por nuk me duhet nje tkam ty sa per 100 dhe nk te nderroj me asnj shume gjera bash...
Autori: Lauresa · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Motra ime
Motra Ime Jetoja pa shpresa dikur e lenduar deri sa nuk kisha nje moter e vetmuar nuk kisha te kush te meshtetemm tek nje shoqe e cila qesh me lotet e mij A por ti erdhe Moter.Diten kur ti linde binte shii .Nuk po binte shii por ishinn lotet e mi nga ge...
Autori: Erina-Emini · Lloji: Leter · Tema: Te jemi miq me njeri tjetrin
Miqesia,nje zemer qe rreh e jeton ne pafundesi.Ajo zemer rreh brenda dy trupave.Lind pyetja qka eshte miqesia?Thjeshte nje fjale qe shum pak njerez ia dine vleren.Miqesia eshte ''Nje lidhje pa interesa dhe brenda saj ka dashuri dhe respekt ''.Ne miqesi je...
Autori: JOANA RUKO · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: ENDRRAT
Te gjithe kane endrra ne ditet e sotme .Disa enderrojne te bejne nje ushetim apo te kene nje kompjuter,endrra te cilat nje dite do te behen realitet me pak mund e perpekje.Endrra ime eshte shume e vecante dhe e bukur njekohesisht.Per disa persona mund te ...
Autori: ledyy ledyy · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqja ime
nje dite ne mendime sec po rrinte shoqja ime menjeher i shkova pran pse je e merzitur ti gentjan si ti dhe un moter te kem me e lumtura ne bot te jem lutet genta e po thot falem moter i madhi zot me i hek gentes merak ninjeher un i thash ...
Autori: Sara Hamzaj · Lloji: Poezi personale · Tema: Babai Im
Largesia na ndan, mall ndjej cdo moment, lot rrjedhin cdo nat por dashuria qe kam per ty me ben te ndihem krenare. E di pse jam e lumtur?Sepse ti e zgjedh dhe e punon ate pun qe te pushon ne zemer . Kam shpres qe nje dit te zgjedhim nje vend per te jetu...
Autori: Sejhan Shabani · Lloji: Poezi dashurie · Tema: shoqeria
Shoqja Ime E Ngusht Kam nje shoqe shume te bukur dhe gjithmon qendron e lumtur, per te qeshur me ben gjithmon se keshtu eshte shoqeria jon. Pa DINEN nuk shtyhet dita pa njera-tjetren sna ecen rrita, ne shkoll nje dit kur ajo mungon rri ...
Autori: My love · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
Sa her rri e mendoj, Ti merr pjes ne ato mendime Te dua ty pa fund... Sepse ti je motra ime!.. Moter nuk kam Po sme duhet 1 Te kam ty,me mir se nje moter Dhe kurr vetem s'me le Ti je me e mira Po ashtu me e veshtira Te dua me shum se veten ...
Autori: Brikena · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shoqeria ,pjese e jetes sime
Shoqeria ,pjese e jetes sime Shoket e shoqet e mia jane njerzit qe dua me shume , jane ata qe me bejne per te qeshur ne cdo moment , nese ata jane te lumtur dhe une jam e lumtur , nese ato merziten dhe une merzitem me shume se ato , nese ato lendohem u...
Autori: Suela · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Shoqja e jetes time
shoqe e di ti se sa shum te dua po te mos ishe ti un do kisha jetuar ne vetmi gjat gjith kesaj kohe ndoshta ndonjeher jemi share por minutat nuk kan kaluar i kemi then njeres tjetres me fal Leonita shoqja ime te kam zgjuar ne pik te nates du...
Autori: Fortesa Jeliqi · Lloji: Analize letrare · Tema: nje urim
Sot nje dite e veqant per ty,eshte dita kur ne kete bote erdhi nje engjull,eshte dita kur kesaj bote iu shtua nje YLL qe shendrit ne menyren me te mir te mundshem ne jeten ton.Shpresoj qe fati lumturia ,dhe sukseset te te percielli ty ne qdo hap te jetes ...
Autori: Armonela · Lloji: Leter · Tema: Fatkeqesia
E dashur vetja ime, Po te drejtohem ty sepse e kam ven re se si jeta po abuzon me ty. E di se ajo buzeqeshja jote e perditeshme tani eshte shuar. Gjithashtu e di se shum persona te rendesishem jane larguar nga jeta jote dhe nuk kan ndermend te kthehen pa...
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Leter · Tema: Leter atij
Sot mora guximin per te shkruar per ty .E di qe kam shum kohe pa shkruar per ty .ME FAL .Keto dite te ndjej me afer meje. Me mungon .Ti nuk je ketu me,thjesht nuk je .Dreqin,mund ta di pse ike? Pse ike lart n'qiell? Kur mora vesh lajmin e vdekjes ten...
Autori: GertaBatusha · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Gezuar Arta!
Je 16vjece sot.Shtaza ime je rrit xp E di ?! Je dikush qe do te te beja gjithcka per te ose te pakten do mundohesha!Kaloj ore e ore te tera me ty dhe gjithcka me duket e bukur dhe pa djallezi ashtu sic je dhe ti vet nje engjell.Tokes i mungonte ky engjel...




Komentet e fundit!

Emri: Kida
Email: Laci.alkida@icloud.com
Komenti: Poezia me e bukur ❤️❤️❤️❤️❤️❤️😍😍😍😍😍😍 love you my heart elsa my sis ⭐️😍

Emri: borbardha
Email: borbardha@hotmail.com
Komenti: ese shume e bukur

Emri: mirela
Email: mila_leta@live.com
Komenti: kjo poezi me ka ber shum pershtypje sepse ishte nje nder eset me te mira qe i kam lexuar ndojher

Emri: mirela
Email: mila_leta@live.com
Komenti: kjo poezi me ka ber shum pershtypje sepse ishte nje nder eset me te mira qe i kam lexuar ndojher



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com