Data e postimit: 2014-12-12 20:01:49
Lexime: 6961
metamorfoza
Lloji: Ese pershkruese
Tema: ndyshimi i koherave
Autori: ADELAJDA PRENGA
Shkolla: SH.M.I RUBIK
Klasa: 11
Qyteti: RUBIK
E-mail: adelagjeci@yahoo.com


Metamorfoza!
Në një ditë të bukur me diell dola shëtitje në zemër të metropolit tone.
Kishte shumë , shumë lëvizje , njerëz të ndryshëm qe ndiqnin rrugë të kundërta me njëri-tjetrin.Sec dëgjoje disa zhurma makinash , bori të pafundme , shitësit që të ofronin produktet e tyre , a thua të ishin më të mirat në botë ! Vallë c’ishin këto njerëz të vrenjtur me dosje nëpër duar , me makina të shtrenjta , që shikonin vazhdimisht orën duke nxituar për të kapur oraret e punës.
Më e bukura ishte se këta kalonin plot luks dhe elegancë sikur donin t’u bënin publicitet njerëzve te varfër , te ulur nëpër qoshet e rrugëve , me pjesë fizike te gjymtuara që shikonin nga këto njerëz te cekët sikur të ishin burimi i tyre i jetesës pavarësisht se këta të fundit nuk e vinin ujin në zjarr në këtë drejtim. Por ironia vazhdon edhe më tej kur shikoje nëna që kishin fëmijë nëpër duar duke u larë xhamat e makinave njerëzve të pushtetit , që edhe atë kosto të vogël pagese e jepnin me njëmijë llafe. Rrugëtimi im vazhdoi edhe me tej . Është një qytet i bukur , që çdo ditë e më shumë në të ngrihen minigradacela të reja ku duket sikur secila i shet mend tjetrës se kush është më e gjatë dhe kush më e bukur , apo se në cilën prej tyre bëheshin më shumë selfie.
Ah këto janë të rinjtë, të veshur bukur , me tablet dhe iphone nëpër duar, dhuratë nga babi , dhe me buzët me silikon dhuratë nga mami. Ata të binin shpesh herë dhe në shpinë pasi nuk e kishin fare mendjen se ku vinin këmbët dhe nuk nguronin as te thonin fjalën magjike të mësuar në kopësht tashmë të harruar , të ëmblën “Më fal”. Po , po ky është realiteti i sotëm ku secili sheh punën e tij , ku asnjëri s’do t’ia di për ty , ku morali dhe ndërgjegjia vlerësohen me notën 4 dhe teoria e marrjes së farës së kosit hua mbetet e pluhurosur në arkivat e komshinjëve të vjetër.Gjithsesi ndoshta u tregova pak kritike në shkrimin tim ,por megjithatë unë jam optimiste se Shqipëria jonë do të ecë përpara dhe do të ketë gjithmonë ditë të bukura me diell ose më saktë unë e dua me çdo kusht këtë ndryshim.

Vepra te ngjashme
Autori: Klea Kasa · Lloji: Ese filozofike · Tema: Reflektim mbi veten time.
Dialog me sytë e shpirtit. E ulur në një stol të vogël e të vjetër pranë një trotuari nga i cili mund të shikosh qartë cdo hap të shpejtë që bëhet nën jetën monotone.Pranë meje është një lis i madh dhe një ndërtesë ...
Autori: Klea Kasa · Lloji: Ese filozofike · Tema: Reflektim mbi veten time.
Dialog me sytë e shpirtit. E ulur në një stol të vogël e të vjetër pranë një trotuari nga i cili mund të shikosh qartë cdo hap të shpejtë që bëhet nën jetën monotone.Pranë meje është një lis i madh dhe një ndërtesë ...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Tregim · Tema: Jemi te ndryshem por te barabarte
Le të shqyrtojmë personat. Qeniet njerëzore do të përshtaten përkufizimin tonë të njerëzve për tani, por do të kthehemi në këtë më vonë. Të gjithë personat janë të barabartë. Kjo duket e qartë për mua. Tani, unë jam i vetëdijshëm...
Autori: Fejzë Demiri · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ese filozofike
Porosia e babait Kur kthehem pas, në hapat e padukshëm të kujtimeve, më kujtohet dita e parë kur erdhe në këtë botë. Si fëmijë i njomë që ishe, dalëngadalë duke u rritur fillove t’i bësh hapat e parë të jetës. Vogëlushi im, qaje me ...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Botë me probleme
Mos , mos , mos . Mos bëj ashtu , mos bëj kështu ..!Sa keq apo jo ?! Nuk je i lirë të jetosh jetën që t'i e endërron ose të themi më mirë jetën që ti zgjedh për ta ëndërruar . Në jetë egzistojnë vetëm dy gjëra me dëmethënie të ...
Autori: Sara Neziri · Lloji: Analize letrare · Tema: Dita e pare e dimrit!
A e dini një stinë që është e veqantë për mua?!Jo?! Epo,ai është një stinë e veqantë.Dimri,vëllau më i vogël i 4 stinëve të vendit tim. Unë e adhuroj dimrin.Ai është i bukur,i pastërt dhe më e bukura,është ngjyra e preferuar e bo...
Autori: serdashehu · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Delja e zeze
Njerëzit kanë tendencë të shohin dallimet mes njëri-tjetrit duke dashur të diferencojnë njëri tjetrin si nga pasuria , statusi social, apo edhe perceptimin e tyre në lidhje me konceptin e “normales. Të gjithë jemi të ndryshëm por të gji...
Autori: DION HASANAJ · Lloji: Ese filozofike · Tema: SISTEMI
SISTEMI Në jetën tonë të përditshme shpesh herë dëgjomë fjalën sistem te përdoret por rastet kur ne i kushtojmë vëmendje përdorimit të kësaj fjale janë shumë të rralla.Po si perkufizohet sistemi në v...
Autori: Elion Hasa · Lloji: Ese filozofike · Tema: E bukura dhe e shemtuara
Cili është përkufizimi i bukurisë? A ekziston një përkufizim i tillë? Apo secili prej nesh ka shpjegimin e tij? Ndoshta një person që unë mendoj se është i bukur, dikush tjetër e konsideron të shëmtuar. Ju mund të gjeni defekte te një per...
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: ese, dija, dijet, dashuria per dijen
- Warren Buffett tha njëherë: “Sa më shumë të mësosh, aq më shumë do të fitosh” Kjo është shumë e vërtetë. Shiko njerëzit e suksesshëm si Bill Gates, Elon Mosk, Winfrey Oprah dhe çdo njeri tjetër shumë të suksesshëm. Ata janë të...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: moda,te rinjte,
Moda është një një term I përdorur zakonisht për të përshkruar një stil veshjeje,I cili është mjaft I përhapur në pjesën më të madhe të popullsisë.Një stil veshjeje qëndron popullor zakonisht deri në tre vjet,dhe më pas ne themi se ...
Autori: Dolores Alla · Lloji: Rrefenja · Tema: Autizmi
Unë jam një fëmijë me autizem. Jeta ime ka qenë e mbushur me situata të pakuptueshme dhe ndoshta edhe të çuditshme. Gjithmonë jam ndjerë ndryshe, pavarësisht pamjes time fizike që është thuajse e njejtë me atë të moshatarëve të mi. Kam ...
Autori: V.D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: BOTA E FEMIJEVE DHE AJO E TE RRITURVE
Nëse jetën do ta shihnim si një univers padyshim Dielli do të ishte fëmijëria. Nëse jeta do të ishte një kopësht shumëngjyrësh, ngjyrat ja japin lulet të cilat simbolizojnë femijët. Por cfarë do të thotë të jesh fëmijë? Nëse do të t...
Autori: Big G · Lloji: Ese informuese · Tema: ese, vetmia, frika nga vetmia
Vetmia. Një prej ndjenjave të cilave njeriu u trembet më shumë. Një njeri i vetmuar nuk është vetëm ai që nuk ka asnjë pranë. Dikush mund të jetë i rrethuar nga njerëz, por gjithsesi, mund të ndihet i vetmuar në shpirt, sikur s’mund t’...




Komentet e fundit!

Emri: arjola
Email: arjolatoskaj@outlook.com
Komenti: E cte them une? I ke then te gjitha. Bravo! Me mire prishet.

Emri: ygkh
Email: adelagjeci@yahoo.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com