Data e postimit: 2015-02-03 15:48:33
Lexime: 9384 |
papritmas nje frik pushtoi qdo gje te gjalle perreth.Kafshet,duke u dridhur,zhdukeshin nga mundnin.Pese luae po zbrisnin ne lume per te pire uje.Perreth s`kishte mbetur asgje e gjalle.Te gjithankafshet ishin zhdukur.Dy prej luaneve kishin rreth e perqar q...
|
Perballe njera-tjetres jane dy familje qe jetojne ne rrafshin e dukagjinit,ne pjesen veriore te shqiperise.Ne ate kohe mbizoteronte ligji I kanunit dhe familjeve berishajve ishte vrare djali I tyre nga familja kryeqyqeve dhe sipas ligjitte kanunit kerkoh...
|
A ka gje me te bukur se te rrethohesh nga familja !
Dashuria me e madhe rritet kur ti je prane familjes,kur ti qesh,kur ti qan me ata.Ndoshta ti nuk e vren por ata gjithmone mundohen qe te mbrojne, e te shpetojne,e megjithese ti e perserit nje gabim at...
|
U zgjova ne mengjes si nje dite normale,shiqova nga dritarja qe jashte ishte shum ftohte dhe binte shi.Pyeta mamin se çka ka ndodhur ajo e deshpruar mu pergjigj se ishte bere nje termet ne Turki-Siri , une shume e merzitur ,kur degjova mamin duke thene ...
|
Te flasim per diten e enjte;
Ti harrojme oret e tjera por te flasim per oren e 2-te
Kemi me arsimtarin qe ne kete faqe kam shenuar shume
per te.
Eshte ora e gjeografise,
Une ndihem shume e lumtur sepse eshte ora e pelqyer e imja.
Ia kaloje shume mir...
|
Jemi ne Angline e vjeter, nje vend ku shkenca ne ate kohe ishte nje nga fushat me te rendesishme te jetes qe do te shenonte zhvillimin e metejshem te njerezimit. Aty, ne qender te Londres, ndodheshin zyrat me te medha te kesaj fushe e prane tyre ndodhej n...
|
ska asgje me te madhe se dashuria sepse ajo triumfon mbi te gjitha .ishin dy te dashuruar nala dhe teo te cilet e donin shume njeri tjetrin.kane kaluar shume mire me njeri tjetrin dhe kane rene ne dashuri qe nga hera e pare qe jan takuar me njeri tjetrin....
|
Ne dy shtepiza qe ndodheshin ne kembet e nje kodre prane nje qyteti me ujra termale jetonin dy familje fshatare Tuvaket dhe Valinet. Ata punonin egersisht me token jopjellore per te siguruar jetesen e tyre modeste. Te dyja familjet kishin secila nga kater...
|
Kete poezi po e filloj pak me ndryshe dhe jo si gjithe tregimet e tjera "na ishte njehere"
Disa vite me pare jetoja ne Amerike,atje jetoja me nje vajze te quajtur Xhejn dhe me te emen e saj qe quhej Emilli.Xhejn ishte nje vajze me nje zemer shume te mi...
|
Libri i fluturave
Na ishte njehere nje vajze e cila kishte deshire te lexoje shume libra dhe quheshte Sara. Ketu na paraqitet nje vajze tjeter qe eshte shoqe e ngushte me Saren qe quheshte Zana. Ato cdo dite ishin bahske, cdo gje e ndanin, ishin shume te...
|
Autori:
Anonim ·
Lloji:
Tregim
·
Tema:
Fitimi i vetbesimit
Ne kete tregim do te flasim per Anin dhe veshtiresite e femijerise se tij. Ani eshte nje djalosh me floke te shkutra kafe, sy te zinj, ka nje buzeqeshje te lezetshme dhe eshte i qete, i zgjuar, nuk ka asnje mik dhe ai ka veshtiresi ne te shprehur dhe ne k...
|
"...843. Doreras thirret aj, i cili vret kend me dore te vet.
854. Besa asht nji vade lirije e sigurimi, qi shpija e te vramit i ep dorerasit e shpijarvet te tij, tuj mos i ndjek per gjak perkohsisht, e mje ne vade te caktueme.
855. Me cue ngjind per b...
|
Rrugen per ne shkolle femijet e benin te shoqeruar nga mesuesit. Pse do te thonit ju. Sepse ky vend ishte i mbushur plot me mina dhe nxenesit duhej te kalonin me kujdes te madh.Por nje dite Arditi kishte marre dhe qenin e tij Lesin me vete. Gjate rruges p...
|
Historia e nje vajze 9 vjecare
Shum pak veta mund ta ken perjetuar historin e saje.
Ishte nje vajz shum e lumtur ,kur 1 dit kthehet nga shkolla shikon , tek shtepija e saj shum njerës edhe habitet, shkon mbrenda shikon mamin duke qar e pyt! cfar ka ndo...
|