Data e postimit: 2014-12-18 19:28:04
Lexime: 5940
70-vjetori i pavarsise
Autori: silvana patarria
Lloji: Ese pershkruese
Tema: shqiperia
Shkolla: skenderbeu
Klasa: XI
Qyteti: krume
E-mail: Email eshte i fshehur!


Shqiperia,vendi ku u linda, u rrita dhe do vdes.Ky eshte vendi im.Vendi ku shqiponjat fluturojne te lira ne
skajet e qiellit.Qdo shqiptar eshte krenar qe mban ate emer sepse shqiperia eshte djepi qe na perkundi qe femije ,eshte djepi I kultures sone.Pse te gjithe popujt e huaj I suleshin shqiperise?Kesaj pyetje eshte e lehte ti kthesh pergjigje.Shqiperia ishte dhe vazhdon te jete nje vend perfekt.Nje vend qe ploteson te gjitha kriteret per te qene nje shtet I mireformuar .Nje vend qe pushtuesit e huaj tentuan te na e merrnin per shkak te pozitave gjeografike te favorshme per zhvillim por qe ne shqiptaret nuk ua lejuam sepse eshte vendi yne.Toka qe na mesoi ta duam dhe ta mbrojme me jete vendin tone ashtu siq kane bere te paret tane.70 vite me pare atdheu yne ishte pushtuar nga nazi-fashistet dhe bashkepunetoret e tyre vendas.Qindra vite shqiperia ndenji e pushtuar dhe e zaptuar nga pushtuesi nazi-fashist.Pesuam shume poshtersi,pushkatime e internime.Dite te veshtira ishin per popullin shqiptar,dite qe zbardhnin te zymta,dite qe me shprese jetoheshin ,dite terrori qe mezi pritej te perfundonin.A nuk ishte e mjaftueshme per ne ndarja e shqiperise etnike me 1913?E copetuan shqiperine pa pike meshire dhe perseri kerkojne ta marrin.Por data 29 nentor 1944 e mbylli kapitullin me te veshtire per atdheun tone.I dha fund pushtimit nazi-fashist.Ne ate mengjes Shqieria deklarohet nje here e pergjithmone e lire dhe sovrane.70 vjetori I clirimit eshte gezim I madh per te gjith shqiptaret sepse kujton diten kur shqiperia clirohet dhe diten kur ne vendin tone fillon te mbizoteroje paqja.Prandaj kjo dite eshte e madhe per kedo qe eshte shqiptar ane e mbane botes.Pa dyshim qe shpallja e pavaresise dhe clirimi I atdheut jane ngjarjet me te medha te historise sone dhe keto data meritojne nje respekt te veqante dhe nderim nga gjithe shoqeria jone.Te nderojme sakrificen sublime,gjakun e deshmoreve,dhe heroizmin e luftes.Te krenohemi me veten qe kemi gjak Shqiptari.Gjak I nje populli qe nuk shuhet kurre .Te krenohemi me vendin tone,Shqiperine ,vendin per te cilin ja vlen te japesh jeten me plot deshire sepse eshte nena qe na rriti e na mesoi te jemi Shqiptar autokton.

Vepra te ngjashme
Autori: eda lumi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: perrallat
Perrallat jane pasqyre e jetessone: Sa here permendim fjaleni perralle kujtojm shume gjera duke nisur qe nga perrallat e bukura qe na thoshe gjyshja kur ishim te vogla dhe ne kohet e sotme na shoqerojne perrallat e Asdrenit. Tani jam ne nje mosh per te k...
Autori: didi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: femiria
Kur isha e vogel doja te isha e rritur,por tani qe u rrita dua qe te kthehem serish ne femijri,sepse femiria eshte nje ndjesi qe nuk mund ta provosh perseri e qe shum njerz e duan at sepse i ben qe ta kthejn koken mbrapa e te mendojn per gjerat e kaluar.f...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Udhetim imagjinar
Ne fillim ishte vetem nje kujtim dhe pastaj nje realitet ne te cilin u ktheva. Elakturus, nje planet i bukur, i lavdishem qe perqafon buzen e ekzistences. Kur per nje moment te merr gjumi dhe qetesohesh, lumenj te argjendte lundrojne afer teje si fije te ...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shoqeria
Un nuk quj shok ate qe kam ni jet qe e kam njoft e nuk me njeh mire.Une quj shok ate qe nuk mshehet mas krenaris por mos me t'fole i pari qe ti folish ti,une quj shok ate qe nuk struket neper skute hatrit per cdo keqkuptim,un quj shok ate qe e di se do mi...
Autori: donita osmanollaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: deshira per tu bere shkrimtare
Dëshira për ‘u bërë shkrimtare Dëshira ime më e madhe në botë është të bëhem shkrimtare e shquar shqiptare.I kam shumë lakmi shkrimtarët e mëdhenj të letërsis sonë.Të cilët janë me qindra e mijëra.Do t’i përmedja disa, por nuk ...
Autori: Diarta Rexhepi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Per ty nene! Nisa te shkruaj per ty thesari im i cmuar, por kujtova se nuk mjafton nje jete e tere per te shkruar per qenien me te dashur ne jete. Si mund te ekzistoj nje person kaq I persosur sa ty nene? Ti qe me linde, me mesove te dua, te qesh, te ...
Autori: Viona Hasani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera
Si qdo femij , edhe un e pelqej po te njejten stin pra pranveren.Sepse ne pranver lulet fillojn te qelin , bletet fillojn te bejn punen e tyre te vleshme , dallendyshet qe me par kishin shtegtuar ne vende te nxehta tani vin tek ne.Andj jam shum e lumtur q...
Autori: Erza Hasani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shkolla
Te flasesh per shkollen eshte e veshtire,por edhe e kendshme... Eshte e veshtire,sepse te vjen keq te flasesh per gjera te pakendeshme qe ndonjehere ndodhin aty...Ndersa eshte e kendshme te flasesh sepse aty meson te jetosh. Aty kemi mesuar shkronjen e ...
Autori: ararararmemememmem · Lloji: Ese pershkruese · Tema: miqte e mi
miqte tane jane cdo gje per ne .Ato dine te jene te mire ne cdo sekond te jetes tone,na bejne te qeshim kur qajme......Miqte jane gjeja me e bukur qe ndodh ne jeten tone ,i kemi shume te afert dhe i duam si motra e si vellezer.Kur dalim e shetisim me to ...
Autori: Valdrina Hafizi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dimri në qytetin tim
U zgjova në mengjes si çdo ditë të përhershme.Shkoj me vrap të hapë dritaren,po ç'të shoh? Një borë e lehtë kishte mbuluar kopshtin tim.Me të vërtetë mu kënaq zemra kur pashë se kishte rënë borë.Ishte datë 30 nëntor,shoqja ime kisht...
Autori: Elona Rexhepii · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera
Pranvera eshte njera nder stinet e mia me te pelqyera.Pranvera na sjell lumturi e bukuri natyrore siq jane: gjelbrimi i fushave,çelja e luleve dhe fillimi i lulzimit te pemeve.Pra pranvera largon motin e ftohte duke e sjellur nje mot shume te mire me die...
Autori: _J · Lloji: Ese pershkruese · Tema: mami im
Ne kete ese mund te them se nuk eshte vetem subjektive por eshte SUPER subjektive pasi perfshihen te gjitha ndjenjat e mia karshi ketij personi .. Ai person eshte MAMI IM , ajo eshte personi me unik ne bote...
Autori: titilja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dita e flamurit
Kishim vendosur qe per festen e pavaresise te shkonim ne qytetin e vlores, per te festuar edhe ne me qytetaret e vlores. Dhe me te thene e me te bere. U nisem heret ne mengjes me autobus une tili dhe ardi. Nga dritaret e autobuzit shihnim natyren vjesh...
Autori: Olgert Dcoi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vendlindja ime
Vendlindja ime eshte Kukesi. Nje vend me karakteristika natyrore te mrekullueshme.Aty ajri ky te freskon dhe per pak sa ste se gjumi nga qetesia. Pemet e lata ku gjethet i bien ...kumbullat,manaferrat qe gjenden kudo... aty ka shume pak shtepi porshume ...




Komentet e fundit!

Emri: Arbion
Email: arbion.canga@gmail.com
Komenti: Eshte 70 vjetori i clirimit dhe jo i pavarsise



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com