Data e postimit: 2013-10-17 17:32:24
Lexime: 7207
Endra
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Endraa
Autori: genti
Shkolla: P.N.LUARASI
Klasa: 12-D
Qyteti: Tirane
E-mail: ixemla@gmail.com


..Dhe ne ate cast mu shfaqe ti ...

Vepra te ngjashme
Autori: L · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Pranvera
Ti pemë,e veshe një vello, sa të kishte hije në trupin tënd Vello e shndritshme si vetë jeta. Si valë e lehtë, u përhap mbi det. Si nuse e bukur u shfaqe, në të kaltrin qiell. Njerëzit e shashtisur qëndrojnë nën kurorën tënde. D...
Autori: Shqiponja · Lloji: Romane · Tema: Zhgenjimi
Ora ecen ecen pa pushim dhe gjumi ne syt e mi nuk duket gjekundi.Me kohen eshte larguar edhe ai vetimthi duke lene pas zhgenjime pafund qe shoqerohen me lote te shpirtit.Jam lodhur tek sa ndjek me ankth pa pushim tik taket e saja duke pritur se ne nje cas...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Vuajtja nuk zgjat vetëm një cast !
Autori: alesia aliu · Lloji: Ese argumentuese · Tema: e verteta e jetes
Te kesh shok apo te dashur kjo eshte ceshtja, I dashuri eshte nje person qe ti e don me gjith shpirt por ajo ndjenje mund te zbehet nga cast ne cast.A mendoni vertet qe ai nuk do i shkoj mbas nje vajze tjeter ? Nese po athere ju gaboheni rende.Atij mund ...
Autori: Sindi Cela · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Familja
Familja ime perbehet nga 4 persona, personat me te shtrejnte pa te cilet nuk do t’ia dilja kurre mban. Babi ashtu sic cilesohet si shtylla e familjes eshte bere edhe per mua nje shtylle e forte tek e cila une mbahem ne cdo cast te veshtire te jetes. M...
Autori: Kejdi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Familja
Familja ime perbehet nga 4 persona, personat me te shtrejnte pa te cilet nuk do t’ia dilja kurre mban. Babi ashtu sic cilesohet si shtylla e familjes eshte bere edhe per mua nje shtylle e forte tek e cila une mbahem ne cdo cast te veshtire te jetes. M...
Autori: Rea Latifi · Lloji: Tekst filozofik · Tema: Fshehja e Personalitetit Tim
Personaliteti im,po si mund ta pershkruaj ate,po te me duhej ta pershkruaja do te duhej te perdoreja 1000 terme sepse ka disa pjes te saj qe i fsheh ne vetvete qe askush nuk i dua ti di.Personalitetin tend duhesh ta zbulosh ne momente te duhura dhe atehe...
Autori: Dritan Idrizi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ese per familjen
Familja ime perbehet nga 5 persona, une babi , mami, dhe 2 motrat .Ato jane personat me te shtrejnte pa te cilet nuk do t’ia dilja kurre mban. Babi ashtu sic cilesohet si shtylla e familjes eshte bere edhe per mua nje shtylle e forte tek e cila une mba...
Autori: ela · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Festa e nenes
Ne c'do rrugice gjithshka vezullon 7-8 Marsin te gjithe po festojne Me lule ne duar mesuesit dhe nenat tona per t'i uruar Ju faleminderit qe ekzistoni Qe ne cdo cast na keshilloni Dhe c'domoment na edukoni Puna juaj e palodhur Shume here ...
Autori: Kledina Ymeraj · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Nje ndjenje ...
Nje ndjenje e rinise Nje enderr e femijerise Nje lumturi e gjalle Nje cast i rralle Caste te perhumbura ne dashuri lotet e rrjedhur ne pafundesi ndjenja e fshehur per vite te tera lumturi e heshtur... drite ne erresire jete ideale hap i v...
Autori: Dorentina Zema · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Femra
"Te edukosh nje burre do te thote te edukosh nje familje ,te edukosh nje grua do te thote ke edukuar nje komb ." Nese me pare femra ka ndenjur e fshehur ,ne kohet e sotme eshte mjaft e rendesishme qe gruaja te dale si force e konsoliduar .Mashkulli duhet...
Autori: Madalena · Lloji: Poezi dashurie · Tema: I love you my best friend
e mbaj mend si sot kur te takova ty me nje buzeqeshje te fsheht me shikoje ne sy qe nga ai cast u bere jeta ime dhe tani kurre nuk del dot nga zemra ime moter nk kam por nuk me duhet nje tkam ty sa per 100 dhe nk te nderroj me asnj shume gjera bash...
Autori: Ana · Lloji: Poezi dashurie · Tema: per ty
Jam diku humbur ne mendime se ce ka gjet kete zemren time S’mund te mendoj azgje tjeter vec per ty e shkruaj ne leter. Zdi ku jam e zdi ku shkoj as nuk dua te mendoj Po me thuaj si te harroj kur xhdo cast te mendoj. Me fal zemren un po vras ...
Autori: Sabina Kurtaj · Lloji: Te tjera · Tema: Varferia
Mbase ti mund te mos jepje vetem para , por edhe paksa nga vetja jote... Ah ! Ah ! Sa shprehje kuptimplote dhe e mahnitshme ! Ata qe kane me se shumti nevoje ne kete bote faktikisht jane njerezit e semure dhe ata ne nevoje . Shpirti te keputet kur e sheh...




Komentet e fundit!

Emri: kfuyg
Email: hlsdf.jhglf@jg.jhfg
Komenti: hikni ore PIRDHUNI se na harxhuar kohen e limituar kot!

Emri: Frenci Rakipi
Email: frenci8@gmail.com
Komenti: O Gento(a)! Rregullat jane qe postime te tilla (te shkurtra dhe qe nuk jane ese), te fshihen, por duke qene se je i(e) Petro Ninit po bej nje perjashtim se jemi ne nje shkolle, ti te 12-D une te 11-....



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com