Data e postimit: 2014-09-09 15:09:16
Lexime: 7456
atdheu
Lloji: Ese pershkruese
Tema: atdheu,liria,kosova etj
Autori: nita lajqi
Shkolla: hasan prishtina
Klasa: 4
Qyteti: prishtina
E-mail: nita.lajqi@live.net


Atdheu eshte gjeja me e shtrenjt ne jete ai eshte vendi ku linda dhe ku u rrita.

Vepra te ngjashme
Autori: fatjon rama · Lloji: Analize letrare · Tema: gjuhe shqipe
atdheu eshte gjeja me e shejt sepse aty linda u rrita ndoshta dhe do te vdes ka njerz qe jetojn jasht atdhut por kan mall ndaj atdheut sespe aty u mesove te ec te vrapj te shkruaj dhe te lexoj atdheu eshte nena e dyt kur ta degjojm fjalen atdhe aty ki shu...
Autori: Albiona Thaqi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: E dua atdheun
Atdhun une e dua shume,sepse ketu linda,u rrita,u edukova e shume gjera te tjera mesova.Atdheu per mua eshte jeta ime,ai per mua eshte gjithqka.Edhe nese shkoj ne nje vend tjeter te panjohur,nuk do ta dua si atdheun tim,ku linda e u rrita bashk me shoket...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi personale · Tema: "Vendlindja"
....."Lamtumir vendi im"...... Nga një nën un, u linda...Në një vënd, un jetova.. E aty u rrita,me kalimin,e kohës! Më sfidoi jeta: Me shum ,sfida.. Kur isha i ,vogël. Asgjë ,nuk dija. Pas disa, kohësh: Kuptova, që gjëja, M...
Autori: Livia Sadikaj · Lloji: Poezi lirike · Tema: Dashuria per atdheun
Atdheu Vendi ku kam lindur, Vendi ku jam rritur, Vendi qe do vdes, E do vdes me shpres Aty ku te gjithe me duan e i dua. Aty ku pa e vrare mendjen gaboj, dhe gjithe endrrat i realizoj. Shtepia ime eshte aty. Te gjithe e shohin me sy. Me vone...
Autori: Tringa · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Per Atdheun
Atdheu është gjëja më e shtrenjtë në jetë.Sapo të dëgjojmë fjalën atdhe menjëherë na vijnë në mendje shumë gjëra.Unë linda,u rrita dhe ndoshta do të vdes në atdheun tim.Ata që ikin nga atdheu vet duhet të kenë mall për atdheun s...
Autori: Erbuna HAJDARI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese për Atdheun tim
Atdheu im,vendi im,streha ime ku u linda e ku do vdes është Kosova. Qdo mergimtar e ka të vështirë të jetë larg vendit të tij, e leje më larg familjes,sepse është vendi ku mësuan të flasin e vendi ku hedhën hapin e parë e andaj e kanë tÃ...
Autori: Lion Braka · Lloji: Poezi lirike · Tema: Atdheu im.
ATDHEU IM Atdheu im i dashur, Me male e fusha plot, Për ty i tërë kombi, Me nder krenohet sot. Ti neve na transon, Rrugën e ardhmërisë, Rrita jonë me ty është, Fole e lumturisë. Jam shumë i lumtur, O të dashir miq, Që atdheu yn...
Autori: SINDI HIMA · Lloji: Ese pershkruese · Tema: VENDI IM
ATDHEU ESHTE MBASE PARA SE GJITHASH VENDI KU ROBEROHET SHPIRTI.ATDHEU NUK DO DASHURI TE CUNGUAR.KUSH NUK BEN GJITHCKA PER TE ,AI NUK BEN ASGJE.KUSH NUK I JEP GJITHCKA ATIJ,AI I KA MOHUAR TE GJITHA.ATDHEU ESHTE VENDI KU ROBEROHET SHPIRTI I NJERIUT.NE,SHQIP...
Autori: legjendare elira · Lloji: Ese vleresuese · Tema: shkolla ime
vendi me i mir, aroma qe leshon shkolla eshte ushqim i trurit tim, oborri i saj eshte si parajsa, muret e saj jan si shtepia ime shoket dhe shoqet si familja ime e dyt arsimtaret si prindrit e mi te tret shkolla eshte vendi me i shtrenjt aty gjej gjen me ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Cfare eshte vendlindja per mua
Zgjohem nje dite te bukur dhe papritur pyes:Cfare eshte vendlindja? Cfare e ben ate kaq te vecante dhe te shtrenjte per cdokend?Por tani qe jam rritur dhe jam bere me e ndjeshme per sa i perket atdheut them me plot goje se cfare eshte per mua.Atdheu esht...
Autori: znj.P · Lloji: Poezi dramatike · Tema: vendi
shqiperia eshte vendi ku linda dhe do vdes ku jetova me nder dhe shprej vendi im i dashur ty te dua shume Tek ty mesova te flas te hell hapat e pare te shkruaj te lexoj te kujtoj dhe harroj Ty te dua shume sepse jam rritur tek ti ...
Autori: Amra Osmani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrim Vendlindjeje 1
Ahhh sa e bukur vendlindja ime!Vendi ku une u rrita , vendi ku moora mesimet e femijerise , vendi ku jetuam qastet e gezuara por edhe te hidheruara!Atu ku hodha hapin e pare te jeteses, kjo toke e shenjte ku kojtova origjinen .... Qdo pjese e tij eshte e ...
Autori: Kasandra · Lloji: Analize letrare · Tema: Njeriu shqiptar
Shqiperia eshte atdheu im dhe jam krenar per te.Ajo mund te jete nje vend i vogel por mban shume vlera te medha.Tradita,kultura,zakonet jane indetiteti i saj.Shume shqiptare e nenvleresojne Shqiperine por duhet te kuptojne se ne ate vend ata kane mesuar p...
Autori: Linda Fetaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ese mbi zhdukjen e shqipetareve
Tek vendi ku linda,tek djepi ku u rrita, tek cicerima e zogjeve qe degjohej cdo pranvere,tek shushurima e lumit qe kisha prane shtepise,tek pemet plt hijeshi tek natyra gazmore qeduket sikur me buzeqesh ,tek vendi im . U munduam te na ndajne te na copet...




Komentet e fundit!

Emri: almejsa
Email: hhh@yahoo.com
Komenti: kotttttt frrrrr

Emri: erty
Email: erty@yahoo.com
Komenti: tu befsha.te lumte mendja qe ma paske sa nje kokerr bizeleje:

Emri: nensi
Email: n@yahoo.com
Komenti: te pakten ajo eshte perpjekur ,kurse ju shani ... gjithsesi bravo duke gjukuar nga mosha

Emri: ani
Email: klodiankakaci@gmail.com
Komenti: sa keq

Emri: denis
Email: denisrizvani1@outlook.com
Komenti: uuuuuuuuu sa keq

Emri: linda
Email: linda.tr@hotmail.com
Komenti: pz ma kot ske ku shkon

Emri: edona
Email: rudi.bala@outlook.com
Komenti: shum i keq bre

Emri: edona
Email: edona_ramlahmeti@hotmail.com
Komenti: shum i keq

Emri: sidorela
Email: sidorelahasa851@yahoo.com
Komenti: po hajt mo

Emri: eni
Email: enieni@ymail.com
Komenti: te duket vetja e zgjuar me kete qe the!!!


Emri: aasasa
Email: asssa.the@ffff.com
Komenti:

Emri: enxhi
Email: enxhi12@yahoo.com
Komenti: shumw kot.Pastaj cka te bukur kjo nje fjali ka.kete mund ta beje edhe nje nxenes i klases se 1

Emri: hjh
Email: hjh@fff.com
Komenti: jo nuk e ka ber mire shum keq e ka bere po talleni juuuuuuu

Emri: dren
Email: leni17years@hotmail.com
Komenti: shum mir

Emri: Inna Nanna
Email: alma.alterego@yahoo.com
Komenti: Kot fare

Emri: C'te duhet ty?!
Email: jonadadervishianimeotaku@gmail.com
Komenti: cja ke mbyt koooot fare!ate quan ese ti moj??!!! Dhe nuk eshte atdheu me i shtrenjti, sepse para familjes nuk do ASKEND!

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: e ke shume por shume gabim nita, pasi nuk eshte atdheu gjeja me e shtrenjte ne jete se ka gjera te shtrenjta e super te shtrenjta se atdheu!

Emri: donika
Email: donika_lajqi@live.com
Komenti: shum bukur nita



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com