Data e postimit: 2022-06-20 12:27:28
Lexime: 936
Jeta e kesaj bote sipas islamit
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Jeta e kesaj bote sipas islamit
Autori: Flora Xhaferi
Shkolla: SHMKM
Klasa: I4
Qyteti: Gostivar
E-mail: flora.xhaferi8@gmail.com


Jeta e kësaj botë s'është vetëm një kënaqësi mashtruese
Falenderimi i takon Allahun që e bëri jetën e kësaj bote kalimtëre dhe jetën e botës tjetër të qëndrueshme dhe të përhershme. Paqja dhe bekimi qofshin mbi Profetin tonë, Muhamed, dhe mbi familjen e tij, shokët e tij dhe pasuesit e tij deri në Ditën e Gjykimit.

Në të vërtetë jeta e kësaj botë shtë zbukuruar, zgjeruar dhe është bërë qëllimi i shumë njerëzve mëngjes dhe mbrëmje. Dhe Profeti –salallahu alejhi ue selam- pati frikë një gjë të tillë për popullin e tij, sepse ajo është shkatërrimtare për ta. Është transmetuar në librat e saktë (si: Buhariu, Muslimi…) se Profeti - salallahu alejhi ue selam- ka thënë: "Pasha Allahun unë nuk kam frikë varfërinë për ju, por kam frikë që do t'u jepet juve dunjaja ashtu siç iu dha atyre që ishin para jush dhe garonin në të ashtu siç do të garoni edhe ju dhe do t'ju shkatërrojë juve ashtu siç i shaktërroi ata"

Kishte frikë - alejhi ue selem- për popullin e tij sprovën e jetës së kësaj bote dhe që të jepen pas duke qënë shkatërruese për ta dhe për prishjen e fesë së tyre e përçarjen në mes

Transmetohet nga Ka'b bin Ajad se ka e dëgjuar të Dërguarin e Allahut të thotë: "Me të vërtetë për çdo popull (komb) ka sprovë dhe sprova e popullit tim është pasuria" Për këtë qëllim e paralajmëroi popullin e tij nga fundosja në dunja dhe të vrapuarit pas, sepse kjo jetë është vend prove për njerëzit dhe për t'i sprovuar ata, për këtë thotë Profeti –salallahu alejhi ue selem-: "Me të vërtetë dunjaja (jeta e kësaj bote) është e bukur dhe .. dhe me të vërtetë që Allahu ju bëri juve mëkëmës në të dhe Ai ju vështron se çfarë veproni , kështuqë keni frikë këtë dunja dhe keni frikë gratë"

Vepra te ngjashme
Autori: Armend Berisha · Lloji: Poezi personale · Tema: Problemet e jetës
Jeta. Jeta është një ndjenjë,e pa përshkrueshme, jeta është një dit,që shumë shpejt kalon, jeta është një sfid,që të sfidon, jeta është një luftë,që të mundon. Jeta është buzëqeshje,jeta ësht...
Autori: Nedreta Fetahi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Të gjithë të vërtetat kuptohen,por e vërteta e jetës është një enigmë e vërtetë.Është fakt se së pari duhet ta kalosh erësirën për ta parë dritën,duhet ta provosh të hidhurën për ta kuptuar të ëmblën,duhet të lëndohesh për ta ...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Thenie · Tema: Shprehje frymezuese nga Nënë Tereza
1. Të duash do të thotë të bësh gjëra të vogla me dashuri të madhe. 2. Mos i prisni kryetarët. Bëjini gjërat vetë, njëri për tjetrin. 3. Fjalët e mira mund të jenë të shkurtra dhe të lehta për t’u thënë, por jehona e tyre ës...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Thenie · Tema: Himni i jetës Nënë Tereza
Jeta është një shans, kape. Jeta është bukuri, adhuroje. Jeta është bekim, shijoje. Jeta është ëndërr, bëje realitet. Jeta është sfidë, përballoje. Jeta është detyrë, kryeje. Jeta është lojë, luaje. Jeta është ...
Autori: Emira Buçi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: "Thesari i çmuar i fshehur në një ishull te braktisur"
E emërtova thesar por ka vlerë edhe më shumë ,i fshehur në një ishull te braktisur për dikë që e humb.Familja bëhet fjalë,e shtrejnta në këtë botë por për disa është fshehur se e ka humbur për qëllim të kotë.Nga zoti u krijove,e nga ...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Botë me probleme
Mos , mos , mos . Mos bëj ashtu , mos bëj kështu ..!Sa keq apo jo ?! Nuk je i lirë të jetosh jetën që t'i e endërron ose të themi më mirë jetën që ti zgjedh për ta ëndërruar . Në jetë egzistojnë vetëm dy gjëra me dëmethënie të ...
Autori: adela mullalli · Lloji: Poezi personale · Tema: jeta
Erësirë e jetës Kur nata bie e pushton, Heshtja, erësira mbretëron, Kur drita e diellit tradhëton, Jeta për një cast mbaron. Çdo gjë e humb fillin e harron, Se në të vërtetë po jeton. Tr...
Autori: Big G · Lloji: Ese informuese · Tema: ese, vetmia, frika nga vetmia
Vetmia. Një prej ndjenjave të cilave njeriu u trembet më shumë. Një njeri i vetmuar nuk është vetëm ai që nuk ka asnjë pranë. Dikush mund të jetë i rrethuar nga njerëz, por gjithsesi, mund të ndihet i vetmuar në shpirt, sikur s’mund t’...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese filozofike · Tema: Njeriu dhe dija
Njeriu ka qenë dhe është një qenie,e cila në të shumtën e kohës eksploron.Për të njohur më shumë Botën dhe për të kuptuar rregullat e saj.Si dhe që të zhvillojet e të marrë sa më shumë dritë nga “Dielli i diturisë”.Megjithatë k...
Autori: Lauresa Selimi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: E lirë
J͟E͟ T͟I͟ E thjeshtë nganjëherë mendoj që vitet ende skanè kaluar, jemi prap ne tè njejtit persona, të njejtit njerëz që kemi qenë e që zakonisht po përpiqemi té jemi.. E sot mos e mbyll prap Ditarin tënd që zakonisht përpiqesh por n...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fati ynë
Njerëzit janë mjaft të ndryshëm me njëri-tjetrin duke u bazuar në pikëpamje.Ai e shikon botën dhe jetën në perspektiva të ndryshme.E njëjta gjë mund të thuhet nëse fatin tonë e shkruajmë vetë,apo është i paracaktuar nga një vullnet hy...
Autori: anonim · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: dhuna
Pse A ka ende këso lloj personash që mundohen t'a ulin personalitetin e një femre, që mundohen të abuzojnë, të mashtrojnë e të vrasin një femër. A kanë motër ata të cilën i bëjnë këto gjëra. A nuk kanë ndejenja që i abuzojnë femra...
Autori: Dina · Lloji: Poezi personale · Tema: jeta personale
Jeta Jeta është lojë, luaje, Jeta është ëndër, ëndërroje, Jeta është gënjeshter, kuptoje, Jeta është thesar, ruaje, jeta është mësim, mësoje, Jeta është sfidë, sfidoje, Jeta është realitet, përballoje, Jeta është lexim,...
Autori: Uendi · Lloji: Poezi personale · Tema: Nenes
Nënës Fjalën me të bukur kush munet me e gjet Është fjala nene që me solli në jetë Veç ajo quhet dashni e vërtetë Veç tu mendu se sa shumë të du Malli ka për të me marrë kudo që kam për të shku, Se fjala e parë është fjala...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com