Data e postimit: 2014-12-01 23:27:09
Lexime: 6374 |
DHELPRA DHE SORRA
Një ditë një sorrë po kalonte rrugës për të gjetur ndonjë ushqim per të ngrëne por një dhelpër e pa me vështrim dhe i doli para rrugës dhe i tha.Moj sorrë ku po shkon sorra i tha po shkoj të gjejë ushqim?DHelpra iu p...
|
babadimri
babadimri plak i urt
plak me mjekerr
per vitin e ri
dergoi nje leter
me porosi
cdo femij qe eshte i mir
ti jap dhurata kam deshir
por problema e pertac...
|
O tokë e Shqipërisë,
E shkelur nëpër shekuj.
Shumë copa ti ndanë
Por prapë Shqiperi do mbetesh.
U rrokullis një copë shkëmbi
E ra në fushë,
Urrokullis një tjetër shkëmb
E ra në det.
Por prapë emri
nuk iu ndërrua
shkëmb se...
|
Miqesia eshte nje nga vlerat morale me themelore.Ne ditet e sotme ka njerez qe e cmojne miqesine por ka dhe te tjere qe nuk u pelqen te krijoje miqesi.
Por une mendoj se na nevoitet nje mik i vertet dhe them se te gjithe duhet te perpiqen t'a kuptojm...
|
Jeta ime....
E dini???Nuk di nga tia filloj.Une kam lindur,jam rritur dhe kam mbijetuar deri me sot....po cfare do te ndodhe me tutje?....Kohet e fundit spo ja kaloj shume mire por nuk e kam humbur shpresen dhe besimin te Zoti per te larguar cdo veshtirs...
|
Kosova u la me gjak
Nënat shqiptare si e ka pas gjith atë merzi prap kan lind e rrit fëmijë per me e fitu ket pavarsi nan kosova asht unike gjithë i perballon hasmit 3 her të hasmit i përballove edhe më ne fund prap u qlirove edhe si te grini ...
|
Toka eshte e rrumbullaket.Per kete tregon zhdukja nga pamja ose paraqitja graduale e anijeve ne detin e hapur,forma e vertet e Tokes nuk eshte plotesisht e rrumbullaket.Per shkak te rrotullimit te Tokes ajo eshte e shtypur ne pole dhe e zgjeruar ne ekuato...
|
Pse nuk jam dielli?
Ngrohtesi te ofroj,
Pse nuk jam flutur?
Ne qiell te fluturoj.
Pse nuk jam bilbil?
Pranveren ta zgjoj,
Pse nuk jam dallendyshe?
Gjithmone te shtegtoj.
Pse nuk jam laps?
Poezi te shk...
|
Një herë e një kohë na ishte një lepur ariu dhe qeni .Ata ishin shokë të ngushtë ,por një ditë shkuan në mal ata gjetn një vajzë të vogel.Ata u çuditën kur e panë lepuri dhe qeni shkuan në shtëpit e tyre dhe ariu bashk me vajzen e vogel...
|
Unë nuk di asgjë, përveç paditurisë time
Në ndërlikimet e jetës, e njohja e vërtetë fillon me një pranim të ndërgjegjshëm të paditurisë sonë. "Unë nuk di asgjë" është një deklaratë që na çon drejt një udhëtimi filozofik të t...
|
Dashuria është gjithçka.
Është gjithçka që bota ka.
Ajo të çon sa më lart.
Të bën të fluturosh në parajsë.
Si dashuria kurr nuk ka.
Duhet përdorur..Zoti kot nuk e dha.
|
AKIL PELIDI HEROI I FAMSHEM I LUFTES TROJANE,TIPI IDEAL I KOHERAVE HOMERIKE.HOMERI TE ILIADA NA JEP NJE KUADER TE [PLOTE MBI PREJARDHJEN JETEN DHE LUFTEN E ALILIT,KURSE TE ODISEJA SHKRUAN PER NDERIMET QE JU BENE PASI VDIQ. SIPAS MITOLOGJISE KA QENE BIRI I...
|
si vajza ime e bukur nuk ka asnje kur ecen shko zi zog e mbase me zerin e saj e ngre plote harmoni i ndan floket ne mes dhe rrethas ve gershetin qe i shkelqen krejt ne zi te zez e ter mend e mall te thelle syte e saj shkelqejne si hene
|
nena ime e dashur
sa shume qe te dua
ti je njeriu me i shtrejte
qe ekziston per mua
|