Data e postimit: 2023-05-02 21:22:39
Lexime: 526
Skenderbeu
Lloji: Analize letrare
Tema: Skenderbeu
Autori: melina
Shkolla: “Avni Rustemi”
Klasa: 9
Qyteti: Tepelene
E-mail: melinabushi3@gmail.com


Skenderbeu legjendar
o heroi yne kombetar
shume armiq ti ke vrare
je nje luftetar i rralle

Me turqit ti ke luftuar
Shqiperine e ke nderuar
se prej teje kemi sot
Shqiperine atdheun tone

Luftove me qindra vjet
qe sot ne kemi nje shtet
shtet me emrin Shqiperi
se per te luftove ti

Trim mbi trima skenderbe
luftetar i madh per ne
se ti ike e na le
por gjithmon do jesh me ne

Vepra te ngjashme
Autori: Yllka Kastrati · Lloji: Poezi lirike · Tema: bujari,burreri,besnikeri
Nje trim qe gjithkush e permend Nje trim qe qoi Shqiperine vend. O Skenderbeu trim ti ti qe zgjove Shqiperine, Ne ty gjithmone do te kujtojme Kurr nuk do te harrojme Asnjehere nuk do te poshterojme.
Autori: Rejan Raqi · Lloji: Poezi dramatike · Tema: 28 nentori dita e pavarsise se Shqiperise
Do xhonturq ogurzi deshen ta merrnin nje shqiperi por ca labeate atdhetare se lane ta merrnin shqiperine me shume shqipetare Sot u ngrita me shume gezim se eshte 28 nentori dite pa mbarim Zemra me rreh me shume dashuri ta festojme kete dite...
Autori: NILA · Lloji: Ese argumentuese · Tema: POEZI
SHQIPERI MOJ MBRETERESHE LUFTOVE PER SHUME VJET RRJESHT KALOVE SHUME VITE MUNDIM POR AI MUNDIM TU SHPERBLYE NE FITIM DHURUAM SHUME LUTJE PER JU MENDUAM SE ENDERRAT NUK BEHESHIN REALITET PO JA KU ME NE FUND U BEME 101 VJET SHTET PAS KETYRE 101 ...
Autori: Orjeta Koca · Lloji: Ese pershkruese · Tema: atdheu
Adem Jashari trim legjendar u be ball armiqve tan. Adem jashari trim lirie ball per ball luftoi me serbin. Luftove luftove kosoven ta liroje, dhe me ne fund arrite ate qe doje
Autori: rinardo sirixhi · Lloji: Poezi lirike · Tema: 100 vjet pavarsi
uq e Zi,kryefjala e ketij viti,vit te cilin cdo shqipetar e priti, e di un e di ti vleren e kesaj toke e di kush do se ca hoqem gjat gjith kesaj epoke.shqiponja e bekuar po na therret ne fole te vet te behemi krejt bashk shqiperi etnike nje shtet jemi 1 e...
Autori: sfr · Lloji: Ese argumentuese · Tema: heroi yne kombetar
Hero eshte ai person,i cili arrin deri ne vetesakrifikim per t'i sjelle njerezimit qetesi.Hero quhe dikush,i cili kalon kufirin e egoizmit te njerezve.Dhe i tille eshte edhe heroi yne kombetar. Ai shquhej per bukuerine e tij fizke,por jo vetem kaq.Ai kar...
Autori: Ilirjada Bendo · Lloji: Poezi lirike · Tema: Skenderbeu
Skenderbe,o Skenderbe, ti luftove per atdhe, ne beteje guxim e trimeri tregove, trojet shqiptare i clirove. Bijte e shqipes i udhehoqe, trimerite tuaja ishin te pashoqe, per ju atdheu ishte shume i shtrenjte, ju ishit gati te paguanit me jete.
Autori: mario · Lloji: Poezi lirike · Tema: shqiperia ime
Kuq e Zi,kryefjala e ketij viti,vit te cilin cdo shqipetar e priti, e di un e di ti vleren e kesaj toke e di kush do se ca hoqem gjat gjith kesaj epoke.shqiponja e bekuar po na therret ne fole te vet te behemi krejt bashk shqiperi etnike nje shtet jemi 1 ...
Autori: marjo dervishanji · Lloji: Poezi lirike · Tema: atdheu
Kuq e Zi,kryefjala e ketij viti,vit te cilin cdo shqipetar e priti, e di un e di ti vleren e kesaj toke e di kush do se ca hoqem gjat gjith kesaj epoke.shqiponja e bekuar po na therret ne fole te vet te behemi krejt bashk shqiperi etnike nje shtet jemi 1 ...
Autori: Grisilda Shira · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 100 vjet pavaresi
Flamuri eshte shpirti i kombit,himnmi eshte zeri i tij.Ky flamur kuq e zi me shqiponjen dykrenare ka valevitur plot 100 vite duke nxjerre ne pah identitin tone kombetar.Ndersa himni,qe cdo shqiptar e ka per krenari te recitoje vargjet gjigande te asdrenit...
Autori: Esra Rustemi · Lloji: Poezi lirike · Tema: Atdheu
Nje thesar i arte qe vlen me shume se gjithcka nje njeri i zjarrte qe luftoi me nje shpate. Luftetar dhe guximtar emri i tij eshte ne cdo ane sepse luftoi me krenari dhe e mbrojti shqiptarin Me armet e tij ai u ngrit dhe shpirti i tij u be drite...
Autori: ema · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shqiperia
ESSE : SHQIPERIA. SHqiperia eshte atdheu yne, vendi ku kemi lindur, ku jemi rritur, ku kemi qare e kemi qesh. Por disa nuk duan t'ia dine per kete gje. E braktisin sikur te ishte nje lecke, sigurisht nga pamundesia ekonomike jane ndoshta edhe te detyruar...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
Adem Jashari O trim i rrallë Lirinë ti na solle Me gjak e ujite Luftove kundër shkaut Guximtar Le...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: kombëtare
Skënderbeu Skënderbe o trim bujar Shumë luftove me shpatë në dorë Me shpatë në dorë shumë qendrove 24 luftra i fitove Kundër turqëve i luftove Nënën Shqipëri kurrë ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com