Data e postimit: 2021-07-01 20:53:08
Lexime: 2341
Futbolli
Foto
Lloji: Analize letrare
Tema: Endërra ime
Autori: Drin
Shkolla: Ahmet gashi
Klasa: 10
Qyteti: Prishtine
E-mail: Drinihavolli098@gmail.com


Enderra ime eshte qe ne te ardhmen e afert te behem nje lojtar profosional ne sportin e futbollit dhe te luaj ne pese ligat me prestigjioze te Evropes.Eshte nje enderr dhe pasion te cilen shpresoj ta realiozoj qe nje dite te luaje per ngjyrat e flamurit tim.

Eshte nje loje qe me ka bere te lumtur,per te qare te merzitur por prape kam ndjekur rrugen time.Futbolli eshte me shume se nje loje ,eshte kenaqesi ne vetvete kur per nje moment largohesh nga ndikimet e jashtme dhe perqendrohesh ne nje gje.

Eshte ky sport qe une stervitem qdo dite ,jap maksimumin nga vetja qe nje dite ti arrije synimet ne jete.Shpresoj qe fale punes e vullnetit te shperblehem e te ngjitem ne majat e ketij sporti.

Vepra te ngjashme
Autori: Altin · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Enderra ime
Enderra ime eshte qe ne te ardhmen e afert te behem nje lojtar profosional ne sportin e futbollit dhe te luaj ne pese ligat me prestigjioze te Evropes.Eshte nje enderr dhe pasion te cilen shpresoj ta realiozoj qe nje dite te luaje per ngjyrat e flamurit t...
Autori: Sherin · Lloji: Pershkrim · Tema: Si eshte futbolli
Futbolli eshte nje loje e shpikur nga anglezet.Futbolli eshte nje loje e njohur sa deri me sot shikohet nga shume sportdshes.Per te luajtur futboll duhet te dish rregullat ose nuk behesh dot futbollist.Nese ke te dhena per te luajtur futboll mund te regji...
Autori: Futbollisti · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Futbolli nuk eshte vetem 1 loj.
Futbolli per mua nuk eshte vetem nje loj,per mua eshte nje dicka qe sdo e harroj kurr.Futbolli eshte nje loj qe me ka ber te lumtur,per te qar,te merzitur,te guximshem,te qeshur.Futbolli eshte ajo qe un stervitem cdo dite.NE cdo ndeshje futbolli mundohem ...
Autori: Fortesa Jeliqi · Lloji: Analize letrare · Tema: nje urim
Sot nje dite e veqant per ty,eshte dita kur ne kete bote erdhi nje engjull,eshte dita kur kesaj bote iu shtua nje YLL qe shendrit ne menyren me te mir te mundshem ne jeten ton.Shpresoj qe fati lumturia ,dhe sukseset te te percielli ty ne qdo hap te jetes ...
Autori: Enkelejda · Lloji: Poezi personale · Tema: Te behem poete
Tani nisa te krijoj Kjo eshte ajo qe une deshiroj Cdo fjale e shkruaj me dashuri si gjithmone e ne perjetsi.. Te behem poete? nje enderr mund te jete. ndoshta ne te ardhen behem me te vertet. ne talentin tim besoj nje dite do jua tregoj S...
Autori: Inn · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Babi ♥
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse cdo dite te shoh por me pelqen te shprehem nepermjet fletes. Prandaj doja te thoja qe te dua shume e je krenaria dhe shpresa ime.Kur te shoh aq te lum...
Autori: Griselda · Lloji: Leter · Tema: Babi im ❤
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse cdo dite te shoh por me pelqen te shprehem nepermjet fletes. Prandaj doja te thoja qe te dua shume e je krenaria dhe shpresa ime.Kur te shoh aq te lumtur d...
Autori: xheni lama · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Babi Im
E dini se cili eshte idhulli im?!Nuk eshte as nje aktor,as nje kengetar,as nje sportist....Eshte ai qe e urren te me shikoj te merzitur dhe qe ben gjithcka te me bej te buzeqesh..Eshte ai qe me kupton qe ne sy..E kupton jo vetem nese jam merzitur por kupt...
Autori: Abel Bosi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pasioni im
“Pa pasion nuk është krijuar asnjë vepër e madhe dhe as që mund të krijohet” ~ Xhorxh Hegel Pasioni është pjesë e jetës së çdo personi edhe unë si të gjithë e kam një pasion. Pasioni që unë kam është futbolli. Futbolli për mua ë...
Autori: Xhava Mema · Lloji: Leter · Tema: Gjyshi
I dashur gjysh, Kjo letër të dedikohet ty Gjysh, për të dëshmuar se ishe dhe do të mbetesh për gjithmonë më i miri… Zoti te mori nga une ne daten 31.12.2009 ora 18;00.Nje dite shue e trishtuar per mua.Nje dite ku me humben forcat per te...
Autori: Markela Marra · Lloji: Poezi personale · Tema: Endrrat
Sa shume endrra qe kam, ne kete mendjen time. Enderroj ti plotesoj ne te ardhmen time. Enderroj te behem aktore, si Angelina Jolie. Te kaloj ne tapetin e kuq e me fansat te beje fotografi. Enderroj te behem modele, qe ne sfilata te sfiloj. Dh...
Autori: alma mazreku · Lloji: Pershkrim · Tema: kendimi
KENDIMI PER MUA KENDIMI ESHTE GJITHQKA ESHTE JETA IME.DUA ME GJITHE ZEMER QE TE JEM NJE KENGETARE PREFESIONISTE DHE KJO PER MUA ESHTE ENDERR DHE SHPRESOJ SE DO TE RRIKTHEHET NE REALITET KJO ESHTE DESHIRA IME ME E MADHE. KENGEN UNE NGANJEHER MENDOJ SE E ...
Autori: XXXXX · Lloji: Thirrje · Tema: Miqesia
Miqesia nuk eshte gjithcka,me besoni... Ishte nje periudhe kur kaloja kohe me shoqen time ne shkolle.....isha ne kl e 9te dhe isha shume e merzitur qe nuk do ta takoja me shoqen time. ..... Gjate pushimeve verore i shkrova shoqe time per ta pershendetu...
Autori: Sara Terbunja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vendi rruge mesuesi ditet etj.
Ne lagjen time,vendi qe ma ndriqoi mendjen time eshte shkolla ime.Asnjehere nuk pertoj qe te shkoj.Nuk thone kot se shkolla eshte dritare e dijes.Tani une vijoj mesimet ne klasen e peste dhe shoh se si pasurohem me dije qdo dite e me shume.I falenderojmes...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com