Data e postimit: 2017-02-25 15:19:36
Lexime: 4154
17 SHKURTI
Lloji: Analize letrare
Tema: 17 SHKURTI
Autori: LUMI BROVINA
Shkolla: MUSTAFA BAKIJA
Klasa: 4/3
Qyteti: GJAKOVA
E-mail: lumibrovina4@hotmail.com


17 SHKURTI

ME 17 SHKURT
VITI 2008
GJITH POPULLI SHQIPTAR
U GEZUA ME TE VERTET
RRUGA E PARVARESIS
ISHTE RRUG E GJAT
DHE PER ATE U FLIJUAN
PRINDERIT DHE GJYSHERIT TANE

Vepra te ngjashme
Autori: gentiana sopaj · Lloji: Poezi lirike · Tema: Amerika qe na ka dhene ndihme kosovos dhe i ka ndihemu ushtris qlirimtare per te gjitha ato masakrime dhe per shpalljen e Pavarsis.
17 SHKURTI 17 SHKURTI ME 2008 SOT KOSOVA SHPALLPAVARSIN E VET. ERDHI DITA E LIRIS, ERDHI DITA E PAVARSIS,ME RESPEKT, AMERIKA SDEL PREJ FJALE.
Autori: fatlum musaj · Lloji: Hartim · Tema: kombi yne
na eshte dashur te bejm nje rrug te gjate per te ber te arrijme deri te kjo qe e gezojme sot tek e shtrejta liri peer te cilen luftam gjate me shekuj por ne fund e tere kjo ja vlejti breza te tere kan derdhur gjakun e tyre per kombin tone ti kujtojme ri...
Autori: arlinda jaku · Lloji: Analize letrare · Tema: pavarsia
ne vitin 2008 me daten 17 shkurt kosova u be e pavarur dhe kjo date esht historike jo vetem per njezt qe jetojn ne kosove po per te gjith shqiptart an e mban botes kjo me kujton gjithe gjakun e derdhur per kete atdhe nga trimat tan me kujton lotet e nenav...
Autori: QLIRIM MURTEZI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ATDHEU
DUKE u nisur nga fakti se GJUHA SHQIPE flitet edhe me heret prej ilirve paraardhesit ton qe u munduan me te gjitha sakrificat e tyre dhe mundimet ne per lufta qe ta merr fitoren e tij si fitore mbar shiptare qe populli i tyre te jet drita e popullit ilir...
Autori: fitore berisha · Lloji: Te tjera · Tema: klasa më e mir
Kjo veper i shkon kl më të mir që njohen arsimtaret, që pati shkolla gjat gjith historikut të saj të gjat e të lavdishëm,klases që gjithmon më bëri kernare I♥IX-3.Më kujtohet kur nisem bashk këtë rrug ,kaluam shum gjëra e shum momente ,t...
Autori: Iljaz Jashari · Lloji: Poezi lirike · Tema: Atedhetare
Histori e lashte eshte populli shqiptar me trimni e dituri e njohu bota kete shqipri. Populli shqiptar me armiq shume qe kerkonin shkatrimin me cdo kushte. Jo ky popull nuk u dorzua me mish e me shpirte per liri luftuan. To...
Autori: Diellza · Lloji: Tregim · Tema: NDIHMOJU PRINDERVE MOS U BE PERTAC
Ishte nje vajz qe quheshte Diana ajo ishte 9 vjeqe.Prinderit e saj nje dite u kthyen nga puna shum te lodhur.Ata e pan Dianen te habitur sepse ajo kishte gatuar dreken i kishte lar enet etj.Prinderit u gezuan aq shum dhe e falemderuan me nje loder qe e d...
Autori: Armonela · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria e Ndaluar
Sapo mora nje udhetim Krah per krah me tradhetin Sapo nisa te kuptoj se shum rend po gaboj Dua shum qe te mbaroj Por zemra me thot te vazhdoj Ne kete rrug qe mora Njoha dashurine Nje zonje e keqe Nje zonj qe sjell lendim Dua te bertas Nuk m...
Autori: Erjona Krasniqi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Per lirine e Kosoves
Pritem me vite e derisa erdhi dita e shumepritur e lirise sone.Luftuan trimat tane per t'ia japur lirine vendit tone Kosoves.E kundershtuam shkaun dhe luftuam per liri.Tani pra erdhi ajo dite.Tani ne nuk duhet te kundershtojme shqiptaret por te jemi bashk...
Autori: Baki Imria · Lloji: Poezi personale · Tema: Ne kete poezi shpeh gezimin qe tetja e vajzes i erdh dhe shume shpejt . Ne duhet ta duam te gjithe antaret e famijes sepse edhe ata te dojm ty. Nje fjale e urte popullore: Qengji i bute i thith dy nena.
Ishte nje vajze, E kishte ditelindjen, E ftoi mysariret, Per ne shtepi. Kur i ftoi mysariret, Ishte shume e gezuar, Por ia erdh tetja e saj, Nuk i erdhi Mandej erdh tetja, E u gezua shume, Kur e pa dhuraten, U gezua shume. Kur shkoi tetj...
Autori: eridona tobli · Lloji: Hartim · Tema: 7 marsi
sapo kujton kete dite natyrisht te vjen ne mendje gjith ajo pune e paepur gjith ato sakrifica qe bene rilindasit dhe patriotet shqiptar per te ngritur dijen e popullit shqiptar.andaj dhe ne duke marre si model sjelljen tuaj shpresojme tju ngjajme ne jet...
Autori: agnesa sejdiu · Lloji: Ese vleresuese · Tema: qytet tjeter
Nje dit ne nje qytet te panjohur Afer nje lugin kalova pyllin dhe dola ne nje qytet ku gjitqka ishte me ndryshe dh me e panjohur. Psa asaj hyra ne ate qytet dhe pash shu gjera qe nuk i kisha par kurr atehere thash me vete oh sa manitshem qenka ky vend...
Autori: dela ahmetaj · Lloji: Ese vleresuese · Tema: rreth prinderve
Prinderit jane mbeshtetja me e madhe e femijeve.Ata i mbeshtesin femijet e tyre sepse duan qe te marrin vendime te duhura ne jete.Mbeshtetja e prinderit i duhet cdo femije.Prinderit jane dy njerez qe nuk i shprehin problemet ne syte tane,nuk duan qe te na...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perrallat pasqyre e jetes sone
Qe kur keni qene te vegjel ne jemi ndeshur me perrallat sepse prinderit dhe gjysherit tane na i tregonin ato cdo dite. Perrallat jane pasqyre e jetes sone ne te ardhmen. Gjithashtu ne marrim nje mesazh qe mund te na duhet gjate gjithe jetes. Nga perrallat...




Komentet e fundit!

Emri: Hatigje
Email: Hatigje.Gashi@hotmail.com
Komenti: Super



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com