Data e postimit: 2023-05-29 17:02:41
Lexime: 334
E humbur
Foto
Lloji: Analize letrare
Tema: E humbur
Autori: Esmeralda Ismailaj
Shkolla: Mesuese, shkrimtare
Klasa: 5
Qyteti: Berat
E-mail: esmeraldaismailaj6@gmail.com


E humbur jam ne tymin e cigares ,
Mes dhimbjesh dhe lotesh
E vetme ketu jam .

Ne memorien time kane ngelur vetem kujtime,
E humbur jam ne tymin e cigares time.

Diku bardh e zi ,
Nga mjergulla e cigares me shfaqesh ti .

Ne kafene e ulur jam une ,
Kam dhe cigaren qe e bejm tym .
Ne dite te tilla shoqe ate kam une.

Vepra te ngjashme
Autori: Lirigzona bunjaku · Lloji: Rrefenja · Tema: Ti ndihmojm familjes se saj qe ta gjejn
kerkohet nje vajz e humbur 6,7 vjeqe . Ajo quhet Bleona Mataj. Ajo ka jetuar ne Kukes ka koh qe ka humbur familja e saj ende e kerkojn, familja e saj mendojn qe ka humbur ne kosov sepse rruget qe e dergojn jan jasht kufirit ju lutemi qe nese gjeni ndo...
Autori: Ana · Lloji: Poezi dashurie · Tema: per ty
Jam diku humbur ne mendime se ce ka gjet kete zemren time S’mund te mendoj azgje tjeter vec per ty e shkruaj ne leter. Zdi ku jam e zdi ku shkoj as nuk dua te mendoj Po me thuaj si te harroj kur xhdo cast te mendoj. Me fal zemren un po vras ...
Autori: emanuela · Lloji: Analize letrare · Tema: besnike
Nje shoqe qe me kishte humbur me kohe le te themi!Zoti qoi qe nje dite te takohemi ne nje dasme.Une me ate(vilmen)nuk flisnim pervec:"pershendetje".Ajo dasem me beri qe te kuptoja se cfare njerzish ka ne kete jete ka shoqe pafund por qe perfitojne nga des...
Autori: Diamira Havalja · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Nene
Cdo dhimbje e ka nje lot Cdo vrasje nje percmim Cdo arkim e ka nje shok Dhe cdo arritje nje deshtim  Je engjelli im mbrojtes Qe zoti ma ka dhene Je bukuria e gjithe botes Qe me krenari e therras NENE Ndoshta, ndoshta, ndoshta Vetem shprese...
Autori: ANISA · Lloji: Tregime erotike · Tema: EROTIKE
PARDJE ISHA NGA JE SHOQE . AJO NUK ISHTE NE SHTEPI , PO KISHTE VETEM TE VELLAINM ANXHELON[18 VJET ].UNE isha vetem 12 vjet. Ai me tha se kishte dale me prinderit mund te vonoj diku te 30-35 min. U ula ne sallon.Ai po shikonte nje video porno . Eshikojme ...
Autori: Erjona Krasniqi · Lloji: Poezi personale · Tema: shkolla
Dygjera me te shtrenjta Qe une i adhuroj Jane vendlindja ime Dhe shkolla ku mesoj. E dua shkollen time Ku mesova a b-e c-en Ajo me ngjall kujtime Rrugen ma rrefen. Nese nje dite mua Me bajn inxhinier Vetem shkolles sime I takon ky nder.
Autori: Labinot Klaiqi · Lloji: Anekdota · Tema: Paratë
Fillon nje femije te qaje. nje njeri i thote: qfare ke qe po qan? Xhaxhi me kane humbur 1 euro. Ja merri nje euro vetem mos qaj. Fillon prape te qaj. Po tash ç'ke?Po te mos i kisha humbur ato nje euro, tash do t'i 2 euro.
Autori: Halit Trakanaku · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Vetmia
I vetem ne nje nate dimri I ulur ne kolltukun rreze shtepise Duke ndjekur levizjen e akrepave Nen zhurmen e zjarrit te vetmise Duke shtrydhur trasten e ndjenjave I ftohte qendroja ashtu si ajo nate Kembe mbi kembe gjithe delikatese Persh...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Dobësia ime është fuqia e jote ! 2.M'plaket trupi ,por jo mendja ! 3.Nëse ke humbur luftën ,nuk do të thotë se ke humbur edhe betejën !
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"Kishim humbur që të dy në pyllin e një epoke mizore kalimtare;të humbur në dashurinë tonë të absolutes,[...]paganë mistikë,të mbetur pa katakombe dhe Zot..."
Autori: sara · Lloji: Analize letrare · Tema: dashuria ndaj nenes
E kush tha se ekzistojne shtate mrekulli ?? Mos hrrova mrekullin e vertet ..... Ku mes dhimbjesh , gezimesh me solli ne jete . ku ka qene e para qe me ka ndjer rrahjet e zemres .E para qe me ka fshire lotin e par ,ku mes lotesh i kam dhuruar buzeqeshjen ....
Autori: Ana Angel · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria
Sonte hëna ka humbur shkëlqimin Ngase n’qiell ka lind një yll Sonte kam një pikë mbështetje Nuk jam më i humbur në pyll Ka shumë yje plotë qielli Por veç ti për mua ndriçon Rrugën drejt në zemrën tënde Pa gabueshëm ma tregon
Autori: argjira ajeti · Lloji: Leter · Tema: shoqja ime
kete leter fillova te shkruaj shkaku i dashuris ndaj teje endrita kjo leter ndoshta mund te te tregoj se sa vler ke ti per mua ndoshta fjalet qe un ti kam thene disa kohe me par mik kane qene te kuptimta por ta dish se ne jeten time skam pasur kurr shoqe ...
Autori: Gerta · Lloji: Leter · Tema: Ndjenja
Edhe sot si atehere me nostalgji kujtoj femijerine time.Sepse ti ishe pjese e femeijerise time,dashuria ime.E c'kuptim kishte?! Zemra ime rrehte fort e askush se dinte,as ti.Te doja nga larg,duke te shikuar.E mrekulluar si asnjeher me pare.E dashuruar me ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com