Data e postimit: 2016-03-22 12:48:38
Lexime: 3217
Moj e bukura Pranvere
Lloji: Analize letrare
Tema: Pranvera
Autori: Paola Coku
Shkolla: Jeronim de Rada
Klasa: 6
Qyteti: Ferizaj
E-mail: PaolaCoku@hotmail.com


Oj Pranver,oj bukuroshe
Skaj me skaj,e qosh me qoshe,
Bukuria per ty ndricon,
Dashuria per ty lulezon.

Ngjall gjallesa per bukuri,
Ke hare e shume kenaqesi,
Lulezojne lulet gjithe sa ka,
Ti na vjen kur bore ska ma.

Me ty ringjallet cdo krijese,
Kendojne zogjet ne cdo pjese,
Bujku n'ara ska pushim,
Dote e nate pa pushim.

Vepra te ngjashme
Autori: ERADA DERVISHI · Lloji: Pershkrim · Tema: pershkrimi i nje peisazhi
Malet e medha plot bore e bene ate te duket si nje lulebore e bukur dhe e rralle qe te magjeps me pamjen e saj. Lumenjte e ngrire te ben te ndihesh e emocjonuar per boren e rene ne cdo skaj te saj. kur vjen nata del nje ylli qe ndricon qellin e erret ...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Kater stinet e vitit
Heret ne mengjes {PRANVERA} trokiti dhe u hap dera zgjohuni...zgjohuni se na erdhi pranvera. Ne vendin tone lulet sapo celin kane plot arome ato celin si perhere si cdo vit ne pranvere. Ne cdo lule nuhasim petalet dhe bucasi...
Autori: ALBENITA · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pranvera
Te zgjohesh me cicerimen e bukur te zogjve eshte nje ndjenj e veqant si ne gjdo pranver era fryen let duke i lemuar gjethet e pemve , si ne gjdo pranver lulet leshojn aromen e tyre te mrekullueshme, lulzojn pemet vin zogjet nga viset e larta deh fluturo...
Autori: isuf avdylaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pranvera
Te zgjohesh me cicerimat e zogjve është nje ndjejn e veqant si ne gjdo pranver era fryen let duki i lemuar gjethet e pemve,dhe lulet leshonin aromen e tyre te mrekullueshme,zogjet vin nga viset e larta per te fluturuar nr qjellin e kalter plot hare naty...
Autori: fikrijeibishi · Lloji: Hartim · Tema: pranvera ne qytetin tim
dita e pranveres eshte dite ku lulezon natyra,zogjet shtegtar kthehen ne vendet tona.ne ato dit pranvere koha fillon te ngrohet po ashtu edhe cicerimat e zogjve na e zbukurojne te tere qytetin ,pastaj fillojne qe te qelin lulet ajo bukuri e ajo ere na e z...
Autori: Olta Zeqiri · Lloji: Pershkrim · Tema: Pranvera
-Pranvera eshte nje ndere stinet me te bukura per ne.Ajo fillon me njezete e nje (21) Mars dhe mbaron me njezet e dy (22)Qershore.Ne Pranvere filojne te lulezojne pemet,lulet qeLin ngjyra-ngjyra,bari gjelberohet,zemrat e femijeve mbushet plot hare ,lumtu...
Autori: viola gjoka · Lloji: Pershkrim · Tema: pranvera
Pranvera eshte stina me e preferuar .natyra e bukur i ka ngjyrat e kuqe ,te verdhe dhe blu.Aromat e saj jane delikate dhe terheqese.kur vjen pranvera lind gjelberimi dhe njerzit e gezuar nga vapa e madhe vishen me rroba te shkurtra.Kur vjen pranvera lind ...
Autori: adela drushku · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu
70-vjetori i clirimit te shqiperise Dielli mengjesor depertonte me fasha te shndritshme dhe reflektonte drite mbi cdo qytet.Ne keto vite te lavdishme pavaresie qytetet u veshen me pelhuren e ngrohte dhe me lirine mbi supe,shqiponjen dykrenare.Vlora,qy...
Autori: mitrush kuteli · Lloji: Analize letrare · Tema: si kalova pushimet verore
PUshimi veror,eshte vertet nje pushim i gjat dhe relaksues.Gjat puhimit veror un kalova shum mir duke te ber ngjyra te ndryshme interesante,argetuese por edhe krakter eduktiv,arsimor.Pasuiqe ky ishte nje pushim i gjate,kam shum gjera qe un mund te tregoj,...
Autori: eneida · Lloji: Hartim · Tema: pranvera ne kopshtin tim
stina e pranveres fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 qershr.ne pranvere qelin lulet,pemet lulezojne, natyra gjelberon.gjate stines se pranveres ditet fillojne te zgjaten dhe netet te shkurtohen.zogjet shtegetare vijn nga viset e ngrohta dhe ndertojne fole...
Autori: Olta Zeqiri · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Pranvera
Iku dimri i hidheruar, Erdh pranvera e lulezuar, Erdhen zogjet shtegtare, Me kengen e tyre te arte. Lulet e pranveres Natyren lulezojne, Me bukurin e saj, QieLLin e pushtojne. Heret ne mengjes Trokiti dhe u hap dera Gezohhuni,gezohuni... ...
Autori: lumta bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Varferia
Hapma deren e dashura nënë E di qe gabova shum kur ika,e di qe eshte dashur qe te ndegjoj keshillat tua.Sikur nuk e di se sa shum jam duke vuajtur pa ty,gjdo nate duket te jete sa 1oo vjett varferia nuk ka skaj nndonje dit mbetem edhe pa ngrene fare...
Autori: lundea veizaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vjeshta nje pranver e dyte
pas te nxehtit pervelues te gushtit pergatitja per shira te rrembyer per njerez qe nxitojne te shkojne ne pune ,ne shkolle dhe kudo ku jeta ua servir vjen Vjeshta si nje pranver e dyte zogjet fillojne te shtegetojne e te udhetojne drejt vendeve te ngrohta...
Autori: Urta Guda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pranvera
Ishte data 21 mars .Zogjet kendonin me bukur se ditet e tjera ,lulet lulezonin dhe femijet luanin te gezuar . Me kete date ne e kuptojme ardhjen e praneveres , ndryshimin e dy stineve nga dimri ne pranvere . Ne pranvere zogjet kthehen nga shtegetimi i tyr...




Komentet e fundit!

Emri: Paola
Email: PaolaCoku@hotmail.com
Komenti: Sum bukur edhe PSE Jan disa gabime por megjithate jeni munduar te beni dicka.Fundja funit ne nuk jemi autore te vertet,vazhdoni qishtu MOS un nalni hic

Emri: Paola
Email: PaolaCoku@hotmail.com
Komenti: Sa me sum te lexosh AQ me shume mendjen e pasuron



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com