Data e postimit: 2012-04-05 14:31:17
Lexime: 19226
Jeta reale e letersia……………………
Autori: Elda J. Pere
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Tema: krahasim
Shkolla: Rilindja
Klasa: 8
Qyteti: Pogradec
E-mail: Email eshte i fshehur!


Jeta reale e letersia……………………

Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e perseritshme, e merzitshme.. ajo ka aq shume dhimbje brenda saj, por e mira eshte se cdo dhimbje shoqerohet me dicka te gezuar. Prandaj s’ka dhimbje pa gezim dhe ska gezim pa dhimbje. Jeta eshte e vetmja cka ne nuk mund ta kundershtojme dot, sepse gjithcka ndodh per nje arsye… pa na lene ne te vendosim per te. Eshte vete REALITETI dhe nuk mund te marresh nje gome e te fshish gjithcka qe ke bere gabim me pare. Nese e ben dicka, e ben. Vetem ato qe do te besh ne te ardhmen mund ta “fshijne” disi ate.
Nga ana tjeter, letersia mund te quhet pothuajse e kunderta e jetes. Jo tamam, sepse ajo vete shpreh ate cka shohim nga jeta, por me ane te letersise, mund te harrojme te perditshmen tone te merzitshme apo te dhimbshme apo edhe te gezuar dhe mund te futemi ne nje bote krejt te re qe e krijojme vete. Ne nje bote ku lejohet goma dhe mund te fshihet gjithcka e gabuar. Nje bote ku mund te shkruajme cfardolloj gjeje qe na teket, pa ndalimin e normave te shoqerise se sotme. Eshte bota ku mund te krijojme cfare te duam e kur te duam!!!
Kjo eshte arsyeja pse shume njerez preferojne boten letrare per te shprehur nje pjese te realitetit, apo per te zbehur ate sa me shume te jete e mundur. Nese jeta na i tregon gjithcka sic eshte, pa devijime, ne mund te devijojme ne te gjitha menyrat e mundshme ne letersi, sipas rregullave te kreativitetit tone!!!

Vepra te ngjashme
Autori: greta asllani · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: shkrimtari dhe politika
politika dhe shkrimtari jane krejt te kunderta me njera tjetren por qe te dyja trajtojne tema interesante dhe une dua qe te flas per keto tema qe mua me terheqin. ...
Autori: Nia T · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Rinia ne kohen e diktatures dhe ne kohen e sotme
Rinia ne kohen e diktatures ishin me te perqendruar tek vetja,nuk u tregonin gjithcka prinderve te tyre,ishin te mbyllur ne vetvete,mirpo perseri tregoheshin te sjellshem dhe te edukuar me te medhenjte . Kur mbaronin gjimnazin mendonin per te ardhmen dhe...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Filozofia
BARDHE dhe ZI dhe… Sapo kujtoj te bardhen dhe te zezen kujtoj ceshtje filozofike universal mbi gjithckane dhe asgjene. Kjo mund t’ju cudite, por mua jo dhe aq… E bardha eshte gjtihckaja:permban gjithcka! Sipas Njutonit, eshte bashkimi I te gjitha...
Autori: mirsada qershija · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: familja
jemi rritur me idene se per prinderit nuk duhet te japim mendim .ata thjesht shihen si personat me te rendesishem ne jeten tone.qe me dashurin e pakufishme dhe me diturin e tyre do te na ndriqojn rruget e errta ,ky mendim i ngulitur ne mendjen tone na b...
Autori: emili · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: ai dhe une
ai pelqen futbollin une pelqej volejbollin.une pelqej motin e ngrohte ai pelqen motin e ftohte.ai pelqen pishinat une pelqej plazhin. une jam njeri i hapur ai eshte njeri i mbyllur.ai pelqen ngyren blu une pelqej ngjyren roze.une kam floke te gjata ai ...
Autori: anisa · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: mesuesja dhe nje doktoreshe
mesuesja me shume dashuri na meson per te ardhmen dhe me dashurine dhe me vullnetin e saj merr persiper qe te na beje dikushin secilin prej nesh. dhe atehere kur ne mendojme se asgje nuk mund te na ndihmoje na vjen ndermend nje fjale e mencur e mesueses d...
Autori: Xhemis Cekani · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Ku Eshte Me Mire Ti Kalojme Pushimet?!
Dime qe secili prej nesh ka preferenca te ndryshme ne lidhje me perzgjedhjen e vendit ku do te kalojne pushimet e tyre.Per ta bere me te lehte mjafton nje krahasim midis pushimeve ne mal dhe ne plazh! Njerezit qe frekuentojne me se shumti zonat bregdet...
Autori: Megi Nushi · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Pushimet ne det dhe pushimet ne mal.
Dime qe tek secili prej nesh ekzistojne preferenca te ndryshme ne lidhje me perzgjedhjen e vendeve ku na pelqen te pushojme, ne ato bregdetare apo ne ato malore. Por per ta bere edhe me te lehte kete perzgjedhje nevojitet nje krahasim midis tyre qe te ...
Autori: igem jalam · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: te jesh individualiste
Te jesh individualiste do te thote te krijosh nje bote larg te tjereve. Kjo ndodh per arsye se ka nga ata qe nuk e kuptojne boten tende por te shikojne me nje sy tjeter. Bota ime eshte larg zhurmave dhe belbezimeve.une qendroj individualiste kur duhet sep...
Autori: Ergisa Ndregjoni · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Pranvera dhe Dimri
Pranvera dhe dimri.Emrat tuaj jan te ndryshem,por dhe ajo qe ju fshihni thelle ne misterin tuaj eshte po aq interesante.Pranvere moj pranvere,ti qe na lulezon zemrat tona.Mbushet vendi me blerim.Vjen ngrohtesia qe na ka munguar per 3 muaj rresht gjate dim...
Autori: me · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Pershkri 2 autoresh
Të dy kanë mbi kurriz koleksionin e dekoratave për letërsinë që krijuan dhe njëkohësisht, thesin e rëndë të mediokriteteve politike, që i mbuluan me figura letrare. Të dy janë gjigandë të kulturës dhe njëkohësisht, përgjegjës për zbu...
Autori: Vasiola Duda · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: E bukura dhe e shemtuara
Kuazimodo dhe Esmeralda, dy njerez te pafat, dy jetim te diskriminuar, dy shpirtra te paster por kaq ndryshe. Kuazimodo cilesohej nga njerezit si nje qenie jonjerezore, e pashpirt, si derguesi i djallit. Qe ne vegjeli ai eshte keqtrajtuar, goditur dhe shp...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Oqeani dhe Toka
I forte dhe I pathyeshem. I thelle. I rrenuar nga humnera te medha dhe te panjohura nga qeniet njerezore. Me qejf per ujin e ftohte qe kur bie nga qielli shkrihet ne trupin tij. I pamase dhe gjigand. Shikimi I tij shtrihet ne te gjithe boten e njohur. Sy...
Autori: ANA · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: femijet
Akili dhe iliazi jane 2 femije shume ndryshe nga te tjeret madje shume ndryshe nga njeri tjetri. Akili eshte nje 13 vjecar varfanjak qe bredhe tere diten neper rruget e qytetit duke kerkuar lemosh tek njerezit.Ate e diskriminojne e shajne madje ndonjeher...




Komentet e fundit!

Emri: joana
Email: anadh989@gmail.com
Komenti: e bukur por duhet dhe dicka me shume

Emri: enxhi
Email: enxhiberdufi@gmail.com
Komenti: woww shshsh bkr

Emri: Elda
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: aww thanks

Emri: Anxhi
Email: dedaanxhela@yahoo.com
Komenti:

Emri: andrea
Email: emaalbo@hotmail.com
Komenti: shum bukur shpresojm qe te me ndihmoje per neser

Emri: ana
Email: ana_hot@hotmail.com
Komenti:

Emri: ahmadinexhad
Email: ahmadinexhadbinmasour@yahoo.com
Komenti: superrrr supppeeerrrr bravooooo

Emri: une
Email: une@yahoo.com
Komenti: kjo ese eshte me te vertet sh e bukur

Emri: ana ana ani ani
Email: ana@hotmail.com
Komenti: SHUME SHUME SHUME SHUME SHUME SHUME BUKUR BUKUR BRAVO :*

Emri: jala
Email: kala.jala@yahoo.com
Komenti: brvooooooooo yll fare te lumteeeeeee


Emri: Crayzi Hooligan
Email: crayzihooligan@YAHOO.COM
Komenti: Shume E Bukur! Bravo

Emri: gerta gerta
Email: gertalika@yahoo.com
Komenti: shume e bukur bravo

Emri: show gashi
Email: gashi-show@live.de
Komenti:

Emri: une gashi
Email: gashi-une@live.de
Komenti: bravoooo

Emri: dina
Email: kristinakostandina@hotmail.com
Komenti: woww mua m plq shhh dhe me ndihmoi jashte mase sot se kisha nje ese krahasimi ! te pergezoj

Emri: anna
Email: anna2012@hotmail.com
Komenti: KJO eshte e mrekullueshme TE lumte!!!!

Emri: lenda
Email: lenda0607@hotmail.com
Komenti: shum shum e bukur mund te me ndimoni me nje ese tema ndarjet regjionale ose me mir te themi raportet qytetar dhe fshatar ju lutem

Emri: ana
Email: anagangsta@yahoo.com
Komenti: yll fare na duhet ne detyra :P :P shum ese e bukur

Emri: Elda
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: :)) :(( ??? :Pp

Emri: nildaa nilda
Email: brulindashkrepa@YAHOO.COM
Komenti: :(


Emri: nildaa nilda
Email: brulindashkrepa@YAHOO.COM
Komenti: :)



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com