Data e postimit: 2014-11-08 15:37:10
Lexime: 7365
70 vjetori i clirimit te Shqiperise
Autori: Jurgen Allamani
Lloji: Ese informuese
Tema: 70 vjetori i clirimit te Shqiperise
Shkolla: Rreze Drite
Klasa: 8
Qyteti: Fushe-Kruje
E-mail: Email eshte i fshehur!


70 vjetori i clirimit eshte nje feste qe festohet nga te gjithe. Shume djem dhe vajza shqiptare dhane jeten qe te vinte kjo dite. Luftoi i madh e i vogel deri edhe moshataret tane qe Shqiperia te fitonte lirine. Sot ne i kujtojme me respect ato bije e bija qe dergjen ne varrezat e deshmoreve nen doren e ngrohte te monumentit nene Shqiperi. Ata luftuan dhe dhane jeten qe flamuri yne me shqiponjen dy krenare te valvitet mbi cdo cep te Shqiperise. Nderojme me kete dite veteranet qe luftuan qe ne te jetojme te lumtur. Historite e tyre na bejne te ndjehemi krenar qe jemi shqiptare na nxisin qe edhe ne ta duam vendin tone e te mesojme e punojme qe ai te lulezoje e te zhvillohet. Sot 70 vjetori i clirimit e gjen Shqiperine ten dare ne shume shtete, por gezojme sepse Kosova, djepi i shqipetarise, eshte e lire. Gjaku i bijve te shqipes solli edhe atje lirine. Dy pjeset e truallit shqiptar festojne te ndara kete 70 vjetor, te ndara nga nje mure imagjinar qe na bie ne si detyre ta shembim. Cdo shqiptar duhet te punoje e te luftoje jo me arme, por me pune e dije qe te arrije bashkimin e kombit ne nje shtet te vetem. Atehere festa jone do te jete edhe me e bukur, atehere ne do te plotesojme endrren e deshmoreve qe dhane jeten per nje Shqiperi etnike me flamurin kuq e zi. Nder dhe respect per deshmoret tane.

Vepra te ngjashme
Autori: elsa gashi · Lloji: Ese informuese · Tema: kujtimete matures
Ato emra qe ne banka shkruam.. Ato detyra qe nga njeri-tjetri i kopjuam.. Ato fjal qe njeri-tjetrit i tham.. Ato "grindje"qe i bem.. Ato "ikje" nga oret e mesimit.. Ato britma neper korridore.. Ato gezime ato hidherime.. Te gjitha keto ne klasen time .. 1...
Autori: honest · Lloji: Ese informuese · Tema: une jam
une jam ... Une jam ajo e cila kenaqet dhe me pak . Une jam ajo e cila jam e cmendur pas sinqeritetit , besnikerise dhe tradhetine e kam tabu . Jam ajo e cila cfara ka ta thot ne sy e mire apo e keqe qofte ajo gje . Jam me tolerantja ne bote ama kur tejk...
Autori: MELINA · Lloji: Ese informuese · Tema: ndertimi dhe funksioni i veshkave
Veshkat ndodhen ne pjesen e prapme poshte kafazit te kraharorit.Qe jane ne forme fasuleje me nje madhesi sa mausi.Veshkat kane aftesi te filtrojne gjakun duke vecuar helmet dhe kriperat bashke me nje sasi uji formohet urina qe del jashte.Ky proces quhet j...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese informuese · Tema: Anet pozitive dhe negative te rrjeteve sociale
# Të Rinjtë dhe Rrjetet Sociale: Navigimi në Dilemën e Avantazheve dhe Rreziqeve Rrjetet sociale janë një pjesë e pashmangshme e jetës së të rinjve në ditët e sotme, duke sjellë me vete edhe anë pozitive dhe negative. Nga njëra anë, kë...
Autori: Jonart Hadri · Lloji: Ese informuese · Tema: Atdheu im,Shqiperia
Ne Shqiperi kam hedhur hapat e pare, kam mesuar te flas,jam shkolluar dhe kam jetuar....Atdheu eshte krenaria ime!Kur kam qene larg tij,me pushtonte nje brenge e me merrte malli per te.Atdheu qendron ne zemren tende kudo qe ti te jesh!Ai eshte i lidhur sh...
Autori: Njomza · Lloji: Ese informuese · Tema: 20 vjetori jubilar i Epopesë se UQK-së
Muaji ku vjen pranvera,por qe para 20 viteve u ndal ne gjysem. Marsi na mori bijte e bijat me te mira te Kosoves,por na la prapa krenari dhe inspirim per ta dashtur atdheun,sot ne po festojme te lire,por po ta perjetonim luften e zeze qe e perjetuan te pa...
Autori: Fabiana Gjoci · Lloji: Ese informuese · Tema: • Nëse s’mund të fluturosh, vrapo, nëse s’mund të vraposh, ec, nëse nuk ecën, kacavjerru, por si do që të jetë, vazhdo të ecësh përpara (Martin Luther King)
JETA PERVECSE ESHTE NJE RRUGETIM I MUNDIMSHEM ESHTE PLOT SFIDA TE CILAT SHUMICEN E NJEREZVE I BEJNE TE PERKULEN.JETA MUND TE GERSHETOHET NGA E MIRA DHE E KEQJA;NGA E DREJTA ME TE GABUAREN;NGA SINQERITETI ME DINAKERINE POR MBI TE GJITHA JETA ESHTE E BUKUR....
Autori: TheSepirothOftheOrigin · Lloji: Ese informuese · Tema: Informacion mbi Nene Terezen
Mesues dhe prinder. Ka ardhur koha qe te ndryshoni qendrimet ndaj femijeve. Mos i mesoni te respektojne ose te mburren me figura te njohura. Ju besoj se e dini mire se respekti fitohet dhe nuk eshte per mburrje.Ndiqni mendjen tuaj dhe gjykimin tuaj. Nene...
Autori: A.S.P · Lloji: Ese informuese · Tema: Te perballojme veshtiresite ne jete me ndihmen e shkolles,familjes dhe shoqerise.
Edhe realiteti ka veshtiresite i tija.Keto veshtiresi gjenden perreth nesh cdo dite dhe cdo nate.Nuk eshte dicka e lehte per ta perballuar prandaj na duhet ndihme qe te kalojme ate oqean edhe pse nuk dime not,prandaj ekzistojne prinderit te na japin mbesh...
Autori: NAFI ÇEGRANI · Lloji: Ese informuese · Tema: I dënuar i pafajshëm !
Apeli i një shqiptari për burgim të padrejtë Nga Nafi ÇEGRAN Të nderuar zonja dhe zotërinj, Unë Nafi Çegrani me adresë në fshatin Çegran,1237 të Gostivarit, Maqedoni, nr. amzë: 1010946450188.( nr cel.00389 71 210 522 ) Ju drejtoh...
Autori: Danjela · Lloji: Ese informuese · Tema: Stop bullizmit
Nje vajze 12 vjeç ishte e bulliziuar nga klasa e saj .Ate e ofedonin shume e shanin e tallinin. Psh:: i thoshin qe ti ke hap instagram dhe i ke shkruajtur shokeve te klases qe ti i don .ajo u betonte qe nuk kishte hap ato thoshin po Dhe nje dite kjo va...
Autori: elmamema · Lloji: Ese informuese · Tema: mbroni se te sheroni
me duaj te dua me flit te flas me jep te jap
Autori: Marinela Nikolli · Lloji: Ese informuese · Tema: Jeta
sot te pash te merzitur ka disa kohe qe nuk me dukesh mire. cfare ka ndodhur?perse po vuan?kaq shpejt u lodhe nga rruga e jetes?cfare mendove ti se jeta eshte nje rruge e drejte pa pengesa dhe veshtiresi?jo miku im po mendon gabim e ke harruar qe ajo esht...
Autori: Arbenita Gecaj · Lloji: Ese informuese · Tema: Pergjigjet fletore pune
Pergjigjet e fletore pune fizik per Kl VII jann ne fund te librit




Komentet e fundit!

Emri: idk
Email: aminakasa@yahoo.it
Komenti: ashtu eshte

Emri: Alma
Email: almagjoka14@gmail.com
Komenti: shume shume faleminderit... Me keni bere nje nder te madh

Emri: Jurgen
Email: jurgen.allamani@gmail.com
Komenti: Flm. Sigurisht qe vete.

Emri: arlindo cala
Email: arlindocala@gmail.com
Komenti: shume bukur besoj se vete e keni krijuar



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com