Data e postimit: 2014-10-26 12:37:16
Lexime: 9463
Shqiperi, o nena ime
Autori: Fabiana
Lloji: Ese vleresuese
Tema: Atdheu
Shkolla: 3 Deshmoret
Klasa: 8A
Qyteti: Kavaje
E-mail: Email eshte i fshehur!


"O malet e Shqiperise,
dhe ju o lisat e gjate,
fushat e gjera me lule,
qe ju kam ndermend dite e nate."
"Shqiperi, moj nena ime,
ndonese jam i merguar,
dashurine per ty,
zemra kurre s'e ka harruar."
Shqiperi, atdheu im i dashur, ti je si nje lule e vyer, ti je nje vend i bekuar, ku ty Zoti te ka falur gjithcka. Te ka falur fushat e bleruara, malet kryelarte, lumenjte e kulluar si kristal e dete e paane. Shume trima kane dhene jeten per ty,Shume te tjere kane merguar, por dashurine per ty kurre s'e kane harruar.Nuk ka semundje me "fisnike" sesa malli per ty, o atdhe! Njeriu ne atdhe ka te kaluar, por dhe te ardhme. Ne vend te huaj ka vetem te tashme. Atdheun e duam jo se eshte i madh apo i vogel,por e duam se eshte toka ku na ka rene koka. Atdheu eshte vetem nje ashtu sikurse dhe nena. Shqiperi,o atdhe, ty te ka kapluar bukuria e per ty s'ndalon krenaria. Sot je bere nje nuse e bukur veshur kuq e zi. Ne sofren tende tani po mblidhen bijte e tu nga te gjitha anet tefestojne se bashku me ty jubileun tend.70 vjet clirim! Ah,sa bukur tingellon!

Vepra te ngjashme
Autori: Megi Hasanllari · Lloji: Ese vleresuese · Tema: uAtdhey
Atdheu.....Ne kete vend, ne kete atdhe kemi kaluar plot kujtime, hidherime e shume gjera te tjera ama keto kujtime s I kemi kaluar askund tjeter. Ne kete atdhe; te ky dhe; te ky bar qe kemi perqafuar ndjenjat e kujtdo, te cileve i kemi miq ende ne zemren ...
Autori: Eljesa Sinani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: nena
shpeshhere njerezit flasin per tema te ndryshme s p.sh kur bie fjala se qka te ben te lumtur . Tani po flas per vete se mua te lumtur me ben nje njeri me i shenjeti ne bote qe me lindi me rriti e me rriti , me dha edukate dhe dituri ajo eshte NENA
Autori: SHQIPONJE SHKEMBI · Lloji: Ese vleresuese · Tema: MOTRAT E MI TE BUKURA
MOTRAT E MI JU DUA SHUM JU JENI GJEJA ME E SHTRENJET PER MUA JENA JETA IME JENI ATO TE CILAT JU DUA SHUM JENI ME TE BUKURAT NE BOT PER MUA JAM KRENARE QE KAM MOTRE KAQ TE MIRA SI JU.
Autori: klara seferkolli · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Dashuria
dashuria,me e larta e ndnjenjave ,me e pastra e shpirtit,burimi i jetes dhe i shpreses.jetojme ne nje enderr ku hedhim pas kraheve te kaluaren dhe jetojme te nesermen .Nga jeta mblodha copezat me te bukura dhe krijova nje ditar.E veshtroja me admirim dhe ...
Autori: Rabie Lika · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Shqiperi
Shkolla eshte vendi ku kalon pjesen me te bukur te jetes.Aty meson shkronjen e pare fjalen e pare dhe alfabetin shqiptar.Shkolla eshte vendi unik ku merr dijet e para per tu perballur me veshtersite gjate jetes.Gjeja qe ka shume rendesi gjate jetes eshte ...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nje familje e madhe
Te jesh dhe te quhesh shqiptar jane ndere te cilat ia vlen te te perkasin ne kete jete.Te jesh pjese e nje kombi ku paraardhesit tane derdhen gjak,ku nenat derdhen lotin, e ku femijet u bene burra per te mbijetuar.Jam I vecante sepse vendin tim e karakte...
Autori: Arbanna · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Vjeshe
Vjeshta eshe stina me adhurueshme per mua qdo gje ne te shendrrite.me pelqejne ditet me diellin qe rezonanembane me ngjyren e kuqrremt qe gjendet ne qielline adhurueshem.. Parqet jane vendete qetesise ,jane me te bukura gjat kesaj stine gjdo kend i t...
Autori: Adriana Ramadani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: "Nëna" - ♥
Nëna është drita e syve të mi ,është gjëja më e bukur në Botë . në mes të natës dhe ke sakrifikuar orët e gjumit për tu kujdesur për mua.♣♣♣ Ti me atë dashurinë tënde të ëmbël,më ke veshur, më ke zhveshur, më ke larë dhe...
Autori: agnesa sejdiu · Lloji: Ese vleresuese · Tema: qytet tjeter
Nje dit ne nje qytet te panjohur Afer nje lugin kalova pyllin dhe dola ne nje qytet ku gjitqka ishte me ndryshe dh me e panjohur. Psa asaj hyra ne ate qytet dhe pash shu gjera qe nuk i kisha par kurr atehere thash me vete oh sa manitshem qenka ky vend...
Autori: Brikena · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Atdheu
Atdheu , eshte nje fjale e vogel por me kuptim te madh . Atdheu eshte si buka, e uritur, qe te iken nga duart e dot nuk te ngop. Eshte si ajri, qe pa te dot nuk jeton, eshte i pavdekshem si loti , eshte i paktahasueshem si nena . Atdheu im , qe ndodhet ne...
Autori: Gresa Buqinca · Lloji: Ese vleresuese · Tema: 28 Nëntori - Ditë e paharruar
Kjo datë simbolizon një ditë të paharruar për shqipëtarët për shkak se është dita ku ata fituan lirinë . Po me këtë datë të vitit 1443 heroi legjendar Gjergj Kastrioti - Skënderbeu ngriti flamurin " Kuq e Zi " në Krujë dhe ky flam...
Autori: POPULLI · Lloji: Ese vleresuese · Tema: BABAI IM I SHTRENJTE
BABAI.NJERIU ME I SHTRENJTE NE BOTE.TI JE GJITHCKA PER MUA BABAI IM I DASHUR .JE ARSYEJA PSE UNE EKZISTOJ ,ARSYEJA PSE MARR FRYME DHE PSE JETOJ.JE MASHKULLI ME I RENDESISHEM NE JETEN TIME.EDHE PSE NDONJEHERE BEJ GABIME TE LUTEM ME FAL SEPSE JAM AKOMA E VO...
Autori: enxhi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: babai
I dashur baba Ti je i pari qe me mbajte ne krah kur linda.Ti je i pari qe me mesoi bicikleten.Ti me ndihmon te ngrihem kur rrezohem dhe te ulem kur ngrihem.Ti je gjithnje aty per mua.ti je gjeja me e shtrenjte per mua.E di qe ndonjehere gaboj apo nuk sil...
Autori: Edison Tahiraj · Lloji: Ese vleresuese · Tema: dita e nenes
8 Marsi eshte dita e nenes. Ne çdo vit e festojme 8Marsin. Per rruzullin tokesor kjo dite eshte vetem muaji mars por per popullin dhe te gjitha trojet shqipetare eshte dhe do jete DITA ME E RENDEDISHME "8 MARSI DITA E NENES". ME RESPEKT TE MADH EDISON...




Komentet e fundit!

Emri: Emili Capi
Email: nadacapi@yahoo.com
Komenti: Kjo po qe eshte ese jo ajo qe kishte postuar LunaBita klasa e 7. Braaaaavoooooooooooooo! Te lumte! Nuk di se cfare te them talent moj talent

Emri: Hhejbdej
Email: Shhssh-shhwhw@hotmail.com
Komenti: Shum bukur e keni shkru

Emri: ortjolzeqo
Email: ortjolzeqo653@yahoo.com
Komenti: Shum e bukur ................

Emri: flora
Email: flora-lora@live.net
Komenti: shumm e bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com