Data e postimit: 2018-02-07 16:41:45
Lexime: 59026
Atdheu
Lloji: Ese vleresuese
Tema: Per Atdheun
Autori: Tringa
Shkolla: Njazi Rexhepi
Klasa: 7a
Qyteti: Sllatina
E-mail: tringa_@hotmail.com


Atdheu është gjëja më e shtrenjtë në jetë.Sapo të dëgjojmë fjalën atdhe menjëherë na vijnë në mendje shumë gjëra.Unë linda,u rrita dhe ndoshta do
të vdes në atdheun tim.Ata që ikin nga atdheu vet duhet të kenë mall për
atdheun sepse nuk ka si atdheu yt.
Në atdheun tonë ne mësuam shumë gjëra si p.sh. të shkruajmë,të lexojmë,të ecim e të vrapojmë.Edhe pse nuk e ka ndoshta të zhvilluar shumë ekonominë ne prapë se prapë duhet ta duam atdheun tonë.Në atdhe unë kam përjetuar shumë
momente të mira e të këqiija,por gjithsesi unë e dua shumë atdheun tim.
Kam edhe diqka të fundit për të thënë:
DASHURIA E ATDHEUT IA KALON QDO DASHURIE TJETËR...


FUND

Vepra te ngjashme
Autori: fatjon rama · Lloji: Analize letrare · Tema: gjuhe shqipe
atdheu eshte gjeja me e shejt sepse aty linda u rrita ndoshta dhe do te vdes ka njerz qe jetojn jasht atdhut por kan mall ndaj atdheut sespe aty u mesove te ec te vrapj te shkruaj dhe te lexoj atdheu eshte nena e dyt kur ta degjojm fjalen atdhe aty ki shu...
Autori: no.name · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu
Sapo te degjojme fjalen atdhe menjehere na sillen ne mendje shume gjera. Fjala atdhe sjell imazh e ndjeshmeri lidhur me emocionet patriotike,lidhur emocionet patriotike,tendosje emocionale qe hedh ne drit tre dimensionet e kohes:te tashmen,te kaluaren dhe...
Autori: albi · Lloji: Fjale te urta · Tema: fjale e urta
Kush ka vdekur për atdhe, nuk ka vdekur por ka le. Shqipe Jetoni për Shqipëri dhe vdisni për të. N.Frashëri Dashuria për atdheun është topi që shkatërron kalatë më të forta dhe kalaja që mund t'u qëndrojë topave më të fortë. S...
Autori: elizabeta alia · Lloji: Fjale te urta · Tema: atdheun
etoni për Shqipëri dhe vdisni për të. N.Frashëri Dashuria për atdheun është topi që shkatërron kalatë më të forta dhe kalaja që mund t'u qëndrojë topave më të fortë. S.Frashëri Nuk vlen asgjë të dashurosh, nëse vajtimi i ven...
Autori: No name · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "Atdheu"
Sapo te degjojme fjalen atdhe menjehere na sillen ne mendje shume gjera. Fjala atdhe sjell imazh e ndjeshmeri lidhur me emocionet patriotike,lidhur emocionet patriotike,tendosje emocionale qe hedh ne drit tre dimensionet e kohes:te tashmen,te kaluaren dhe...
Autori: franko · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu im
Atdheu Atdheu është mbase para se gjithash vendi ku robërohet shpirti. Atdheu nuk do dashuri të cunguar. Ai që nuk bën gjithçka për të, nuk bën asgjë. Ai që nuk i jap gjithçka Atij, ai i ka mohuar të gjitha. Ai s’mund të harrohet. Nu...
Autori: Albiona Thaqi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: E dua atdheun
Atdhun une e dua shume,sepse ketu linda,u rrita,u edukova e shume gjera te tjera mesova.Atdheu per mua eshte jeta ime,ai per mua eshte gjithqka.Edhe nese shkoj ne nje vend tjeter te panjohur,nuk do ta dua si atdheun tim,ku linda e u rrita bashk me shoket...
Autori: E.K · Lloji: Pershkrim · Tema: Shqipëria
Një fjalë e urtë thotë: “ Dashuria për atdheun është mbi të gjitha dashuritë”.Është më se e vërtetë. Kjo tregohet më së shumti në poezitë dhe prozat e shumta të rilindasve të shquar shqiptarë. Në vargjet e tyre shprehet dashur...
Autori: LunaBeta · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Atdheu im
Atdhe eshte fjala qe me sjell menjehere ndermend vendlindjen time te bukur. Edhe pse jetoj ne Shqiperi e di se atdheu im eshte Italia. Vendi ku kam mesuar te flas dhe te hedh hapat e para drejt nje te ardhmje te gjate. Edhe nese udbetoj jashte atdheut tim...
Autori: Naim Frasheri · Lloji: Hartim · Tema: "Atdheu im".
-Atdheu eshte dashuria me e madhe per ne.Kur njeriu eshte larg atdheut dhe eshte i vetem gjithqka eshte ndryshe,nuk e din se c'te mungon e c'te duhet.Te jesh larg atdheut nuk ehste me sikur sic ishte ne vendelindje,na merr malli per shoket,miqet dhe gjith...
Autori: mirlind hasangjekaj · Lloji: Poezi lirike · Tema: vjersha per atdheun
Atdheu Dëgjoj tek flitet për atdheun, këtë copë imagjinare buke, kafshuar nga gjuha shumëgojëshe e më vjen të puth... Ç`fjalë është kjo? Tingull i mbytur i buzëve, apo krismë e pushkës a kollës? Atdheu është kudo, Kudo mb...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Cfare eshte vendlindja per mua
Zgjohem nje dite te bukur dhe papritur pyes:Cfare eshte vendlindja? Cfare e ben ate kaq te vecante dhe te shtrenjte per cdokend?Por tani qe jam rritur dhe jam bere me e ndjeshme per sa i perket atdheut them me plot goje se cfare eshte per mua.Atdheu esht...
Autori: mirlind hasangjekaj · Lloji: Poezi lirike · Tema: vjersha per atdheun
ATDHE Gerxhe ngado ku shkel Ku je, o Atdheu im? Vetem gerxhin tend dua te ndjej Mes gerxhesh ketu ne mergim! Ne token qe duket e njejte Rremoj e rremoj si i mar' Te ndjej eren e dheut te shenjte Eren e gerxhit shqiptar! Vazhdoj e vazhdoj ke...
Autori: Liridon Nusa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: atdheu im
Atdheu është gjëja më e rëndësishme në jetën e një personi.Atdheu ynë është Kosova vendi ku u rritëm,luajtëm,qeshëm,qajtëm po ashtu shpresojmë se edhe në te ardhmen do të bëhemi të sukseshëm dhe t'ia ndriçojmë të ardhmen jetës so...




Komentet e fundit!

Emri: ybc5y
Email: 7fy@gmail.com
Komenti:

Emri: LALISA MANOBAN
Email: LALISAMANOBAN@GIMAIL.COM
Komenti:

Emri: XNXX
Email: NDJ@yahoo.com
Komenti: Bukur por ta kishte bere me te gjate

Emri: fatjon
Email: fation.rama1@gmal.com
Komenti: atdheu eshte i shenjt

Emri: KRISTI
Email: k_mancja@hotmail.com
Komenti: JANE SHUME TE BUKURA VEPRAT

Emri: ledja
Email: ledjana@email.com
Komenti: atdheu eshte shume i shtrenjte per ne

Emri: ronela
Email: ronela@email.com
Komenti: shume e bukur

Emri: ronela
Email: ronela@email.com
Komenti: na shkruaj ndonje ese te hajrit

Emri: ana
Email: anaballa@yahoo.com
Komenti: halo

Emri: klevis
Email: klevisdedja@email.com
Komenti: Atdheu eshte gje e shtrenjte:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)


Emri: dajana sa
Email: dajanaisa@email.com
Komenti: DASHURIA E ATDHEUT IA KALON QDO DASHURIE TJETËR.. dhe kjo eshte e vertete..



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com