Data e postimit: 2017-11-14 16:22:37
Lexime: 23189
Ese
Lloji: Ese vleresuese
Tema: uAtdhey
Autori: Megi Hasanllari
Shkolla: Ramazan Jarani
Klasa: 6 a
Qyteti: Tirane
E-mail: al.megvina@gmail.com


Atdheu.....Ne kete vend, ne kete atdhe kemi kaluar plot kujtime, hidherime e shume gjera te tjera ama keto kujtime s I kemi kaluar askund tjeter. Ne kete atdhe; te ky dhe; te ky bar qe kemi perqafuar ndjenjat e kujtdo, te cileve i kemi miq ende ne zemren tone. miq qe: I kemi njphur krtu; miq qe mbajne emrin shqipetar;miq te cilet edhe pse largohen nuk e harrojne kurre vendin e tyre. Emigrante te cilet largohen qe ne vogeli por edhe sipas gjuhes qe ata kane mesuarnuk e harrojne kurrre gjuhen e tyre te atdheut.Atdheu eshte..... I vetmi vend qe mua me vjen ndermend sa here shkel ne toke;sa here kujtoj hidherimet e mija; sa here perfshihem ne zemren e dikujt: edhe neqofte se do te humbisja jeten fjala e vetme qe do te thoja do te ishte atdheu.Ne atdhe kam hedhur hapat e pare;ne atdhe kam gjetur miqte e mij me te mire;por ne atdhe edhe i kam humbur ata.
Ndonjehere papergjegjesia shkakton dica shume te rende ne zemren tuaj; te harroni atdhene ; vendin ku keni lindur. Per te gjithe bashkeatdhetaret jap kete mesazh qe asnjehere mos ta harroni atdheun sepse do te kete nje humbje shume te madhe ne zemren tuaj.
Komentoni pak me poshte per cdo verejtje ose dicka tjeter.

Vepra te ngjashme
Autori: LunaBeta · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Atdheu im
Atdhe eshte fjala qe me sjell menjehere ndermend vendlindjen time te bukur. Edhe pse jetoj ne Shqiperi e di se atdheu im eshte Italia. Vendi ku kam mesuar te flas dhe te hedh hapat e para drejt nje te ardhmje te gjate. Edhe nese udbetoj jashte atdheut tim...
Autori: Orgittooo (Bjorddi) Pillati · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Atdheu
Atdheu eshte veni ku ne shqiptojme fjalen e pare dhe hedhim hapat e pare te jetes. Edhe pse prinderit e mi jane me origjine shqiptare , mua me rrihet me shume ne vendin ku kam lindur . Sa vjen edhe me shtohet me shume malli per Greqine. Nuk me intereson t...
Autori: Blendi Bajraktari · Lloji: Hartim · Tema: Atdheu
Fjala atdhe fjale kaq e mire e shenjte e paharrueshme.Ketu u lind memedheu ne atdhe beme gjithqka u lindem u rritem vetem e vetem per herote tone.SKENDERBE,ISMAIL,ketu na bete vendin te shenjte te cmueshem.Atdheu im vend qe s'shitet kurre s'vendesohet.ATD...
Autori: No name · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "Atdheu"
Sapo te degjojme fjalen atdhe menjehere na sillen ne mendje shume gjera. Fjala atdhe sjell imazh e ndjeshmeri lidhur me emocionet patriotike,lidhur emocionet patriotike,tendosje emocionale qe hedh ne drit tre dimensionet e kohes:te tashmen,te kaluaren dhe...
Autori: Naim Frasheri · Lloji: Hartim · Tema: "Atdheu im".
-Atdheu eshte dashuria me e madhe per ne.Kur njeriu eshte larg atdheut dhe eshte i vetem gjithqka eshte ndryshe,nuk e din se c'te mungon e c'te duhet.Te jesh larg atdheut nuk ehste me sikur sic ishte ne vendelindje,na merr malli per shoket,miqet dhe gjith...
Autori: no.name · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu
Sapo te degjojme fjalen atdhe menjehere na sillen ne mendje shume gjera. Fjala atdhe sjell imazh e ndjeshmeri lidhur me emocionet patriotike,lidhur emocionet patriotike,tendosje emocionale qe hedh ne drit tre dimensionet e kohes:te tashmen,te kaluaren dhe...
Autori: franko · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu im
Atdheu Atdheu është mbase para se gjithash vendi ku robërohet shpirti. Atdheu nuk do dashuri të cunguar. Ai që nuk bën gjithçka për të, nuk bën asgjë. Ai që nuk i jap gjithçka Atij, ai i ka mohuar të gjitha. Ai s’mund të harrohet. Nu...
Autori: albi · Lloji: Fjale te urta · Tema: fjale e urta
Kush ka vdekur për atdhe, nuk ka vdekur por ka le. Shqipe Jetoni për Shqipëri dhe vdisni për të. N.Frashëri Dashuria për atdheun është topi që shkatërron kalatë më të forta dhe kalaja që mund t'u qëndrojë topave më të fortë. S...
Autori: ema · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shqiperia
ESSE : SHQIPERIA. SHqiperia eshte atdheu yne, vendi ku kemi lindur, ku jemi rritur, ku kemi qare e kemi qesh. Por disa nuk duan t'ia dine per kete gje. E braktisin sikur te ishte nje lecke, sigurisht nga pamundesia ekonomike jane ndoshta edhe te detyruar...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Cfare eshte vendlindja per mua
Zgjohem nje dite te bukur dhe papritur pyes:Cfare eshte vendlindja? Cfare e ben ate kaq te vecante dhe te shtrenjte per cdokend?Por tani qe jam rritur dhe jam bere me e ndjeshme per sa i perket atdheut them me plot goje se cfare eshte per mua.Atdheu esht...
Autori: Tringa · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Per Atdheun
Atdheu është gjëja më e shtrenjtë në jetë.Sapo të dëgjojmë fjalën atdhe menjëherë na vijnë në mendje shumë gjëra.Unë linda,u rrita dhe ndoshta do të vdes në atdheun tim.Ata që ikin nga atdheu vet duhet të kenë mall për atdheun s...
Autori: Rijona Beka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Atdheu
Ese:Atdheu Fjala me e mire per mua eshte fjala:atdhe. une jam krenare qe kam atdhe Kosoven. Une nuk di dhe aq shume fjale ta zavendezoje fjalen atdhe vetem me nje fjal ajo fjale eshte fjala jet. Une e dua dhe do ta dua atdheuatdheun tim Kosoven
Autori: Fabiana · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Atdheu
"O malet e Shqiperise, dhe ju o lisat e gjate, fushat e gjera me lule, qe ju kam ndermend dite e nate." "Shqiperi, moj nena ime, ndonese jam i merguar, dashurine per ty, zemra kurre s'e ka harruar." Shqiperi, atdheu im i dashur, ti je si nje lule ...
Autori: Leticia Maze · Lloji: Poezi lirike · Tema: Atdheu
O atdhe frymezimi im ti me je Sot po shkruaj nje poezi Keto vargje t'i kushtoj ty O atdhe zonje e rende Te paret tane fort per ty kane luftuar Male e fusha kane zaptuar Ne drite koken ty te ta nxjerrin Gjurmet e turqve me luft t'i percjellin ...




Komentet e fundit!

Emri: anne
Email: anne12@gmail.com
Komenti:

Emri: melodia.com
Email: sirena.melodi@gmail.com
Komenti: shume bukur!!!!!!

Emri: can
Email: jordaqiergia@gmail.com
Komenti:

Emri: enki
Email: enkigjini123@gmail.com
Komenti: bravo . Gjithcka qe ke thene eshte e vertet dhe te lumte qe iau kujton njerezve te tjere atdheun e tyre....

Emri: Suela
Email: suela.muhaxheri.5@outlook.com
Komenti: bravoo

Emri: ela
Email: era567@gmail.com
Komenti: super ese !! me ndigmove shume e dashur! paske shume talet bravo! je e para!

Emri: mikela
Email: mikela.marku17@yahoo.com
Komenti: shume bukure. me pelqeu..

Emri: swodjoadoasjd
Email: jdhkwhifhwi@gmail.com
Komenti:

Emri: ersi
Email: ersiushe@gmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com