Data e postimit: 2014-06-17 17:10:20
Lexime: 9192
gjaegjeze njish
Autori: aaann
Lloji: Ese argumentuese
Tema: gjeli
Shkolla: 16 shtatori
Klasa: 10
Qyteti: 4-street shijak
E-mail: Email eshte i fshehur!


ej, a e dini?
kam zbuluar nje gjaegjeze shume te bukur, e cila thote keshtu:
gjeli kur kendon, mbyll syte.
nga se ndodh kjo? pse i mbyll syte gjeli kur kendon? sepse eshte e vertete qe gjeli kur kendon, mbyll syte, por pse?
kete gje kerkoj une nga ju:pse gjeli mbyll syte kur kendon?


hajde, forca gjejeni po mundet.
per kete mund te pyesni dhe te rriturit ee

Vepra te ngjashme
Autori: ana · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu
Pse pikërisht unë ?pse jo ti... Sa herë mendoj .nuk mund të sillen
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: I semuri per mend
Vepra e Molierit eshte mjaft aktuale edhe ne ditet e sotme. Fenomeni i mjekeve te cilet jane mjaft te mire ne oratori dhe jo aq shume ne praktik ndeshet shpeshedhe ne kohen tone. Ne kohen gjate te ciles vepra eshte shkruar sigurisht qemartesat e detyruar...
Autori: keisi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese:forca e retorikes ne vepren e sabri godos
Forca e retorikes eshte shume e perdorur ne vepren ë Sabri Godos. Vepra ë tij eshte nje roman historik dhe Skenderbeu eshte personazhi kryesor ,ku perfaqeson nje histori te tere. Sabri Godo na ben te kuptojme qe nuk eshte forca arritja me ë madhe,por z...
Autori: Amenda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gjakmarrja
“Gjakmarrja” problem,pengese e shoqerise tone.Ajo eshte nje fenomen mjaft I perhapur po aq shume sa edhe I perfolur,sidomos ne zonat e veriut.Shume studime jane realizuar lidhur me kete qeshtje,shume analiza e statistika jane referuar megjithate akoma...
Autori: Olgert Doci · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vendlindja ime
Vendlindja ime” për të gjithë shqiptarët kudo në botë Vendlindja! Gjëja më e shtrenjtë! Vendi ku u lindëm e u rritëm, ku morëm mësimet e fëmijërisë, ku jetuam gëzimet dhe hidhërimet tona. Aty u formuam, hodhëm hapat e parë dhe nis...
Autori: valentina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Misteri I vdekjes eshte ai qe na fut ne panik, padituria
Vdekja eshte ajo qe na tremb me shume, me shume se cdo gje ne kete jete. Kujt I trembemi me shume, vdekjes tone, apo vdekjes te njerezve tane me te dashur? Cfare eshte me e dhimbshme te mendosh, qe diteve tona do I vije fundi, apo qe ne ditet tona nuk ...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Librat
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të bukur të humbasësh pas bukurisë së rrallë që ka,të humbasësh e të mos dëshirosh për tu kthyer më,të përjetosh qetësinë të cilën kemi nevo...
Autori: Loris Mehmeti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Prinderit
"Bashkeudhetaret e rruges sone!" Ne vijme ne jete me te qarat e nje femije qe kerkon nje strehe prane familjes se tij. Familja eshte ajo qe na mbeshtet gjithmone ne kete udhetim te gjate qe na pret. Udhetimi me i gjate eshte jeta,nje loje sfiduese e vi...
Autori: Artiola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ~ Prinderit - modeli me i mire qe dua te ndjek ne jete ~
Prinderit jane gjeja me e vyer per nje njeri. Sepse ato jane personat e pare qe na duan neve te miren. Jane ato persona qe te mbeshtesin ne rrugen qe ti zgjedh. Vetem ato na keshillojne ne rrugen e drejt dhe asnjehere nuk na mendojne te keqen tone. ...
Autori: arbenita,albiona Hyseni · Lloji: Ese argumentuese · Tema: pushimet verore
Pushimet verore këtë vit për mua, ashtu edhe si vjetëve të tjera, kanë qenë pushime të bukura dhe me plot lumturi. . Unë në këtë pushim, si gjithmonë, nuk e kam lënë anash as mesimin Pushimi veror, me të vërtetë ka qenë një push...
Autori: Linda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Mesuesja
Mesuesja eshte nje fenomen qe njihet nga gjith bota .Eshte ajo qe kerkon nje te ardhme te lumtur tek nxenesit!.. Bejini pytje vetes pse u thone mesusit te mesoni ??? Ato nuk fitojne asgje prej nesh,vetem te falenderohen nga familjet e nxenesve .Mseuesj...
Autori: E.C · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Lidhja ndermjet dashurise dhe librit
Shprehja „Ashtu si dashuria, edhe libri nuk vdes kurrë“, edhe pse disi e vështirë në dukje për vetë faktin se në kontaktin e parë nuk mund të gjesh një lidhje konkrete ndërmjet dashurisë si koncept dhe librit të parë sipas k...
Autori: Kaltrina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Tershan ne sofer per darke
Dy fshatar shkojn musafir tek nje njeri Kur del i pari ne fund te oborrit i dyti po i flet te zotit te shpis Ky vellau im eshte kali i madh sdin as te flet por ti mos ja ver mendjen si vjen i pari del i dyti dhe i dyti i thot te zotit te shtespis mos...
Autori: Ardita Gashi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Per ty Babi im
PĖR TY BABAI IM Babai im i dashur gėzim kurr s,ke pėrjetu, unė bija jote Ardita, kėto fjalė t,i kam kushtu. Jetova pa shijuar gėzim as pa mė tė voglėn pasur, familjes sonė tokėn tė tėrėn na kishte rrėmbyer shkjau i zi... Nga...




Komentet e fundit!

Emri: adela
Email: adaadela@libero.it
Komenti: lol

Emri: ana
Email: an.feel@tre.net
Komenti:

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: nuk eshte kenge por thjesht nje varg i formoluar disa here ne menyra te ndryshme.

Emri: ervis
Email: shoku-njones@hotmail.com
Komenti: Se e din permendesh kengen per ate

Emri: anna d
Email: an.feel@tre.net
Komenti: haaaaaaaa e kuptova. ju nuk komentoni ngaqe nuk dini pergjigjen.te pakten duhet te perpiqeni, e beni gabim s'ka problem te pakten u munduat sic mundohem dhe une te gjaegjezat e te tjereve.

Emri: anna d
Email: an.feel@tre.net
Komenti: me falni por pse nuk komenton njeri?

Emri: aaann
Email: an.feel@tre.net
Komenti: eshte e vertete, por edhe banoret e qyteteve te ndryshme mund ta gjejne pergjigjen nese e shtrydhin pak trurin

Emri: adela
Email: adaadela@libero.it
Komenti: duhet te jesh nga 4 rruget e shijakut ta gjesh kete gjeagjeze

Emri: aaann
Email: an.feel@tre.net
Komenti: e dini? sapo ma thane pergjigjen e kesaj gjaegjeze mua me kapi e qeshura



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com