Data e postimit: 2017-04-05 21:49:54
Lexime: 15684
Te rrosh a te mos rrosh
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Jeta
Autori: Roi Roisela
Shkolla: Gjimnazi
Klasa: 10B
Qyteti: Tirane
E-mail: roiroisela15@gmail.com


E jeta nese mund ta quaj jete , nese mund ta quaj vend per te jetuar ket pjese bote, ku une bej pjese. Sot meson neser harron ,sot jeton neser vdes por ne po vdesim perbrenda cdo dite pak nga pak. Po na vrasin mendimet tona, po na vret shpresa te cilen spo mundemi me e pas ne ket vend ku jetojm.po na vrasin andrrat te cilat spo mundemi mi realizu ne ket bote qe e keqja po mbizoteron dhe e mira po shkelet me kame sikur te ishte gja e parendsishme. Urrejtja po gjen vend ne zemrat e njerezve e lumturia fshihet cepave te botes se spo gjen kun strehim. Ku dhimbja ash kudo ne syte tane e ne munohemi me vu nji maske e cila percjell buzeqeshje, e ku buzeqeshjen e shef tek njerezit e pasur te cilet po myten ne luks e si hellin syte nga te varfrit te cilet po vdesin per buke. E si mund te jetosh kur nuk e ndjen veten te ksaj bote , si mund te jetosh kur rreth teje ka vec lot  te cilet ti smund ti fshish dot. Si mund  te jetosh ne ket bote ne te cilen po vriten femije kudo, ku po ndeshkohen njerez qe se meritojne. Ne ket bote smund te jetosh se kjo sasht jete. E nese bahet pytja te rrosh a te mos rrosh? Ne ket bote sjetohet e per te jetu dum te gjith.

Vepra te ngjashme
Autori: Liza · Lloji: Ese filozofike · Tema: Hamleti
Te rrosh a te mos rrosh... Te zgjedhesh mes jetes dhe vjdekjes... Te jetosh cfare te sjell fati, te jetosh te hidhuren dhe te emblen e gjithckaje,te jetosh me perbuzjen e njerzve...Valle a mund ta duroj? Shpeshhere kur ndodhesh ne kete dieleme hedhim sy...
Autori: kiara · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: te jetosh ne paqe
Te jetosh ne paqe Paqa eshte si je rreze drite e cila sa me shume perhapet ne bote aq me shume ndricon. Edhe sot ka shume vende te cilet jane te perfshire ne lufte dhe fjala paqe per ta eshte si nje mrekulli e cila eshte e pamundur te realizohet. Paq...
Autori: Jolie · Lloji: Ese filozofike · Tema: Te rrosh a te mos rrosh...
Te rrosh a te mos rrosh ...eshte nje nga monologet me te famshem dhe me te komentuar te letersise boterore, dhe nje nga dilemat me dramatike me jeten njerezore. Te zgjedhesh mes jetes dhe vdekjes... Te jetosh cfare te sjell fati , te shijosh te hidhuren...
Autori: enveida kajushi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: deshira ime
sa bukur do te ishte sikur te kisha mundesi ta ktheja kohen mbrapsht para shume vitesh edhe para se une te lindja dhe te kisha mundesi te behesha nje njeri i padukshem dhe te kisha mundesine qe te ndryshoja gjithcka ne kete bote.sikur te kisha nje shkop m...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese per" Shpresen"
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgje je nje njeri bosh qe iken vetem ku te te cojne kembet dukesh i pa orientua pa busull .Jeta ka te mira dhe te keqija, ajo eshte e mbushur plpt rreziqe me ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese per" Shpresen"
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgje je nje njeri bosh qe iken vetem ku te te cojne kembet dukesh i pa orientua pa busull .Jeta ka te mira dhe te keqija, ajo eshte e mbushur plpt rreziqe me ...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: krahasim
Jeta reale e letersia…………………… Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e perseritshme, e merzitshme.. ajo ka aq shume dhimbje brenda saj, por e mira eshte se cdo dhimbje shoqerohet me dicka te gezuar. Prandaj s’ka dhimbje pa ...
Autori: Glea · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Pse?
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere ta gjej mbi 1 000 000 here apo jo? Nuk eshte e lehte te gjesh kete pyetje apo jo? Per disa gjera ne e kemi nje pergjigje , por per disa te tjera jo.Sa bukur...
Autori: Abonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Libri apo interneti
mijera mendimesh, te vazhdosh te shpresosh per nje te ardhme me te pasur me fjale magjike, me mendime per nje situate do te thote te jesh pjese e botes se librit. Hedh nje veshtrim mbi nje faqe dhe mendon se cfare permban faqja tjeter. Libri eshte nje the...
Autori: Xhoana Gjana · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jo liria e njerzve por...liria e shpirtit.
Shpirti eshte dicka hyjnor,te cilin vec Zoti di ta kontrolloje,ta shtyje drejt dashurise,ta largoje nga urrejtja e ta beje te ndjeje edhe kontrastet e lumturise.Por,befas kur njeriu ndjen se realiteti eshte ndryshe.Njeriu ka lindur me pranga e do te vdese...
Autori: anisa hasani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: libri dhe interneti
Te udhetosh mes qindra faqesh, te fantazosh mes mijera mendimesh, te vazhdosh te shpresosh per nje te ardhme me te pasur me fjale magjike, me mendime per nje situate do te thote te jesh pjese e botes se librit. Hedh nje veshtrim mbi nje faqe dhe mendon se...
Autori: Dritan Idrizi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese libri apo interneti
Te udhetosh mes qindra faqesh, te fantazosh mes mijera mendimesh, te vazhdosh te shpresosh per nje te ardhme me te pasur me fjale magjike, me mendime per nje situate do te thote te jesh pjese e botes se librit. Hedh nje veshtrim mbi nje faqe dhe mendon se...
Autori: Anxhela Stafa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: vdekja dhe perjetesia
‘’ Jeta eshte e shkurter, ndaj bej mire te gjesh mire’’- thote populli qe lidhet pikerisht me vdekjen, miresine dhe perjetesine. Askujt nuk I kushton asgje te bej dicka te mire ne jete per veten dhe njerzit qe e rrethojne.Perkundrazi e ben ate nj...
Autori: Blerti Vejuka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: KOHa !!
Jam duke udhetuar ne nje vend te ngjashem po krejt ndryshe vendit ku jetoj.Jam duke shkuar ne nje bote tjeter. Po shkoj me nje shpejtesi shume te madhe qe dhe me fut friken, Nuk shikoja dot asgje. Mendja ime ishte e bllokuar. Ishte vetem erresire e pa...




Komentet e fundit!

Emri: fak juve
Email: forcainter@icloud.com
Komenti: inteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

Emri: soni
Email: soni122@gmail.com
Komenti: kur nuk dini me bere ese pse beni kot.Ese pa lidhje ajo thote te rrosh a te mos rrosh jo flit per jeten,urrejtjen,mendimet

Emri: ffchvggh
Email: ggjhgj@hotmail.com
Komenti: shuuuume e bukur, sidomos ai komenti i fundit

Emri: mikaela
Email: mikaela_selim@yahoo.com
Komenti: shm e bkr

Emri: Liilyy
Email: Liilyy@gmail.com
Komenti: e bukur per ne fillim pak si pakuptim

Emri: besim
Email: ornelaimerali@hotmail.gr
Komenti: nuk di cfare te them

Emri: ana
Email: ana@gmaik.con
Komenti: Shume e bukur eseja 😇😇😇😇😇😇

Emri: ana
Email: ana@gmaik.con
Komenti: Shume e bukur eseja 😇😇😇😇😇😇

Emri: ilukguy
Email: rfdxxxtgf@tfsxt.com
Komenti:

Emri: Romi
Email: romiqosja@icloud.com
Komenti: E bukur po sh e shkurt



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com