Data e postimit: 2014-05-22 20:06:30
Lexime: 59005
liria
Autori: silvana patarria
Lloji: Ese argumentuese
Tema: koncepti mbi lirine
Shkolla: skenderbeu
Klasa: xb
Qyteti: krume
E-mail: Email eshte i fshehur!


Liria eshte fjala qe perkufizon kete ndjenje qe buron thelle nga zemra e qdo njeriu.Eshte ajo ndjenje qe mban gjalle shpresat brenda nesh.Eshte e lehte ta shkruash apo ta thuash me fjale por eshte shume e veshtire ta perjetosh kur je i kycur brenda 4 muresh apo kur hekura te pafundme te rrethojne.Me e keqja eshte se ajo ndjenje fillon te vyshket sepse uji per ta ujitur nuk i mjafton.Deri sa te kete jete brenda lules,petalet e saj jane ende te njoma por kur kjo jete kufizohet pak nga pak,petalet e saj vyshken dhe fillojne te bien.Eshte shume e veshtire ta shohesh nje pjese te qiellit pertej hekurave pa mundur ta shikosh plotesisht kaltersine e tij,eshte e veshtire te degjosh eren tek fryn pa mundur te perjetosh ledhatimet e saj te lehta por me e veshtire eshte kur ndjenja e lirise te shtrengon fort ne kraharor pa mundur ta lirosh qe te dale.Sa gjera te veshtira qe permban bota,nje her te ngjet tatepjete jetes dhe nje here te rrezon per te mos pasur me shprese qe te ngrihesh perseri ne kembe.E vetmja gje qe vdes bashke me zemren eshte shpresa se mos nje dite ne vijim do te jete me e bukur se dita qe kaloi.Kjo shprese eshte diku e gjalle brenda nesh edhe pse drita gati i eshte shuar ne fund te humneres.Shume persona qe e kane lirine ne duar nuk ia dine vleren asaj.Do ishte me mire qe te mendojme per ata qe vuajne per te qene te lire sepse jeta ka shume sprova,nje dite do jem une ajo qe vuan ndersa nje dite tjeterr do jesh ti.

Vepra te ngjashme
Autori: arbenita,albiona Hyseni · Lloji: Ese argumentuese · Tema: pushimet verore
Pushimet verore këtë vit për mua, ashtu edhe si vjetëve të tjera, kanë qenë pushime të bukura dhe me plot lumturi. . Unë në këtë pushim, si gjithmonë, nuk e kam lënë anash as mesimin Pushimi veror, me të vërtetë ka qenë një push...
Autori: Trejvi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ndotja ne qytetin e Elbasanit
Elbasani eshte nje nga qytetet me problematik te momentit nga ana e ndotjes, demtimit te mjedisit etj. Pak vite me pare jane kryer dhe studime per te kuptuar lidhjen mes ndotjes dhe semundjeve kryesisht te rrugeve te frymemarrjes dhe kancerit. Banoret ank...
Autori: sindi sindi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Homeri thote se jeta e njeriut eshte e ndikuar nga fati. Sa e vertete eshte kjo?
Po e them qe ne fillim qasjen time fati ndikohet nga ne,por sigurisht qe nje perqindje paksa e konsiderueshme eshte e "pashpejgueshme". Pse ndodh kjo ? Fati vendoset nga ne? Njerezit jane sjelle shume te shqetesuar duke sjelle keshtu qe te dominoje br...
Autori: charlie · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 7 marsi
Dita e 7 marsit eshte dita e mesuseit/mesueses;dita e prinderve tane te dyte.Eshte nje dite e vecante per ta dhe per ne.Perkushtimi i tyre per ne eshte ne kendveshtrim por sot cdo gje eshte ndryshe;puna e tyre shperblehet me urime nga vete ne nxenesit,dhe...
Autori: altin selca · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gjuha shqipe
gjuha shqipe esht thesar i dituris dhe i ardhemeris son gjuhen shqipe shum njerz jan duke e harruar gjuhes shqipe pothuajse i ka ardhur vdekja shum njerz po largohen prej ne vendi ne vendin tjeter .SHqipe ben pjes ne grupin e familjeve indo evropiane . gj...
Autori: Anxhela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Suksesi
Suksesi Suksesi ne sy te cdokujt merre trajta te ndryshme, hije te ndryshme. Cdokush vjen me nje perceptim I cili perfaqeson nje pjese te personalitetit te tij. Nje perkufizim I sakte per nje njeri te suksesshem do te ishte: Ai I cili ka permbushur te gj...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetvetja
Ja ku jam perseri! Mora lapsin dhe fletoren dhe u ula per te shkruajtur.Sot dua te flas per nje teme shume te rendesishme dhe qe shumica e njerezve kryesisht adoleshentet preken nga kjo teme.Te degjosh te tjeret. Jeta eshte aq e cuditshme sa na detyron t...
Autori: Rina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: qe vdekja eshte akt qe shpaguhet me te mirat qe behen ne jete sic shpaguhen flijimet per hire te idealit.
Vdekja… C’eshte vdekja? Mbarimi I jetes, apo fillimi I nje jete te re? Cdo gje e ka nje fillim dhe nje fund. Asnje nuk eshte pergjegjes per menyren e fillimit te jetes, por te gjithe jemi pergjegjes per menyen se si e e vazhdojme deri ne diten e fun...
Autori: Ermal Shkembi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Integrimi i Shqiperise ne Evrope
Integrimi I Shqiperisë ne strukturat e Bashkimit Evropian eshte nje nga sfidat me te medha per ne keto 2 dekadat e fundit, por per tu bere pjese e kesaj organizate me te drejta te plota, duhet te permbushen disa kushte themelore. ...
Autori: F.j · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetmia nga shoqeria
Vetmia eshte nje ndjenje qe jo shume njerez e pelqejne,per te mos thene shumica e tyre. Por ,ketu ka shume persona te tjere qe e preferojne ate: te rrine vetem dhe keshtu ndihen te kenaqur. Mendoj se pervec disa rasteve kur njeriu ka nevoje te jete vete...
Autori: Rijona Beka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Atdheu
Ese:Atdheu Fjala me e mire per mua eshte fjala:atdhe. une jam krenare qe kam atdhe Kosoven. Une nuk di dhe aq shume fjale ta zavendezoje fjalen atdhe vetem me nje fjal ajo fjale eshte fjala jet. Une e dua dhe do ta dua atdheuatdheun tim Kosoven
Autori: rosela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: letersia shqipe
letersia eshte teresia e te gjitha veprave te shkruara dhe ato gojore.Ajo eshte cilesuar si art i fjales se shkruar.letersia shqipe eshte e lidhur ngushte me gjuhen dhe historine e popullit shqiptar.Ne fushen e letersise eshte ndier ashper dhuna e shtetit...
Autori: Kristina Kocibelli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 100 vjet Pavaresi
Esse: “100 vjet Pavaresi” Plot 100 vite me pare nga nje ballkon modest ne Vlore, plaku I mencur I. Qemali, ne emer te tij dhe te patrioteve te tjere deklaroi: “Prej sotit e shpallim Shqiperine te lire e te mosvarun!” 100 vite kur I mendon si...
Autori: xhesika mersinllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Analiza letrare
ANALIZE LETRARE: Gjenerali i ushtrise se vdekur koment dhe analize (I.Kadare) Ne roman takojme njerez te nje populli te vogel,por krenar per luften qe ka bere, te cilet dinin te respektonin traditat,te respektonin mikun, te respektonin te vdeku...




Komentet e fundit!

Emri: YUNA
Email: YUNA@GIMAIL.COM
Komenti: je thjesht kaq e paster dhe e siigurt ne mendimet tuaja ju duhet te jeni kaq krenare

Emri: arta
Email: keciarta49@gmail.com
Komenti: shum bukur

Emri: diellza
Email: diellzakryeziu.100@outlook.com
Komenti: une mendoj qe eseja ishte mjaft e mire dhe pash maturin qe kishe perdorur ndersa kishe shkruar kete ese mjaft domethenese

Emri: hshwsbsb
Email: bsjwjwjwbsh@gmail.com
Komenti: Shum e bukur vetem se ne ca momente ja ke fut.kot......

Emri: Igli
Email: iglicena455@yahoo.com
Komenti: bravo shum e bukur ishte

Emri: fbjihgvbjk
Email: fgynnkbtunn@hotmail.com
Komenti: ca bo kot ti mi ik mi zhgorre.ja ke fut kot

Emri: edvefvvevef
Email: betbetbrt@gmail.com
Komenti: Duhej me shume argument ok mend per heren tjeter

Emri: Mia Khalifa
Email: MIA_Khalifa@gmail.com
Komenti: Me pelqen nje pjese por ne disa momentenuk jam dakort

Emri: ana
Email: ana@email.com
Komenti: Me pelqeu shume bravo

Emri: slfjbdhn;as
Email: hhrttrjrt@gmail.com
Komenti: fshie se ia ke fut kot


Emri: nita
Email: nita.ari@live.com
Komenti: bravo te qoftt shume bukur e ke shkruar te lumt

Emri: elvis evis
Email: elvielvi@gmail.com
Komenti: shm cute WELL DONE ♥♥♥♥♥♥♡♡•¿§¥:-):-)):-]:-]:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*♥♥•♡

Emri: Dani alves
Email: albes@gmail.com
Komenti: shm e bkr bravo dhe mendoj se ky Geni is a selfish gjths ka mendimon e tij

Emri: malommmmmm
Email: malommmm@gmail.com
Komenti: shum nice

Emri: ouyfgjhfgutjhgf
Email: uykfhgfjyfygf@yahoo.com
Komenti: Bravo!

Emri: klisti
Email: klisti123@yahooo.com
Komenti: shume e bukurrrr

Emri: lili
Email: lil@hotmail.com
Komenti: Uaaaaau te lumte mi hoqe detyrat e shpise

Emri: sili
Email: sailor_moon@hotmail.com
Komenti: faleminderit per komentet e bukura

Emri: tuna
Email: tuna_!!!@live.com
Komenti: nje ese qe mbetet ne shpirtin tim

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: per mendimin tim kjo eshte nje ese bazuar ne fakte reale e cila me pelqeu.


Emri: lejla
Email: lejla@outlook.com
Komenti: per mendimin tim eseja eshte e kompletuar dhe shume domethenese dhe mos ia ver veshin kesaj MUKADESIT

Emri: mukades
Email: marsian.sharka@mail.com
Komenti: ca very good thu moj goc me kot se kaq nuk ka ku shkon ne jet se kurr gjithcka don pra goce je krejt kot se krijime nuk ben dot une po qe jam gjeni i shkrova kto vargje tani e jo si ti une po qe jam fituese vajza me shume argetuese

Emri: miri
Email: mirileka1@hotmail.com
Komenti: very good

Emri: gena
Email: genagena@hotmail.com
Komenti: krejt kot

Emri: lili
Email: lil@hotmail.com
Komenti: sh.bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com