Data e postimit: 2017-04-04 19:49:16
Lexime: 19847
Ngrohja globale
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Toka
Autori: Ana
Shkolla: Leonik tomeo
Klasa: 10
Qyteti: Durres
E-mail: belbaklaeda@gmail.com


Te gjithe e veme re rrezikun qe po i afrohet shtepise sone te bukur,por nuk bejme asgje per ta shpetuar.Jo se vetem eshte detyrimi jone,por ne shumicen e rasteve jemi ne ata qe e rrisim kete rrezik.
Ndonjerit nuk i behet vone fare per kete shtepi te bukur,por ai harron gjene me te rendesishme,harron qe eshte banor ne kete shtepi.Ai ne veprimtarine e tij rrezikon shebdetin e te gjitheve ,sidomos shendetin e tij.Por jo te gjithe mund te jene si keta persona.Te tjeret mundohen qe te vijne ne ndihme Tokes duke bere ndrushimet e duhura per te zbutur pak ngrohjen globale.
Secili po merr masat e duhura per te parandaluar ate.Te gjithe kane hartuar plane te ndryshme,kane hedhur mendimet dhe opinionet e tyre rreth kesaj teme.
Se pari,mendojne se per te parandalua ngrohjen globale duhet planifikuar nje ekonomi globale me karbon te ulet.Karboni eshte nje nder faktoret kryesore te rritjes se ngrohjes globale.
Ne disa shtete jane hartuar ligje per ndergjegjesimin e qytetareve rretj veprimtarive demtuese te tyre.Keto shtet jane perpjekur pafund per parandalimin e ngrohjes globale,sepse e dine qe do t'ia dalin.E dine se gjithe ato llogaritje dhe perpjekje nuk behen per nje enderr ne te ardhmen.Jo nuk eshte nje enderr,por nje shprese per te rregulluar gabimet e se shkuares dhe te tashmes.
Disa njerez,sic eshte permendur edhe me siper jane shume skeptike.Nuk arrijne te besojne se ngrohja globale ekziston me te vertete ndonese faktet jane perballe.Ndonese temperaturat po rriten me shpejtesi,akullnajat po shkrijne,dioksidi i karbonit po rritet keta persona nuk arrijne ti kuptojne.Ja keta jane ata te pashpreset.E jo ne qe me gjithe forcat tona perpiqemi te mbrojme shtepine tone si banore qe jemi.

Vepra te ngjashme
Autori: kristi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ngrohja globale
1.Ngrohja globale njihet edhe si efekti serë për shkak se gazet që grumbullohen mbi tokë e kthejnë planetin të ngjashëm me një serë. Duke e kapur nxehtësinë pranë sipërfaqes së tokës, efekti serë po ngroh planetin dhe po kërcënon mjedisi...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ngrohja globale
Ngrohja globale eshte kthyer ne nje shqetesim madhor per te gjithe qenien njerezore por jo vetem.Ky problem lidhet edhe me efektin serre,por e thene me thjeshte jane gaze te demshme te cilat krijohen dhe clirohen ne toke dhe ne pamundesi per te dale jasht...
Autori: Amelda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ngrohja globale
Ngrohja globale eshte kthyer ne nje shqetesim madhor per te gjithe qenien njerezore por jo vetem.Ky problem lidhet edhe me efektin serre,por e thene me thjeshte jane gaze te demshme te cilat krijohen dhe clirohen ne toke dhe ne pamundesi per te dale jasht...
Autori: Emanuela · Lloji: Analize letrare · Tema: C'fare po ndodhe me temperaturen ne Shqiperi
Gjate viteve te fundit ne Shqiperi jane rritur shume temeraturat. Vlerat me te larta te temperatures kane arritur rreth 44 grade c. Muaji me i ftohte eshte janari. Per zonat e uleta dhe bregdetare mesatarja e temperatures per janarin arrin mbi 10 grade ...
Autori: mira · Lloji: Ese pershkruese · Tema: endrra kur te rritem
ENDRRA IME KUR TE RRITEM Per mua eshte shume e rendesishme kenga dhe kercimi sepse aty e ndjej veten me mire.Kete pasion e kam pasur qe kur isha me e vogel dhe kerceja e kendoja kudo ne shkolle,ne shtepi kudo ...
Autori: Iris · Lloji: Ese argumentuese · Tema: per Alden
Ndikimi i intenetit ne detyrat e shtepise Kush eshte ai nxenes qe eshte ulur per te bere detyrat dhe nuk e ka hapur fare internetit??? Edhe une e kam bere kete gje. Nuk kam pse e mohoj. Ne momentin qe ulem per te bere detyrat hap kompjuetrin ...
Autori: Reilda · Lloji: Analize letrare · Tema: Tekst ndergjegjsues
Ne ditet e sotme hasim cdo dite ne rrethin tone shoqeror raste te shumta bullizmi. Bullizmi eshte nje femonem shum i rastisur per te gjithe ne. Te gjithe e njohim dhe kemi degjuar rreth bullizmit. Bullizmi eshte nje nder fenomenet me te rrezikshem per nje...
Autori: nuk ta them · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kush eshte me i lumturi nder te lumturit
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me i lumturi nder te lumturit eshte ai qe mund t’i beje te tjeret te lumtur.Kjo shprehje eshte shume e vertete sepse ne kete bote nuk jemi vetem ne por jan...
Autori: arselda memaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: njeriun edhe kur e ka pushtuar lavdine,ka nevoje per nje zemer njerezore qe e cmon dhe e do
Realiteti njerezor tregon dhe pranon qe ka njerez qe per merita, per vlera apo per arsye te vecanta kane shkelur podiumin e lavdise, e kane pushtuar ate me gjithe forcen e tyre.Ka njerez qe I njohin k Skene nga filmi 'Portreti i Dorian Grait', i cili...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: 2 botet
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme ne jete sepse te ndihmojne te njohesh dhe te shfaqesh me shume veten.Dua te them,pse te jem dikush tjeter kur mund te jem vetvetja? Edhe pse eshte plot gabi...
Autori: Alesia Cafaj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: si jeni ne?
shpeshhere jeta na ve para situatave te ndryshme te cilave duhet t'i japim nje zgjidhje por jo gjithmone eshte e lehte.Ndonjehere keto behen me te komplikuara se c'duken dhe duan kohe per t'u zgjidhur.Nje pyetje te mundon per brenda:"A do ta zgjidh valle ...
Autori: Sara Jaupi · Lloji: Tekst argumentues · Tema: Covid 19
Te nderuar zonja dhe zoterinj Ju falenderoj te gjitheve per pjesmarrjen dhe per mbeshtetjen tuaj te plote. Jemi mbledhur sot ketu per te diskutuar rreth problemeve qe ju shqetesojne.Prandaj ndodhem ketu per te dhene idete dhe mendimet e mia qe te gjithe...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Efekti serre
Atmosfera e Tokes eshte unike,krahasuar me planetet e tjere te sistemit tone diellor.Per shkak te ekzistences se saj,ne planetin tone ka jete.Ne toke do te kishte diferenca te medha midis temperaturave te dites dhe te nates nese nuk do te ishte atmosfera,...
Autori: Egzon Hajdari · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: sjellja e qytetarit
Rruga, trajektorja qe ne bejme cdo dite, qe ecim mbi te. Ne kete e quajme gjithmone pozitive pa rreziqe por ky eshte gabimi me i madh qe bejme. Kur ecim ne rruge ne duhet ti mendojme te gjitha. Ne duhet te jemi zoteruesit e rruges. per kete sjellja jone d...




Komentet e fundit!

Emri: John
Email: john759@gmail.com
Komenti: It's ok! I liked

Emri: Soniii
Email: Soni@gmail.com
Komenti: 😊😊😊bravo bravo

Emri: Soniii
Email: Soni@gmail.com
Komenti: 😊😊😊bravo bravo

Emri: Juli
Email: Julianahasgjeta@gmail.com
Komenti: Shm bukur 👍

Emri: nanushi
Email: ninawin011@gmail.com
Komenti: sa kot

Emri: ina
Email: inaina@gmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com