Data e postimit: 2014-05-08 19:02:34
Lexime: 17510
si ti bindim prinderit per dicka??
Autori: ina irina
Lloji: Ese argumentuese
Tema: si ti bindim prinderit per dicka??
Shkolla: 26 nentori
Klasa: 9
Qyteti: tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Si ti bindim prinderit per dicka?
Duke ditur se jeta eshte nje rruge qe duhet kaluar deri ne fund,kuptojme se ne kete rruge ndeshemi me pengesa dhe veshiresi mga me te ndryshmet ,por keto veshtiresi kane nje zgjedhe por jo te shpejte por gjithsesi ekziston ajo.Ne ditet e sotme ,disa gjerat jane bere te veshtira, si p,sh ne duhet t’I bindim prinderit per te dale neper festa ose ne eskursion.Por puna eshte si t’I bindim ato?
Per mendimin tim ,ne duhet ti fitojme besimin e prinderve duke u sjelle mire dhe t ia kalojme sa me mir me to duke mos pasur konflikte te ashpra. Deshirat e shume prinderve eshte qe femija e tyre te jete nje nxenes I mir dhe I bind urdherave.Ne duhet ti bindim te tjeret qe ti shohin gjerat ashtu si ne vete e shohim te tilla.Ne duhet ti marrim me te mira dhe ti premtojme atyre disa gjera qe sduhen bere ne jete.
Shume femije te sotem I kane keto problem dhe skane si t ia fitojne besimin e tyre qe te dali me shoqerine e vet.Por sic thone duke punuar shume ,ia arrin qellimit edhe nese te kushton shume kohe.Pra ne mund ti bindim prinderit duke plotesuar kerkesat e tyre e duke mos I prishur marredheniet e mira qe ke me to.

Vepra te ngjashme
Autori: Gisi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu
PSE DUHET VIZITUAR SHQIPERIA? Sepse vendi yne gjithnje e me teper po behet terheqes per pushimet ne bregdet, apo per bukurite natyrore, pasurite arkeologjike etj. Edhe pse Shqiperia eshte vizituar shpesh nga te huajt, per te eshte shkruar shume rral...
Autori: desara · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese per nenen
Te flasesh per nenen esht shum e veshtir por edhe nje kenaqesii e madhe sepse te flasesh per njeriun me te dashur ne bote nuk eshte e lehte sepse nuk do te mjaftonte nje jete e tere..!! Nena ime e dashur faleminderit x gjithcka qe ke bere per mua mbi te g...
Autori: Jasin shabani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nena
nje dit nuk ndodhi as gje keshtu qe mos e lexo me mire se nuk ja vlen per ty pse e lexove more te thash mos e le xo
Autori: blerim mani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gjakmarrja
per mua gjakmarrja eshte dicka shume absurde.ne kohet me perpara ne vendin tone e sidomos ne disa fshatra te thelle malore,me pak banore e shume te mbyllur qe gjendeshin kryesisht ne zonen e alpeve, gjakmarrja kryhej per shkak te kanunit i cili ne ate koh...
Autori: xxx · Lloji: Ese argumentuese · Tema: qenia femer
Tema : Une dhe seksualiteti im Te jesh femer eshte te jesh ‘’gjithcka’’ njekohesisht. Te jesh e embel por dhe e eger, delikate por dhe e forte , e zgjuar dhe lozonjare ,e guximshme dhe e mbrojtur ... Te jesh femer nuk eshte e l...
Autori: franko · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu im
Atdheu Atdheu është mbase para se gjithash vendi ku robërohet shpirti. Atdheu nuk do dashuri të cunguar. Ai që nuk bën gjithçka për të, nuk bën asgjë. Ai që nuk i jap gjithçka Atij, ai i ka mohuar të gjitha. Ai s’mund të harrohet. Nu...
Autori: Sarina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shqiperia ime
Shqiperia mund te jet vertete nje vendni vogel por ka vlera e histori magjepsese.duhet te ndihemi te vecant qe jemi shqipetar e ta themi me plot gojen jam i vecant jam shqipetar.per shqiperine sdo mjaftonte koha te shkruajm per te ndaj me pak fjale te pun...
Autori: SARA TAHIRAJ · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "Poeti e modelon vete jeten e vet sipas melodise se brendshme"
Poeti e modelon vete jeten e vet sipas melodise se brendshme Poezia eshte art i perdorimit te fjales ne te cilen kombinohen domethenia e fjales,tingulli dhe ritmi.Pra ne vetvete poezia eshte nje melodi zedhenese e keaqesise,lumturise,embelsise dhe h...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A eshte kritika ne vetvete nje veper letrare?
C'eshte kritika? Kritika eshte nje gjykim,nje gjykim i vleres se librave,qe ne shume pikepamje mbeten mjaft afer me perkufizimet e sotme per kete problem,ku qenesisht kritika merret si vleresim.Ajo ka si qellim,qe sa me thellesisht t'a zbuloje kuptimin dh...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shoqërore
Burrëri është ta mbrojmë atdheun ! Ai që duron ,cdo herë fiton !
Autori: eda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te gabosh eshte njerezore te falesh eshte hyjnore
Me fal nuk e perseris me, me fal se nuk isha ne gjendje te mir kur gabova i kemi degjuar shum here keto fjal por cfar rendesia kam ato tek ne? Duhet ti marrim si dicka kalimtare apo duhet te kuptoj se vine nga thellesia e zemres?te gjithe mund te gabojme ...
Autori: nuk ka rendesi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dashurija ndaj jetes
ese per dashurine ndaj jetes dashurija eshte nje emocion pozitiv pa te cilin njeriu nuk ben dot. dashurija buron nga perkujdesja qe tregon per dike tjeter. dashurija eshte e pranishme te cdo njeri qe nga momenti kur lind. te gjithe duhet ta duam dhe ta ...
Autori: Alma...Gashi 💙💪 · Lloji: Ese argumentuese · Tema:
••••••Alieni Jashtëtokësor••• Ai kishte sytë e mëdhenj të gjelbër,kishte një pamje të frikshmè.Ndoshta ai ishte i çuditshëm por ndoshta do të ishte mik i njeriut.Ai ndiehej i huaj në planetin Tokë.Ai ka frikë nga të ...
Autori: Arbana Muli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ,shumnjgjyrshe ,rrezet,zogjte,liri lule ,
Kur u zgjova ne mengjesin e arte i cili shkelqente nga rrezet e arta dhe te ngrohta te diellit , ndjeja aromen e fresket te pranveres pashë disa zogj te lumtur dhe te lire ata cicronin ëmbel . Une po rrija ne dritare duke i degjuar deri sa erdhi motra i...




Komentet e fundit!

Emri: Zeqiir shala
Email: Bosi_4466@hotmail.com
Komenti: Shum buker

Emri: merita
Email: meritasalaj2016@gmail.com
Komenti: Shume bukur

Emri: Xhena
Email: Xhenasujovi@outlook.com
Komenti: Shume e skate.a mund te Me

Emri: Gezim beka
Email: Gezim.b.mafia@hotmail.de
Komenti: Shume e bukur por si ti shtim me ma ble ni qen edhe nese se msojm

Emri: Qka pot vyn
Email: Qkapotevyn@hotmail.com
Komenti: Qysh mi bind mu ma ble ni qen

Emri: anna
Email: annaanna@yahoo.com
Komenti: kot fare cik si pa lidhje

Emri: eli
Email: emanuelstakaj@gmail.com
Komenti: shume e bukur

Emri: Bossat
Email: bossat.12@outlook.com
Komenti: One te kom thon se boss une jom

Emri: aaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnn
Email: 7t7.hgijcgh@jyhl.jhl
Komenti: te lumte e vertete thenia jote

Emri: ola
Email: arjola.ademi@hotmail.com
Komenti: shume e bukur.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com