Data e postimit: 2012-03-09 12:42:24
Lexime: 12360
dy profesiane
Autori: greta asllani
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Tema: shkrimtari dhe politika
Shkolla: adem asllani
Klasa: e 8
Qyteti: elbasan
E-mail: Email eshte i fshehur!


politika dhe shkrimtari jane krejt te kunderta me njera tjetren por qe te dyja trajtojne tema interesante dhe une dua qe te flas per keto tema qe mua me terheqin.
Politika ke te beje me problemet e njerezve dhe te partive . por shpesh kam degjuar se politika me shume merret me partite dhe problemet e njerezve qe ata kane .ajo shpesh trajton debate te ndryshme midis partive qe jane .Politika eshte pak e zhurshme sepsene te shpesh ndodhin debate te ndryshme per te drejtat e votave .

Shkrimtari merret me shkrimet e tij per ti botuar dhe te informoj lexuesin nepermjet shkrimit .Ajo shpesh trajton vepra letrare te shkruara per tu analizuar .Shkrimtari ne shkrimin e tij shpreh ndjenjat e tij per te terhequr same shume vemendjen.

te dyja me pelqejne dhe trajtojne tema interesante. Cdokush ne keto profesione merret me arsyet e veta por qe te dyja duhen ndjekur.

Vepra te ngjashme
Autori: anonim · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Atdheu
ARDHMËRIA E KOSOVË-s O vendi im i dashur, çfarë po ndodh me ty, çfarë po të bëjnë ty, pse po largohen nga ti, po të lëjnë të vetëm? O vendi im i dashur, çfarë ke të keqe ti, më trego mua, pse nuk po jetojnë më ne...
Autori: XHINA · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: DY PERSONAZHE ME NGJASHMERI SHPIRTERORE POR ME KONTRASTE FIZIKE
NJE SHPREHJE E DEGJUAR THOTE QE DO TE THOTE MOS E SHIKO NGA PAMJA POR NGA BRENDESIA,SE CFARE PERMBAN CDO FAQE E KETIJ LIBRI.KJO GJE VLEN EDHE PER KUAZIMODON,NJE KAMBANAR I THJESHTE DHE SHUME I SHEMTUAR NE SYTE E CDO NJERIU.ISHIN PIKERISHT PAMJA E TIJ FIZI...
Autori: emili · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: ai dhe une
ai pelqen futbollin une pelqej volejbollin.une pelqej motin e ngrohte ai pelqen motin e ftohte.ai pelqen pishinat une pelqej plazhin. une jam njeri i hapur ai eshte njeri i mbyllur.ai pelqen ngyren blu une pelqej ngjyren roze.une kam floke te gjata ai ...
Autori: Melina Bushi · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Krahasim Esmeralda dhe Kuazimodo
Ne kryevepren e Hygoit “Katedralja e Parisit” hasim dy personazhe sa te ndryshem aq edhe te njejte me njeri-tjetrin. Esmeralda, boshti i kesaj vepre, me bukurine saj ndricon edhe pikat me te errata ne bodrumet e katedrales. E ndersa Kuazomodo, ndermje...
Autori: Romina Pulaj · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Jetesa ne fshat dhe jetesa ne qytet
Jeta ne fshat dhe jeta ne qyteta kane nje ndryshim te madh nga njera-tjetra , por ky ndryshim varet dhe nga sa te afte jemi ne te pershtatemi. E perbashketa midis jetes ne fshat dhe jetes ne qytet eshte se te dyja mund te sigurojne nje jetese te mire edh...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: krahasim
Jeta reale e letersia…………………… Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e perseritshme, e merzitshme.. ajo ka aq shume dhimbje brenda saj, por e mira eshte se cdo dhimbje shoqerohet me dicka te gezuar. Prandaj s’ka dhimbje pa ...
Autori: Xhemis Cekani · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Ku Eshte Me Mire Ti Kalojme Pushimet?!
Dime qe secili prej nesh ka preferenca te ndryshme ne lidhje me perzgjedhjen e vendit ku do te kalojne pushimet e tyre.Per ta bere me te lehte mjafton nje krahasim midis pushimeve ne mal dhe ne plazh! Njerezit qe frekuentojne me se shumti zonat bregdet...
Autori: Eridona Xhari · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: "Fshati dhe Qyteti"
Cdonjeri kudo qe ndodhet e ka nje prejardhje dhe jeton ne nje vend. Dallimi eshte vendi ku jeton ai.Mund te jete nje qytet apo nje fshat. Dy vende qe ndryshojne plotesisht nga njeri-tjetri.Sigurisht se mendimet lidhur me kete teme jane nga me te ndryshm...
Autori: xhensila kurani · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: cezari i plutarkut dhe i shekspirit
republikanet e udhehequr nga briti dhe kasi vrasin diktatorin e romes cezarin .me pas mark antoni dhe oktaviani derrmojn ushtrin e ture ne betejen e filipir .bruti dhe kasi vrasin veten njeri pas tjetrit qe te mos bien ne duart e armiqeve
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Oqeani dhe Toka
I forte dhe I pathyeshem. I thelle. I rrenuar nga humnera te medha dhe te panjohura nga qeniet njerezore. Me qejf per ujin e ftohte qe kur bie nga qielli shkrihet ne trupin tij. I pamase dhe gjigand. Shikimi I tij shtrihet ne te gjithe boten e njohur. Sy...
Autori: anonim · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: ai dhe une
ai ka gjithmone vape,unekam gjithmone ftohte.veres kur vertet ben shume nxehte,sben tjeter gje,vecse qahet se pelcet vape.irritohet nese sheh se ndonjehere ne mbremje une vesh golfin.ai flet rrjedhshem disa gjuhe une nuk flas mire asnjeren. ai,ne nje fa...
Autori: Dorina. D · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Ditet me Shi dhe Ditet me Diell
Ditet me shi dhe me diell jane pjese e jetes. Sic jane dhe ditet me shi ose me diell, ne kete menyre mund te ndjehen dhe njerezit. Mund te jene te merzitur ose te gezuar. Shiu dhe dielli edhe pse jane dy elemente shume te kundert kane nje similaritet, nuk...
Autori: lesjana dashi · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: hektori dhe akili dy heronjte e iliades
jane dy personazhe me karakter te perbashket si; guximtar,sypatrembur ndaj vdekjes, luftetar te zote etj. ne castin e fundit Hektori i lutet Akilit te zbatoje rregullat e dyluftimit dhe te mos ia perdhose kufomen, sepse ai eshte i bindur qe kete gje nuk d...
Autori: kristi merkaj · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: SHKRIMTARI DHE POLITIKA
politika dhe shkrimtari jane krejt te kunderta me njera tjetren por qe te dyja trajtojne tema interesante dhe une dua qe te flas per keto tema qe mua me terheqin. Politika ke te beje me problemet e njerezve dhe te partive . por shpesh kam degjuar se poli...




Komentet e fundit!

Emri: Lorenca
Email: loris. Bushulli@hotmail.com
Komenti: Llafe Llafe vetem llafe

Emri: besa
Email: besakokdhima@hotmail.com
Komenti: o zot sa e bukur nqs po e lexon kte koment te lutem me shkruaj sepse dua te te marr per nje kompozim

Emri: mika
Email: mika@hotmail.com
Komenti: bla bla bla llafe koti

Emri: stari me sferin
Email: fhcfbcgjvgjvf@bfhhfrjvsyjcdu.com
Komenti: t

Emri: stari me sferin
Email: fhcfbcgjvgjvf@bfhhfrjvsyjcdu.com
Komenti: t

Emri: Xheni
Email: marselagega@yahoo.com
Komenti: bukur po do ishte me mir te flisje pak me gjat per politiken dhe shkrimtarin i ke rene pak shkurt

Emri: xhoni
Email: xhonibiba@gmail.com
Komenti: :)()()()()

Emri: Nukkacateduhet
Email: smirushjaevogel@yahoo.com
Komenti: Mesoni ne letersi se ju duhet ...

Emri: 12345
Email: 12345@yahoo.com
Komenti:

Emri: ai cuni
Email: sakalizapikuvesigasitori@lutiçunixhemiles.com
Komenti: hahahaahah mir boll tashi


Emri: ada
Email: ada13@hotmail.it
Komenti: na duhej se dhe une jam ne klase te tete

Emri: ArLind HacK3R <3
Email: dgc-arlind@hotmail.com
Komenti: bravo ;) na dushe se dhe un ne klas te 8 jam

Emri: ArLind HacK3R <3
Email: dgc-arlind@hotmail.com
Komenti: bravo ;) na dushe se dhe un ne klas te 8 jam

Emri: daniel
Email: kristianprendi14@yahoo.com
Komenti:

Emri: lori
Email: loribeqaj@yahoo.com
Komenti: :p

Emri: ermela ela
Email: ermelae@hotmail.it
Komenti: Politika dhe shkrimtari jane profesione te ndryshme nga njera tjetra ata kane fitime nga ana ekonomike. psh... politika merret me problemet e njerezve pra me problemet e te gjithe popullit dhe eshte shume e zhurmshme ka ngaterresa me politikanet sepse ndoshta nuk kane te njejtin mendim.Shkrimtari eshte nje gje tjeter shkrimtari shpreh ndjenjat e veta ne nje qetesi aq te madhe.ai botn poezi,pershkrun nje natyre,nje ven malor,nje vend bregdetar etj. meta jane ndryshimet pra jane shume te ndryshem nga njeri tjetri.

Emri: ledjo
Email: ledjo.sh@hotmail.com
Komenti: politika dhe shkrimtari jane krejt te kunderta me njera tjetren por qe te dyja trajtojne tema interesante dhe une dua qe te flas per keto tema qe mua me terheqin. Politika ke te beje me problemet e njerezve dhe te partive . por shpesh kam degjuar se politika me shume merret me partite dhe problemet e njerezve qe ata kane .ajo shpesh trajton debate te ndryshme midis partive qe jane .Politika eshte pak e zhurshme sepsene te shpesh ndodhin debate te ndryshme per te drejtat e votave . Shkrimtari merret me shkrimet e tij per ti botuar dhe te informoj lexuesin nepermjet shkrimit .Ajo shpesh trajton vepra letrare te shkruara per tu analizuar .Shkrimtari ne shkrimin e tij shpreh ndjenjat e tij per te terhequr same shume vemendjen. te dyja me pelqejne dhe trajtojne tema interesante. Cdokush ne keto profesione merret me arsyet e veta por qe te dyja duhen ndjekur.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com