Data e postimit: 2014-01-30 14:16:36
Lexime: 86902
Kuazimodo dhe Esmeralda
Autori: Ina.Cr7
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Kuazimodo dhe Esmeralda
Shkolla: Ibrahim Muca
Klasa: 10
Qyteti: Librazhd
E-mail: Email eshte i fshehur!


Esmeralda dhe Kuzimodo,dy personazhe te Hygo-s sa ne kontrast dhe sa ne ngjashmeri per sa i perket bukurise,fisnikerise,se shpirtit te tyre.Ne kontras si nata e erret dhe dita ne prani te drites,bukuria e Esmeraldes dhe shemtia e Kuazimodos na paraqitet kaq bukur ne kete veper.Trupi i Esmeraldes i holle,i gjate,i mrekullueshem perballe nje trupi te shemtuar,gungac e te deformuar.Nje fytyre si ajo e Esmeraldes me tipare teper te bukura qe te kenaqin syte dhe nje fytyre e neveritshme qe ndjesia e pare qe te jep kur e shikon eshte frika.Por,perpos tipareve fizike qe jane ne kontras me njera-tjetren ekziston dicka qe i bashkon keta dy persona.Nje force teper e fuqishme sa kapercen cdo limit.Dhe ajo eshte shpirti i ketyre dy personazheve.Si dy drejteza keta dy personazhe takohen te bukuria,zemergjeresia dhe fisnikeria qe ka shpirti i tyre.Dhe pse ne pamje te pare Kuazimodos i mungojne shume gjera.ai ka fisnikerine e shpirtit dhe kjo mjafton per ta plotesuar ate si qenie njerezore.

Vepra te ngjashme
Autori: Ardit Berisha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera
Sot është 21 Marsi dhe poashtu është dita e pranverës. Në pranverë qelin lulet dhe zbukurohet natyra. Fillojnë të vijnë bletët dhe të thithin nektarin e ëmbël te luleve. Na ndihmojnë që të qelin lulet. Edhe koha fillon që të nxehet, por...
Autori: Joana Prifti · Lloji: Ese pershkruese · Tema: komunikimi virtual
Apolonia është qyteti antik në Shqipëri ndër më të mëdhenjtë në pellgun e Adriatikut dhe më i përmenduri ndër 30 qytetet e tjera, me të njëjtin emër, të kohës antike.Hulumtimet e para për Apoloninë i kemi nga studiues dhe shtegtarë tÃ...
Autori: Ni-gers kuksioni · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pasioni
Ju ka dhene zysha e gjuhes detyre per te ber ese me teme vk per pasionin tuaj deri n pasdite Pz nuk di cfare me shkrujt po shnet bisha
Autori: Kjara hoxha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrimi i Ema Bovari
Nje nga personazhet letrar qe me ka lene me shume mbresa eshte Ema Bovari.Me ka bere pershtypje se ne kohen e saj ishte nje nder vajzat theu tabu,dhe u perfol gjate ne menyren e te te jetuarit. Ema Bovari ishte nje vajze shume e bukur.Syte I kishte te...
Autori: nita nita · Lloji: Ese pershkruese · Tema: rreth vetës time
Unë kam lindur për një jetë lukzoze.Une jam ajo që cdo herë kam qenë në një familje të gjerë.Jam ne klasë të pestë por nuk e di se cka do të thotë të jesh e varfër dhe nuk do të doja të isha kurrë. unë vijoj mÃ...
Autori: YourLiterary.com · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shqiperi te uroje gezur pavarsine
Shqiperi te uroje gezur pavarsine Atdhe,fjale qe del nga zemra si nje rreze drite , kur e shqiptoje kete fjale me vjen ndermend vendi ku u rrita ku kalova pothuajse te gjithe jeten time aty.Atdheu eshte vend I shtrenjte per kedo ne kete bote,dhe...
Autori: Brinilda Nilda · Lloji: Ese pershkruese · Tema: NENA
Kte e kam shkrujt per mamin tim dhe kte rast dua tua dedikoj te gjitha mamave shqiptare... Fjalet jane te pakta per te shkruar per qenien me te bukur te kesaj bote siç jane Nenat,ato te cilat na dhane jete nga jeta e tyre,ato te cilat jane si lule pra...
Autori: geri · Lloji: Ese pershkruese · Tema: miti
Gjate Nilit ne Sudan tregojne qe Jouku (Zoti) krioi njeriun prej argjile.Ne veri te vendit gjeti argjile te bardhe,me te cilen ai beri europjanet;me argjile kafe beri arabet,ndersa me te zi afrikanet.Pastaj Jouku tha;-Do ti bej njeriut kembet e gjata per ...
Autori: YourLiterary.com · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Kuptimi i jetes
Njeriu duhet te pergatitet qe ta pranoj dhimbjen si pjese perberse te jetes, perndryshe kurr nuk do te merr guximin qe te dashuroj, te gezohet apo te shpresoj perseri. Pra kjo na ben te kuptojm se nese nuk jemi te pergaditur qe te "ndjejme" duke llogaritu...
Autori: fjori · Lloji: Ese pershkruese · Tema: jeta
Erdha ne jete,mes lumturise,buzeqeshjes,ngrohtesis.U rrita sikur te isha princeshe dhe jo sikur te isha 1 femije si gjithe te tjeret Por kjo gje nuk zgjati shum.....Eshte bukur te kujtoj momentet kur qeshja e lire,kur bridhja rrugicave te cdo lagjeve e lu...
Autori: Dejvi H · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pse na sherbejne librat?
Te futesh mes qindra faqesh e te thithesh nektarin si bleta,te jetosh me boten e autorit,te degjosh zerin e tij,te thenat,te pa thenat e sekretet e tij.Kjo do te thote te lexosh nje liber ne pamje te pare,por jo,kjo do te thote te behesh pjese e asaj bote...
Autori: mariglena shabani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Enderrat
TE ENDERROSH, DO TE THOTE HAPI SYTE NGA GJUMI 3 SEKONDASH QE JE DUKE BERE SHIJOJE ENDERREN BASHKE ME PENGESAT QE DO TE DALIN QOFTE TE HIDHURA QOFSHIN ATO.ENDERRAT NUK SHIKOHEN VETEM NE GJUME\APO SIC THEMI NE ME SY TE HAPUR PERKUNDRAZI, ENDERRA TE HAP DY...
Autori: Greselda Baci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Rendesia e familjes
FAMILJA... E si mund te ishte jeta jete pa familje? Ajo esht dicka e bukur qe zoti na ka dhuruar. Antaret e saj jan aq te bashkuar dhe aq te lidhur me njeri tjetrin sikur ti kesh futur nje kuti te vogel dhe te jen ngjeshur madje me teper se kaq.Do te tho...
Autori: klea · Lloji: Ese pershkruese · Tema: imagjinate
Tashme pallati im duket si nje mize dheu qe ketu lart.Jam aq afer me rete sa i prek ato.Me vjen t'i ha se me duken si pambuk sheqeri i bardhe.Sapo hedh veshtrimin tim poshte,dridhem e tera.Shkolla duket si nje pike ne oqen ne relievin e gjelbert e ngjyre ...




Komentet e fundit!

Emri: ghjklunytbgrvf
Email: m7u6ny@ghj.com
Komenti: m7uny:

Emri: hhjjomom
Email: mkijjmllk558@gmail.com
Komenti:

Emri: adela
Email: adelaela88@yahoo.com
Komenti:

Emri: leda
Email: ledaeda@gmail.com
Komenti: Po du me xshkrujt esmeralden dhe kuazimodon vecmas HELP ME PLEASE ! kji qe kishit shkrujt ishte shm e bkr

Emri: dudi
Email: dudialiaj@gmail.com
Komenti: Eshte nje veper e cila te ben te rengjethesh.

Emri: xheni
Email: xheni@yahoo.com
Komenti: Shum mr :-)

Emri: xheni
Email: xheni@yahoo.com
Komenti: Shum mr :-)

Emri: seda
Email: sedawalls@hotmail.com
Komenti: mirË

Emri: seda
Email: sedawalls@hotmail.com
Komenti: mirË

Emri: Geriljano comani
Email: Geriljano.comani@hotmail.com
Komenti: Komenti: Ju lutem me ndihmoni...kam nevoje te krahasoni esmeralden me kuazimodon...ju lutem shume... Lexo me shume: http://mobile.sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Ese+pershkruese&id=2040#ixzz439YTvsDI YourLiterary.com - Veprat tuaja online... Follow us: YourLiterary on Facebook


Emri: joana
Email: juana@hotmail.com
Komenti: Ju lutem me ndihmoni...kam nevoje te krahasoni esmeralden me kuazimodon...ju lutem shume...

Emri: ok
Email: ok@ok.com
Komenti: ok

Emri: ina
Email: inasaliaj@gmail.com
Komenti: hi

Emri: stelina
Email: stelinademiraj@gmail.com
Komenti: hi

Emri: alexia
Email: aleksia.jb@outlook.com
Komenti: me duhet 1 ese historike



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com