Data e postimit: 2014-11-14 20:46:23
Lexime: 3836
Nje dite nentori me shtepine e Blaineve
Lloji: Ese pershkruese
Tema: pershkrim i nje mjedisi
Autori: Klara Noku
Shkolla: Gjimnazi ''At Shtjefen Gjecovi''Lac
Klasa: XIb
Qyteti: Lac
E-mail: klaranoku@yahoo.com


-Sa i cuditshem Nju Jorku sot,nje zymtesi e pazakonte e kishte mberthyer ate.Jashte shtepise se Blaineve nje furtune e veshur ne petkat e djallit dhe injorances ishte plagosur rende e po venitej ne rruget e qytetit.Rruget kishin veshur nje petk te zi qe zvarritej neper gjurme intelektualesh duke formuar nje parket guri qe emeronte ekspoziten me te vjeter artistike.Ne faqet e mureve kishte rene nje hije pasqyruese e nje boshlleku qe priste nga momenti ne moment te ushqehej nga erresira e ndriquar.Ne shetitoren prane shtepise se Blaineve gjethet e pemeve bienin sipas nje koreografie te miremenduar nga disa tinguj jo te padegjuar por dhe jo te njohur mire.Ca tinguj pa dirigjente,e pa nje kompozitor qe luheshin ne pentagrame nentori.Ne bregdetin Njujorkez kishte filluar nje furtune nenujore ne qindra metra thellesi e cila nuk do te kalonte shume dhe do te shkaktonte ne kete qytet tsunamin me te pameshirshem jo natyror.Nje dallendyshe shkeputet nga tufa e cila nxiton drejt jugut ,dhe ulet ne catine e shtepise se blaineve.Qendron perballe nje tufe rrezesh qe depertojne amfiteatrin gri dhe futen neper gjamat e shtepise drejt e brenda ne shtepi.Ndricojne si te donin te shpetonin nga kjo erresire nje pikture te vjeter ne mur me ca shkronja latine te nje artisti anonim ,qe seq ka gdhendur ca linja dredharake te nje gote vere ne nje qelc kristal ,qe shtrengohet fort nga ca dorashka te zymta.Nje pikture perballe sallonit, madheshtia e se cilit ndoshta nuk ia kalon pallatit te Versajes ,por qe te pakten e ve ne dyshim kete te fundit.Jane ca kende me disa linja perfekte e me lule te gdhendura me nje precision perfekt qe bien ne kontrast me nje dysheme qe permban njeherazi nje shtjelle linjash e imazhesh shume te pakuptueshme.Por qe te gjitha sebashku pasojne nje rruge qe kapercen sallonin ,te shetit neper te gjithe pjesen tjeter te shtepise neper ca korridore qe shfaqin eksopozitat e nje thesari te pazbuluar me pare,e me pas te dergon ne nje dritare ,ku rrezet e diellit kane qene nje enderr ne sirtar.

Vepra te ngjashme
Autori: Klara Noku · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrimi i nje imazhi
Nje zymtesi qe vrau gjallerine vesh si nje mallkim i pasherueshem kete imazh te erret.Disa rruge pa krye me plot gjurme qe nuk i fshiu dot as shiu i rrembyer i kesaj nate artistike.Nje petk i zi djalli qe shetit zvarre mbi keto rruge perqafon buleza egoiz...
Autori: Theodhor Golemi · Lloji: Hartim · Tema: perjetesi lumturuese
Dielli ndriconte cdo gje ,rruget me gure dhe pellgjet e krijuara nga shirat qe kishin rene.Rrezet e diellit binin ne natyre dhe gjethet e pemeve largonin pikat e shiut qe kishin mbetur aty . Disa ore me vone vihej re perendimi i diellit ne cepin e malit k...
Autori: Xhilda · Lloji: Tregim · Tema: dashuria...
Ajo ishte studente arkitekture ndersa ai ishte student mjeksie. Ata u takuan me njeri-tjetrin ne stacionin e autobusit ku po prisnin te dy per te ikur ne shtepite e tyre. Ajo kishte qene tek motra, ai tek nje shok. Pothuajse cdo dite shkonin tek i nje...
Autori: Luna Beta · Lloji: Tregime per femije · Tema: E bukura fiton ndaj te shemtuares
Na ishin nje here dy vajza,nje e bukur dhe tjetra e shemtuar. Ato jetonin bashke ne nje shtepi. Vajza e shemtuar me emrin Elizabeta ishte vajza e njerkes se Katerines pra vajzes se bukur. Elizabeta ishte shume xheloze per bukurine e Katerines . Ajo donte...
Autori: klea · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pershkrimi i nje pjese te shtepise
Shtepia ime ka tre dhoma,por,sot do te fokusohem tek salloni.Salloni eshte ambjenti im i preferuar.Eshte shume i madh.Ai eshte nje sallon modern dhe klasik njekohesisht.Ne te ndodhen nje divan dysh,nje tresh,nje kolltuk.Jane ngjyre gri me te zeze dhe me t...
Autori: Samina Beqiraj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shtepia e Endrrave
Shtepia e endrrave te mia !! Shtepia , streha e dashurise dhe e kujtimeve te pafund qendron padyshim e skicuar ne mendjen e te gjitheve . Shtepia e enddrave te mia eshte nje shtepi larg qytetit zhurmues dhe ajrit te papaster .Meqenese mua me pelqen sh...
Autori: Madita ,Majlinda,Doresa,Era · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dimri ne fshatin tim
Dimri ne fshatin tim Pas diteve te ftohta me shi,erdhen ditet acar te dimrit,i cili e ka shtrir pushtetin e vet deri ne pranver.Por bardhesis me se shumti i gezohen femijet.Kete stine ata e presin me padurim.Nje mengjes me zgjoi nje e trokitur ne dere...
Autori: Klara Noku · Lloji: Pershkrim · Tema: Pershkrim i nje mjedisi ne nje drame timen
nate nje heshtje e urryer kish` mberthyer qytetin e zhurmshem te Nju Jorkut.Rrugica te erreta te conin drejt nje vorbulle tanime te pashmangshme.Nje ere e lehte peshperiste ne dritaret e qytetit ,te cilat hapeshin e mbylleshin athua se bisedonin me te.Nje...
Autori: Egi Brame · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Per ate
Per ate do ngre dolli, me vere te kuqe te marrohem, dhe nje shishe do e pi do defrej e do gezohem! Do te qaj pastaj nje here, dolli per te serisht do pi. Sa e hidhur qenka kjo vere kur ngre dolli per dashuri! Diku e humba,diku e gjeta neper t...
Autori: klara noku · Lloji: Poezi lirike · Tema: Histori reale e jetes se nje shkrimtar te famshem
Nje melodi kolapsi po vallezon epshin,pasionin dhe vdekjen kerkon partneret e saj gjithkah jane shperndare e ne luginen e djeshme pranvera eshte vrare Ja keto nota ne pentagrame erresire veshin sebashku nje petk djallezie nje petk qe shetit zvarre...
Autori: fabiola kushi · Lloji: Tregime erotike · Tema: gabriela dhe toni
GABRIELA DHE TONI Dashuria eshte e bukur por ndonjeher fati nuk eshte me ty ajo vertete te ben te lumtur por te heq dhe ndonjehere shkelqimin e atyre dy sy.Djali me emrin Toni pas nje vajze ishte fiksuar kishte kohe qe pas e ndiqte dhe me te ishte dashu...
Autori: Mirigj · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Poezi Dashurie
Ishte kaq bukur kishte kishte shprese per nje jete te re thurem endrra per jeten tone shpresuam se do te shkoje gjithcka mire i besuam njeri-tjetrit nuk lejuam askend te na ndaj ishte kaq bukur sa qe nuk e kuptoj se si ndodhi ishte nje ...
Autori: Iris · Lloji: Ese argumentuese · Tema: per Alden
Ndikimi i intenetit ne detyrat e shtepise Kush eshte ai nxenes qe eshte ulur per te bere detyrat dhe nuk e ka hapur fare internetit??? Edhe une e kam bere kete gje. Nuk kam pse e mohoj. Ne momentin qe ulem per te bere detyrat hap kompjuetrin ...
Autori: Ted Reka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perdorimi i internetit ne detyrat e shtepise
Kush nuk e ka perdorur internetin si burim per te bere detyrat e shtepise? Normalisht eshte nje avantazh per brezin e sotem, qe fatkeqesisht brezat e tjere nuk kane mundur dot ta perdorin kete burim kaq te rendesishem. Por a eshte kaq i leverdisshem inter...




Komentet e fundit!

Emri: klara noku
Email: nokuklara@yahoo.com
Komenti: miq te dashyr ky eshte nje fragment i shkurter i nje romani qe po shkruaj aktualisht.Kjo ka qene gjithnje enderra ime me e madhe dhe e di qe nje dite do te kem ne duar librin tim.Uroj qe te kem dhe mbeshtetjen tuaj pasi do te ishte ndihma me e madhe per mua.ju uroj nje nate te kendshme te gjitheve dhe mos harroni tu beni like veprave te mia



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com