Data e postimit: 2013-12-29 18:10:04
Lexime: 18259
Nene Tereza – Vlera ne kohera te erreta
Autori: Kris Hasa
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Nene Tereza – Vlera ne kohera te erreta
Shkolla: Petro Nini Luarasi
Klasa: 12D
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Nene Tereza – Vlera ne kohera te erreta


Shekulli XX do te mbahet mend ne shume menyra si shekulli i imazheve te shtirura. Jetonin politikane qe fshehnin egoizmin e tyre pas disa buzeqeshjeve verbuese. Super modelet erresonin syte e njerezve duke perdorur makiazh per te mos nxjerre ne pah trupat e tyre anoreksike. Hollivudi nga ana tjeter krijonte heronj nga personazhe te mirenjohur si narciziste. Gjithsesi, asokohe jetonte nje person i vetem, per te cilen bota kishte imazhin e vertete. Kjo do te ishte Nene Tereza e Kalkutes, gruaja e njohur nderkombetarisht si shenjtore, idete dhe veprat pozitive te se ciles kalonin cdo kufi fetar e njerezor.
Me fjalimet e saj kudo neper bote, Nene Tereza synonte te ndergjegjesonte njerezit per te pastruar mendjen, zemren dhe shpirtin. „Rrenja e cdo te keqeje? Egoizmi“ – thoshte ajo. „Ndjenja me e shemtuar? Meria“ – thoshte ajo. Sigurisht, ishte nje besimtare katolike e devotshme, por nuk u mjaftua vetem me kaq. Ndryshe nga shume besimtare, e shihte te nevojshme te vepronte. Deri ne frymen e fundit tek ajo shfaqej deshira per te vazhduar me tej misionin e saj, ama s’e kundershtonte Zotin qe nuk e lejoi. Mbase ishte personi i vetem ne histori qe shfaqi dhe rrenjosi tek njerezit cdo vlere te mire, duke perfshire dhe patriotizmin. „Me gjak jam shqiptare, me nenshtetesi jam indiane“. Eshte mese e qarte se ajo e mbante koken pas, nuk e harronte kurrsesi prejardhjen. Pavaresisht gjithckaje, ajo ishte shqiptare. Ndiente dhimbje qe sistemi nuk e lejonte te shkelte vete vendin e vet. Sot kombi yne krenohet me figuren dhe veprat e saj.
Na bente thirrje ta duam njeriun, edhe pse ai eshte i paarsyeshem e i palogjikshem. Nene Tereza thoshe se nese ben mire, do te te veshin me qellime dytesore dhe egoiste, por prape s’ka rendesi, bej mire. Asaj nuk i interesonte se cfare mund te dilte nga gojet e individeve, sepse ne nje menyre apo ne nje tjeter dicka do te gjenin. Njeriu duhej t’i qendronte besnik vlerave dhe ideve te veta. Gjithcka tjeter s’kishte rendesi.
Paqja ishte synimi i saj kryesor, e per ta arritur, ajo mendonte se mund t’ja dilnim vetem nese perdornim vepra dashurie, gezimi e vellazerimi, jo arme qe shkaktojne plage ne trup e shpirt. Mosha ishte thjesht nje numer per te. Vitet i rendonin mbi shpine, sidoqofte vazhdonte rrugetimin e saj, e lumtur dhe e vendosur deri ne fund. I mesoi njerezit qe ne rast se nuk vraponin dot, te ecnin shpejt, nese s’e benin as kete atehere thjesht te ecnin, por kurre mos te ndalnin.
Njeriu kishte gjithmone dicka per te dhene sipas saj. Mbase jo ne menyre materiale, por nje kujdesje, nje buzeqeshje, do ta pasqyronte gezimin ne syte e femijeve apo te varferve. Gezimi duhet te jete nje nga engjejt e jetes sone, virtyt i nje personaliteti zemergjere. Ajo i lutej Zotit qe dashurine qe njerezit kishin dhene ta kthente perseri ne dashuri. Keto ishin armet e saj te vetme, lutja dhe dashuria.
Nene Tereza vinte jeten ne maje te cdo piramide. Ishte jeta ajo qe ishte e pacmuar, ajo qe ishte gjithcka. Me bindje te plote i mesonte njerezit ta adhuronin, ta pranonin, ta vleresonin e mbi te gjitha ta mbronin. Jeta mund te ishte dhe trishtim, kaloje. Zgjidhja gjehet per sa kohe njeriu e kerkon vertet.
Ishte Nene Tereza ajo qe nepermjet fjales dhe buzeqeshjeve po rikthente dhe njehere gjithe vlerat ne bote. Ishte ajo qe ishte e gatshme te dhuronte dhe shpirtin e saj qofte per te pare nje buzeqeshje me shume. Pesha e moshes nuk ndikoi aspak, perkundrazi, e beri me guximtare per te mos u ndalur per asnje arsye. Ne kohen kur njerezimi mbante ferrin ne zemer, ajo arriti t’i sillte parajsen para syve...

Vepra te ngjashme
Autori: Filanja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pushimet Dimerore
Per ata qe nuk e din mua e familjes time na pelqejn tejmase udhetimet dhe keshtu vendosem qe per vit te ri te udhetonim po per shkak te pandemis vendosem qe mos te udhetonim jasht shtetit por te shkonim ne nje nga vendet e bukura dhe madheshtore te shqipe...
Autori: Dritana hida · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dite dimri
Erdhi stina Ku te gjithe e shijojne dhe sigurisht e pelqejne.Ajo Ku mbulon cdo rruge te qytetit me nje pelhure te mendafshte dhe m ngjyren karakteristike te saj.Tashme ndodhem ne dritaren e dhomes sime...po shikoj kete bardhesi mahnitese e cila po me mbus...
Autori: Ardit Berisha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera
Sot është 21 Marsi dhe poashtu është dita e pranverës. Në pranverë qelin lulet dhe zbukurohet natyra. Fillojnë të vijnë bletët dhe të thithin nektarin e ëmbël te luleve. Na ndihmojnë që të qelin lulet. Edhe koha fillon që të nxehet, por...
Autori: argita islamaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: babi
Une nuk e dita domethenien e fjales baba,por ne nje kohe e kuptova.Mund te them se kam nje baba shum misterioz dhe mallengjyes, e di se nuk mund t'is kthej ato qe i beri per mua dhe kam nje ndjenje qe ai eshte krenar me vajzen e tij.Askush nuk mundet te t...
Autori: lirije · Lloji: Ese pershkruese · Tema: jeta
Jetet tona shtypen nga shume pesha dhe shpesh te jetosh na duket nje gje e tmerrshme dhe e komplikuar. problemet e botes jane kaq komplekse dhe shikojme qe nuk ekzistojne zgjidhje te thjeshta. kompleksiteti na le gjithnje ndjesine e pafuqise. e megjithate...
Autori: Xhulio Prenga · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Krishtlindjet!
Natë, 24 dhjetor 2016, Një natë e errët dhe e ftohtë dimri. Ashtu ishte edhe nata në të cilën lindi biri i zotit. Tani një numër i madh njerëzish po mbushin hapësirat e kishave kudo mbarë, për të rikujtuar dhe festuar lindjen e tij. Nuk k...
Autori: Esmeralda Leka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrimi i peisazhit te dimrit ne qytetin e pogradecit
Peisazhi I liqenit te Pogradecit jepet ne qetesi.Cdo gje paraqitet e zymte .Mungon jeta,levizja dhe energjia e te rinjve.Liqeri eshte I pafund,I vendosur midis maleve,lendinave dhe nje hapesire te gjere te mbuluar nga akull.Ai eshte I pakufijshem,eshte ...
Autori: SUEJD SEJRANI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Si ndihem une ne shkolle
MARRDHENIA IME ME SHKOLLEN Shkolla është padyshim institucioni më i rëndësishem për të gjithë.Në shkollë fillojne kujtimet e para te bukura me mesues e shoke.Shkolla eshte baza ku ti fillon jeten e po ashtu fillon udhen e dijes aty fuqizohesh...
Autori: privat · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Personazhi qe me frymezon
Unë kam lexuar librin “I fundmi i Mohikanëve”. Autori që e ka shkruar librin është James Fenimore Cooper. Aty flitet luftrat e shumta që ndërthurin dy fise dhe dy ushtri. Një ndër personazhet më të rëndësishme të atij libri është Unkas...
Autori: PaolaGjoka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta
Shpirti na kerkon qe te mbesim perhere femije , te vrapojme mes botes pa probleme , por a eshte e mundur kjo t zgjasi ne perjetesi?Jeta na zgjat krahet duke na perqafuar ne nje horizont te pafundem dijesh , mashtrimesh , te qeshura e te qara . Na mbyll n...
Autori: Anduena Shabanaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: jeta
Jeta..,eshte egzistenca e njeriut, shum njerez kan gjethqka qe duan, ndersa shum te tjerve ju mungon gjdo gje dhe nuk kan as nje deg te vetme per tu kapur e per te jetur. Mendoj qe kjo nuk esht e drejt kur shum njerz vuajn nga urija e ndresa te pasurit us...
Autori: Esnaida Mullaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrimi i nje objekti (Kitara)
Nese do te flisja per boten muzikore, e para gje qe me shfaqet ne mendje eshte kitara, kjo vegel muzikore pa te cilen muzika do te ishte e manget. Pamja e saj eshte vertet nje enigme. Eshte e pabesueshme te mendosh qe nga je dru te cilit i eshte dhene nje...
Autori: Artion Brahimi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Cfare ndjen kur je nje maturant
Ndjesia qe te shkakton ideja e te qenurit maturant eshte e papershkrueshme. Eshte moment per te cilin qe i vogel kam menduar se nuk do te vinte kurre, por ja qe erdhi. Te qenurit maturant eshte dicka me shume se te qenurit ne vitin e fundit te...
Autori: Sabit Maksutoski · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Stina e Dimrit
Pas ditëve të ftohta me shi dhe erë ngadal ngadal na erdhi edhe dimri i cili ka pushtetin e vet deri ne pranverë. Bukuria, bardhësia, kënaqësia dhe shumë gjëra të tjerë çë i bën fëmijët dhe të gjithë njërëzit të kënaqura me plot gëz...




Komentet e fundit!

Emri: gresa
Email: gresa.20111@ohotmail.com
Komenti:

Emri: elsa
Email: elsa.elsa@live.com
Komenti: teper mir ju lumte ju prmt se do ta shkruaj diten e pare te shkolles

Emri: ola
Email: ola@hotmail.com
Komenti: me pelqeu sheme

Emri: huhu
Email: huhu@gmail.com
Komenti: /

Emri: endi
Email: endi1@yahoo.com
Komenti: te lumte

Emri: blablablalbla
Email: ckemisije@hotmail.com
Komenti:

Emri: e5rz
Email: we5476582@yahoo.com
Komenti: /

Emri: Ana
Email: janajanaa154@yahoo.com
Komenti: Bravo



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com