Data e postimit: 2019-09-23 14:31:13
Lexime: 31435
"Si e mendoj te ardhmen e njerezimit?"
Lloji: Ese pershkruese
Tema: E ardhmja
Autori: Elham Torba
Shkolla: "Halit Coka"
Klasa: 9 E
Qyteti: Tirane
E-mail: libri@gmail.com


Si cdo njeri tjeter edhe une e perfytyroj te ardhmen time me ndryshime masive. Nje te ardhme te rrethuar nga te gjitha anet me teknologji. Ku qenia njerezore do te pesoj ndryshime te shumta. Si fillim do te ndrushoj stili i jeteses duke filluat nga ushqimi,aktiviteti fizik,veshjet dhe gjera te jetes se perditshme. Gjithashtu mendoj se nga mungesa e oksigjenit do te jemi te detyruar ta blejme ate. Do te kete ndertesa qiellgervishtese, qe minimumi do te jene 100 kate. Gjithashtu do te kete makina qe do te ecin me ane te forces magnetike dhe ruga te jete magnet. Dhe nje gje te cilen jo vetem une e mendoj por edhe te tjeret do te jete teletrasportimi nga
nje vend ne nje tjeter. Kjo ishte vetem nje fraze e shkeputur nga mendimet e mia per te ardhmen. Tani te presim dhe te shikojme si do te jete e ardhmja...
JU KERKOJ NDJESE NESE KA GABIME DREJT SHKRIMORE.

Vepra te ngjashme
Autori: Elham Torba · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja
Si cdo njeri tjeter edhe une e perfytyroj te ardhmen time me ndryshime masive. Nje te ardhme te rrethuar nga te gjitha anet me teknologji. Ku qenia njerezore do te pesoj ndryshime te shumta. Si fillim do te ndrushoj stili i jeteses duke filluat nga ushqim...
Autori: Anna Cani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Njerëzimi
Si çdokush tjetër edhe unë e përfytyroj të ardhmen time me ndryshime masive. Një e ardhme e rrethuar nga të gjitha anët nga teknologjia. E keqja në kohët fëmijëve dhe të rinjve u vjen nga teknologjia e shumtë që ata përdorin. Mendoj se qen...
Autori: Floriesa · Lloji: Ese vleresuese · Tema: E ardhmja ime
E Ardhmja Ime Filloj te mendoj,Qfar te mendoj ku ende nuk dihet per te ardhmen time!Jam ende e vogel keshtu me thone te gjithe por po mendoja me vete si eshte jeta te ben te mendosh per disa gjera qe ende nuk i ke menduar.Po cekja te ardhmen~ Ahh E ar...
Autori: Megi Barci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja jone
E ardhmja nuk eshte vetem nje pjese ne jeten tone. Ate duhet ta mendojme gjate gjithe kohe dhe jo si zakonisht kur kemi mbushur 18 vjec. Edhe pse ne jemi te vegjel duhet te kemi endrra per te ardhmen dhe te besojme ne to sikur do te plotesohen neser. "Bes...
Autori: Kleana · Lloji: Ese vleresuese · Tema: E ardhmja
E ardmja na duket kaq magjike,e mistershme, sa mezi presim te zgjasim duart e ta perkedhelim,ta bejme tonen,te jetojme cdo cast te saj me pasion e entuziazem,te ndiejm lumturine por edhe lotet.Cdo dite zgjohemi me nje enderr te re.Cdo mengjes,pa kuptuar,n...
Autori: Marjo Shyti · Lloji: Ese filozofike · Tema: Roli im ne jete
Si cdo qenie qe jeton ne cdo vend,edhe une jam si ajo,jam nje shpirt i lire qe fluturoj per te gjetur paqe e dashuri.Jam nje person nder mijera te tille qe kam identitetin tim,kam deshirat dhe preferencat e mia,kam familjen dhe fisin tim,kam ne dore te be...
Autori: Mario Shyti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Roli im ne jete
Si cdo qenie qe jeton ne cdo vend,edhe une jam si ajo,jam nje shpirt i lire qe fluturoj per te gjetur paqe e dashuri.Jam nje person nder mijera te tille qe kam identitetin tim,kam deshirat dhe preferencat e mia,kam familjen dhe fisin tim,kam ne dore te be...
Autori: Besa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Zgjedhjet e individit.
Cdo njeri kur lind I kanoset nje jete e gjate me zgjedhje e vendime te ndryshme .Kjo ,pasi e tille eshte formula e jetes , te zgjedhesh e te marresh vendime per te pasur progres ne jete . Zgjedhjet dhe marrja e vendimeve e cdo individi beh...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Shtepia...
I’M COMING HOME - P. Diddy Shume pak njerez e kuptojne se c’do te thote te largohesh nga shtepia; e kur them “shtepi” nuk dua te kumtoj thjesht nje vend me 4 mure, sepse shtepia nuk eshte shtepi pa njerezit qe do, pa kujtimet e dikurshme, pa...
Autori: Visarda Marku · Lloji: Ese vleresuese · Tema: "Me mire femije apo i rritur..."
Me mire femije apo i rritur?! Kjo eshte nje dileme, e cila shpesh here na ben te mendojme periudhen e femijerise, dhe te parashikojme te ardhmen, me te papriturat dhe pengesat qe na ofon.Shpesh here mundohemi tu japim kuptim pyetjeve te cilat jo rastesish...
Autori: AJSELA SHTJEFNI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: AUTIZMI
Askush nuk e di misionin e tij ne jete.Disa vijne ne kete jete per te jetuar te lumtur, disa te tjere fatkeqesisht vijne per te jetuar nje jete te dhimbshme.Keshtu ndodh edhe me autizmin ,nje crregullim nga i cili shume njerez ndihen indiferente dhe te l...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ngrohja globale
Ngrohja globale eshte kthyer ne nje shqetesim madhor per te gjithe qenien njerezore por jo vetem.Ky problem lidhet edhe me efektin serre,por e thene me thjeshte jane gaze te demshme te cilat krijohen dhe clirohen ne toke dhe ne pamundesi per te dale jasht...
Autori: Amelda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ngrohja globale
Ngrohja globale eshte kthyer ne nje shqetesim madhor per te gjithe qenien njerezore por jo vetem.Ky problem lidhet edhe me efektin serre,por e thene me thjeshte jane gaze te demshme te cilat krijohen dhe clirohen ne toke dhe ne pamundesi per te dale jasht...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nuk ka nevoje per nje pirun argjendi perte ngrene ushqim te mire...
Eshte e vertete se cilesia e ushqimit qe ne marrim do te beje shume per te percaktuar cilesine e jetes qe vazhdon ne secilen qelize te trupit tone.Ushqimi ka nje efekt te madh ne shendetin tone dhe nje diete e varfer ne lende ushqyese ne cdo aspekt do te ...




Komentet e fundit!

Emri: Alida
Email: Alida23@gmail. com
Komenti: A eshte ushtrim i gjuhes ne faqen 181 ushtrimi 10

Emri: jdjkgjge
Email: jfifjeriejrt@gmail.com
Komenti: kot

Emri: Glea
Email: gleaduka@gmail.com
Komenti: me duket mjafte mire madje me ndihmove per nje detyre/

Emri: jnknjn
Email: mataerdi56@gmail.com
Komenti: bnmnmnnnbnnkm

Emri: endrra
Email: enderraime11@gmail.com
Komenti:

Emri: endrra
Email: enderraime11@gmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com