Data e postimit: 2018-02-19 18:01:23
Lexime: 8725
kur fillova te pikturoj jeten
Lloji: Ese pershkruese
Tema: piktura
Autori: kristiana karaj
Shkolla: kushtrimi i lirise
Klasa: 7A
Qyteti: durres
E-mail: annadiy21@gmail.com


Mendja ime qe s'punonte per gje tjeter por vetem per hesap te imagjinates,i dhane nje detyre te re ate dite te akullt dimri.Mora cdo ngjyre, flete e penel dhe nisa te pikturoj.Ndoshta duket qesharake por ja qe fillova te pikturoj se si jeta ime do te ishte ne te ardhmen.Isha ndoshta pak si e menduar se si pa jetuar te sotmen do te imagjinoja te ardhmen.Por ja qe peneli ikte vete pa qene ne zoterimin tim dhe tashme i kishte thene mjaft jetes se tij qe ia kishte kushtuar duarve.Tani po arrija te kuptoja gjithnje e me shume sesa endrra kisha per te ardhmen.Rralle here ia kisha kushtuar kohen kesaj teme.Piktura kishte filluar te merrte forme e kuptim.Ishte aq abstrakte saqe edhe une mos ta dija qellimin e saj do kisha menduar ne pamje te pare qe ishte nje lemsh i madh ngjyrash.Por jo, nuk ishte keshtu, ishte jeta ime ne vitin 2033 ku saktesisht mund te isha 28 vjece.Piktura perbehej nga temat e endrrave te mia.Ato ishi:vete piktura, stilizmi, arkitektura, muzika, aktrimi, librat si dhe instrumente te ndryshme muzikore.Ndoshta jane vertet shume por mund t'i fusja ne nje teme e cila natyrisht eshte arti.Sigurisht qe tek hapsirat boshe te sfondit nuk mund te lija pa futur shpirtin tim rebel qe vazhdonte te vizitonte boten.Pra me pak fjale ajo pikture ishte perla e mendimeve te mia.Mendja bashke me shoqen e saj me te ngushte, imagjinaten, fluturonin ne pafundesine e madhe te horizontit te te parit.Dhe ja, vetem per nje fjale qe nxori mami im per pikturen tek shoqja e saj beri qe piktura ime te bente xhiron e botes.Karriera ime e shkurter dhe e kendshme qe kisha bere gjer ne klase te 7 vazhdoi duke u bere kaq e famshme.Mjaftonte vetem te permendej fjala pikture dhe te vinte ndermend emri im bashke me vepren qe tashme ishim bere mbretereshat e ketij brezi.Profesionizmi arriti ne kulm saqe me dukej vetja sikur kisha vite ne kete fushe dhe isha bere plake e mocme.Sigurisht qe piktura nuk ngeli pa emer, prandaj e quajta ate: kur fillova te pikturoj jeten.Duket pikerisht si nje liber aventurash dhe kjo me pelqente me te vertete.Kjo nuk ishte e vetmja veper por ishte ajo qe startoi fillimin e madh.Prandaj ashtu si liresia e shpirtit dhe horizonti i fuqishem i imsgjinates qe cdo dite fluturonte me eren beri te magjishmen pikture.Keshtu a mund ta imagjinoni se cfare ndodhi me pas?Ndertova pikerisht ate qe bera ne pikture.Isha bere nje emer me vlera dhe axhenda ime ishte perhere plot.Viti per te cilin kisha folur erdhi shume shpejt dhe ashtu sic e krijova.Nuk me kishte mbetur vend pa vizituar pasi kerkesat per talentin dhe prezencen time ishin me lista te pafundme.Pra kisha bere mire qe skisha menduar me pare per te ardhmen dhe mendimet u derdhen lume diten e akullt te atij dimri.

Vepra te ngjashme
Autori: anonim · Lloji: Tregime erotike · Tema: Me shoqen time
Isha nje dite une vetem ne shtepi. Nuk kisha cfare te beja dhe vetem rrija kot ne kompjuter.Dhe ne ate momonet hap nje adres brazzers.com.Duke pare S*x me shkoi edhe mu mendja per te bere s*x. Meqe isha vetem ne shtepi mora ne telefon nje shoqen time qe e...
Autori: Eduart Hoxha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Sikur te kisha edhe pakez jete
... sa jete mizore! As njehere nuk jam menduar kaq shume sa jam menduar keto dite. As njehere nuk kam provuar ta kuptoj jeten sic e kam provuar ta kuptoj keto dite... Deri dje isha i lumtur, dhe e jetoja jeten ashtu si me vinte ne kuptimin e mire te saj.....
Autori: esmi · Lloji: Tregime dashurie · Tema: nje dite nga shoqja
Nje dite e kisha lene te vija nga shoqja per te bere nje projekt. U bera gati dhe u nisa. Ne shtepi ndodhej vetem ajo dhe vellai i saj. Pasi punuam rreth 20 min. ate e telefonoi dikush dhe iu desh qe te dilte, por me tha se mund te rrija sa te mbaroja pro...
Autori: Siri · Lloji: Pershkrim · Tema: XXXidk
Sot eshte e shtune gjethet e pemes sapo kishin rene nga pema ishte dita e pare e vjeshtes.U cova nga shtrati dhe hengra buk.Dielli sapo kishte lindur Me manim dhe babian shkuam ne panair.Aty kishte shume persona te panjohur por papritur takova shokun tim ...
Autori: Eriola Rama · Lloji: Leter · Tema: Leter mamase
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume gjera qe nuk ti kam thene dot gjate gjithe jetes time. Nuk e di pse.....por te pakten me lejo te ti them tani. Ne keto caste te vdekjes pendohesh per shum...
Autori: XXXXX · Lloji: Thirrje · Tema: Miqesia
Miqesia nuk eshte gjithcka,me besoni... Ishte nje periudhe kur kaloja kohe me shoqen time ne shkolle.....isha ne kl e 9te dhe isha shume e merzitur qe nuk do ta takoja me shoqen time. ..... Gjate pushimeve verore i shkrova shoqe time per ta pershendetu...
Autori: Z.b · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Jeta dhe gjerat qe na sjell ajo
Deri para 1 viti kam menduar se gjerat qe po kaloja ishin tr veshtira dhe qaja per gjera qe tani kur i mendoj me duken asgje.Isha ende ne shkolle kisha shoqe,dilja shetisja dhe isha te pakten me e lumtur.Kishte gabime qe beja dhe mendoja me vete qe kta ja...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Aventure
Gjethet e thata te pemeve po veshin gjithe panoramen me nje kornize te arte brenda se ciles bejne kontrast qiellgervishteset e New Yourk-ut. Ndoshta nuk eshte kjo pamja qe enderroja cdo nate kur vija koken ne jastek, por eshte zgjedhja me e mire qe mund t...
Autori: Bleonna Jashari · Lloji: Tregim · Tema: Miresia .. <3
Kete poezi po e filloj pak me ndryshe dhe jo si gjithe tregimet e tjera "na ishte njehere" Disa vite me pare jetoja ne Amerike,atje jetoja me nje vajze te quajtur Xhejn dhe me te emen e saj qe quhej Emilli.Xhejn ishte nje vajze me nje zemer shume te mi...
Autori: a.b · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shiu
Kur u zgjova ndjeva nje zhurme te vogel...ishte shiu i cili binte pa pushim...Ky shi te them te drejten nuk me pelqeu edhe pse shiun e kisha per qefi..Nuk me pelqeu pasi qe mi kishte prishur planet...Sot do te shkojna ne nje shtitje te bukur me kalsen tim...
Autori: Yllka Rama · Lloji: Tregim · Tema: Bibloteka
-Sot,rruga me dukej me e gjate sikur asnjeher me pare,isha me gazmore dhe ndjehesha me mir.Duke ecur era ledhatonte floket e mia,rrezet e diellit shkelqenin dhe ngrohnin mendjen time.-Ah sa dite e bukur qe ishte. Vazhdova rrugen,dhe duke ecur rastisa ne ...
Autori: Anonim · Lloji: Tregime erotike · Tema: Humbja e virgjerisë
Kjo histori me ka ndodhur vjet ne klasë te 9.Isha nej vajzë e qetë e cila mesonte dhe e ngrinte doren ne cdo pyetje per te cilen profesoret me drejoheshin,gjithmon mbas shkolle shkoja vetem ne shtepi dhe nuk para shoqerohesha me vajza sepse ato te gjit...
Autori: Paula · Lloji: Rrefenja · Tema: Femijeria
Femijria ime...eh, sa shume gjera per te thene.Ajo eshte gjeja me e shtenjete dhe me kuotimplote e jetes. Ajo na ka shoqeruar qe ne momentet qe une kam lindur e deri me sot. Femijeria ka nje moshe , ku une kam perjetuar kufijte me te larta te femijerise ...
Autori: Tedi Totojani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjyshja
E kam titulluar kete ese “E paharruar”, sepse ne te do te tregoj per nje person te tille. Ndoshta nuk e kam njohur shume, por edhe ato pak kohe qe e kam njohur kane vlejtur shume per mua. Çdokush ka nje person shume te dashur jashte familje...




Komentet e fundit!

Emri: elar
Email: selimajrasim74@gamil.com
Komenti: E di se disa fjal qe ke permendur ketu mua me ka ndodhur me te vertet e kam kuptuar qe jeta esht si lapsi me gomen qe fshirsja fshin vetem ku duhet dmth njerzit falin falin pastaj vjen nje koh qe dhe kupa e durimit soset ndersa goma fshin sa fshin dhe fillon e mbet njoll aty ku esht fshir shum her me kupton

Emri: kristiana karaj
Email: annadiy21@gmail.com
Komenti: faleminderit te gjithe lexuesve!!!!!shpresoj t'iu pelqeje!!!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com