Data e postimit: 2021-02-24 22:03:53
Lexime: 3198
GJYSHJA IME
Lloji: Ese pershkruese
Tema: gjyshja
Autori: Aril Tola
Shkolla: Ali Demi
Klasa: 9b
Qyteti: Tirana
E-mail: aritola44@gmail.com


Gjyshja ime eshte nje grua punetore dhe shume e dashur per mua dhe per te gjithe .Kudo ndjej zerin e saj te embel si dhe perkedheljet e buta te dores saj qe me duken se me shoqerojne ngado.Prane gjyshes ndjej ngrohtesine,qetesine e embelesine qe e karkterizon nje nene qe ka lindur shume femije e ka perkedhelur niper e mbesa.Ajo eshte nje grua e forte e palodhur nje jeten e saj.Ka kaluar shume peripeci me mund e sakrifice ka ndertuar jeten.Ne syte e saj shikon vetem miresi dhe embelesi.Ajo eshte gjyshja ime e dashur qe do te ngelet gjithmone me keshillat e saj te mencura.Te dua gjyshja ime e dashur dhe nuk do te haroj kure

Vepra te ngjashme
Autori: fioralba bardhoshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: gjyshja ime
Gjyshja ime eshte nje grua punetore dhe shume e dashur per mua .Kudo ndjej zerin e saj te embel si dhe perkedheljet e buta te dores saj qe me duken se me shoqerojne ngado.Prane gjyshes ndjej ngrohtesine,qetesine e embelesine qe e karkterizon nje nene qe k...
Autori: fioralba bardhoshi · Lloji: Analize letrare · Tema: dashuria per gjyshen
Gjyshja ime eshte nje grua punetore dhe shume e dashur per mua .Kudo ndjej zerin e saj te embel si dhe perkedheljet e buta te dores saj qe me duken se me shoqerojne ngado.Prane gjyshes ndjej ngrohtesine,qetesine e embelesine qe e karkterizon nje nene qe k...
Autori: Kjara Hoxha · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Gjyshja ime
O moj gjyshja ime sa e mire qe je une te dua shume dhe pse zihemi ndonjehere Te dyja bashke kenge kendojme histori te bukura ti me tregon Edhe pse sy...
Autori: anjeza zhitia · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese argumentuese
Me shum dit po te kerkoj NGA TI kosov frym emertoj tani shpreh fjalet e gjyshes shko moj bi shko por telutem atdheun mos e harro embel gjyshja ime luften ma tregoj permendi luftaret qe kurr si harroj qart e qart mendoHET GJYSHJA ende fil...
Autori: Tea Sinani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: gjyshja ime
Gjyshja ime Syte e saj shigjet,duart e saj te arta seq me kan ngjare me kan ngjare pranvere dhe lulen e rrall, Lulja e pare ne pranvere ate me kujton buzqeshjen e saj te embel askush se mohon.Dielli i pare ne vere perseri ma kujton por...
Autori: GIZEM SAID · Lloji: Tregim · Tema: ATE QE E KE TASH MOS E HUMB ME TEJ
Leurati i kish shkuar Gjyshes per vizit.Ai po rinte serioz ne kuzhinen e vogel te shtepis se Gjyshes .AI iu ul pran, mori koken ne pleqi dhe i tha: -E di sa shume gezohem kur vjen ti,bir? -Sa -Sa ketu e ne detdhe,madje pak pertej. -Po uneGjyshe ,sa ki...
Autori: Erisa Sulaj · Lloji: Poezi personale · Tema: Nene e dashur
Nene e dashur gje e cmuar, gjallerim i shpirtit forca per te jetuar. Me fale jeten me dhe fryme me mesove endrrat me dhe guxim. Kur jam e merzitur prane me qendrron me fjalet e embla shpirtim ma qeteson. Nene e dashur, shpirt i palo...
Autori: doresa syla · Lloji: Poezi dashurie · Tema: gjyshja ime
gjyshja ime Kam nje gjyshe mrekulli Sa me jep shume dashuri! Perralla shume ajo me tregon. Zemren shume sa ma gezon. Me perkeledh me butesi. Gjyshja ime eshte flori.
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: gjyshja ime edashur
gjyshja ime ska gje qe se arnon, ska pune qe se fillon, ska dhembje qe se sheron, ska femije qe se pajton, ska teshe qe se pastron, ajo zgjedh secilen nyje, ne cdo lemsh gjen nga nje fije, shume libra ajo i ka ne krye, ne zemer e ka drejtesine,...
Autori: Katty · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nena eshte qenia me e shtrenjte ne bote. Ajo eshte shume e dashur dhe e embel. Nena ime eshte shume e shtrenjte sepse ajo me ka rritur dhe me keshillon per cdo veprim qe bej. Keshillat e saj jane shume te vlefshme per mua. Ajo mua me fal shume dashuri dhe...
Autori: Kaltrina · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Gjyshja Ime
Gjyshja Ime Me plot dashuri kujtoj fytyren tënde të bukur,ke qenë njeriu më I drejtë, keqen person me zemer të madhe, ke qenë gjyshja Ime , drita e syve te mi. Unë u rrita në duart e tua,dëgjoja këshillat e tua.Jam shum krenare që jam mbesa...
Autori: Madita Syla · Lloji: Poezi dashurie · Tema: gjyshja ime
Gjyshja ime Kam një gjyshe mrekulli. Sa më jep shumë dashuri! Përralla shumë ajo më tregon. Zemrën shumë sa ma gëzon. Më përkëdhel me butësi. Gjyshja ime është flori...
Autori: Jeta Zguri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "PERRALLAT JANE PASQYRA E JETES TONE"
Kur isha e vogel me pelqenin perrallat qe me tregonte gjyshja kur me vinte ne gjume. Ajo ish nje grua e thjeshte pa shume arsim por perrallat i tregonte bukur me ze te ulet sikur donte te me krijonte kushtet qe te me zinte gjumi, por ne fakt rralle ndodht...
Autori: Izabela Shelna · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mami im
Nje person i dashur Ah,sa e veshtire eshte te flasesh per nje person qe e do dhe te do shume.Aq shume sa edhe sikur te gjitha oqeanet , detet, lemenjte te ishin boje per te shkruar s'do mjaftonin, edhe sikur cdo centimeter i tokes te ishte leter s'do dil...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com