Data e postimit: 2013-10-17 14:07:46
Lexime: 9406
Kur shpalos kujtimet
Lloji: Ese pershkruese
Tema: kujtimet
Autori: Arbenita Gecaj
Shkolla: "Halit Geci"
Klasa: VII 2
Qyteti: Fshati Llaush
E-mail: arbenita17@live.com


Kur fillova isha perplot emocion , emocionet me te mira qe mund te kishte njeriu e doja gjithqka e doja cdo cast ne ate vend , me ata njerez me ate pamje ndjeja se zemra ime cdo dite po hapej . Une gjate gjithe kohes ndryshoja gjithe ate qka perjetova ishte gjithqka qe kisha , ishte gjithqka qe doje dua ta kujtoj shkollen bukurine e mesimit , bukurine e shoqeris se madherishme te jetes .

Vepra te ngjashme
Autori: lirie mehmeti · Lloji: Analize letrare · Tema: 1 shtatori
Se pari 1 shtatoori i 2013 . 1 shtatori i 2013 ishte dita e par e mesimit ne shkollen fillore"asim vokshi". ishte dita ime, ishte nje dit qe e prisja me padurim. me 23 gusht 2013 ishte dita ime e par ne prishtin ishte nje ndjen krejt me ndryshe , edhe...
Autori: KristaS · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Sa do te doja...
Sa do te doja nje zane te isha Dhe nje shkop magjik te kisha Te floturoja ku te doja E gjith boten te shikoja Sa do te doja nje sirene te isha ne nje oqean do t'isha te Ludroja e vallezoja E oqeanin te eksploroja Sa do te doja nje princesh te...
Autori: florida bufati · Lloji: Poezi dashurie · Tema: do te doja ta ktheja kohen pas
Nje dashuri qe nuk harrohet lehte,nje dashuri te clen nuk e kisha ndjere kurre.Erdhi ne klasen time ne klase te 6 une nuk e njihja dhe nuk i flisja.Ne klasen e shtate fati deshi qe ne te beheshim shoke.U beme shume shoke kur nje dite shoqja ime me rrefeu ...
Autori: XXXXX · Lloji: Thirrje · Tema: Miqesia
Miqesia nuk eshte gjithcka,me besoni... Ishte nje periudhe kur kaloja kohe me shoqen time ne shkolle.....isha ne kl e 9te dhe isha shume e merzitur qe nuk do ta takoja me shoqen time. ..... Gjate pushimeve verore i shkrova shoqe time per ta pershendetu...
Autori: Vahide Hyseni · Lloji: Tregim · Tema: Cfarē do të beja po te isha arkitekte
Unë po të isha arkitekte do të ndryshoja gjithqka.Do të ndërtoja spitale,fabrika. Në të cilat do të shëroheshin qindra e mijra njerëz dhe në fabrika do të prodhoheshin. Produkte vendore,do ...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: Vellai ,gjeja me e shtrenjte ne bote
Vellai im eshte gjysma ime tjeter.E dua pa fund...Me te kaloj castet me te bukura te jetes sime.Ai gjate gjithe kohes me qorton ne gabimet qe une bej dhe per kete e dua edhe me shume sepse do te thote qe ai kujdeset per mua.Ndihem shume krnare qe kam nje...
Autori: eri GaxHo · Lloji: Hartim · Tema: Imagjinata
Duhet te jete mesnate,e preferuara ime... Ndjej te ftohte ,ndjesia qe me renqeth ,e preferuara ime perseri, tak tak,,trokas ne imagjinaten time ... mikriptja e saj me magjeps, dy porta te medha si ato te perrallave hapen , te dy syte mbyllen... po i...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vëllau (gjëja me e mrekullueshme)
-Vëllau gjëja,qenia më e mirë që mund të ketë dikush.Vëllau,njeriu që më bën të ekzistoj,qenia që më bën të buzëqesh,është forca ime,është shkaku i buzëqeshjes time. Kam një dhe vërtetë është njëshi...Të dua më shumë se gji...
Autori: Çetina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dashuria
Le te themi se ndjeja akoma dicka , sikur skishte mbarur dhe donte te vazhdonte . Doja te vazhdoja por lendohesha me vriste cdo fjal dhe cdo gjest me te vertet nuk knaqesha me pak doja gjithnje e me shum ndonese ne kete rast se meritoja Por ndjeja per t...
Autori: Fiona Ajrullaj · Lloji: Hartim · Tema: Nente vjet kaluam bashke
Dita e pare e shkolles,ishte dita me e lumtur e jetes sime qe me padurim e prisja.Erdha ne shkolle njesoj si vjen nje foshnje ne jete,erdha pa ditur se si eshte jeta shkollore,erdha me nje fletore me flete te pashkruara,erdha per t'ia arrire qellimit,erdh...
Autori: Eriola Rama · Lloji: Leter · Tema: Leter mamase
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume gjera qe nuk ti kam thene dot gjate gjithe jetes time. Nuk e di pse.....por te pakten me lejo te ti them tani. Ne keto caste te vdekjes pendohesh per shum...
Autori: Naim Frasheri · Lloji: Hartim · Tema: "Atdheu im".
-Atdheu eshte dashuria me e madhe per ne.Kur njeriu eshte larg atdheut dhe eshte i vetem gjithqka eshte ndryshe,nuk e din se c'te mungon e c'te duhet.Te jesh larg atdheut nuk ehste me sikur sic ishte ne vendelindje,na merr malli per shoket,miqet dhe gjith...
Autori: agnesa sejdiu · Lloji: Ese vleresuese · Tema: qytet tjeter
Nje dit ne nje qytet te panjohur Afer nje lugin kalova pyllin dhe dola ne nje qytet ku gjitqka ishte me ndryshe dh me e panjohur. Psa asaj hyra ne ate qytet dhe pash shu gjera qe nuk i kisha par kurr atehere thash me vete oh sa manitshem qenka ky vend...
Autori: Gerta · Lloji: Leter · Tema: Ndjenja
Edhe sot si atehere me nostalgji kujtoj femijerine time.Sepse ti ishe pjese e femeijerise time,dashuria ime.E c'kuptim kishte?! Zemra ime rrehte fort e askush se dinte,as ti.Te doja nga larg,duke te shikuar.E mrekulluar si asnjeher me pare.E dashuruar me ...




Komentet e fundit!

Emri: Arjanita
Email: arjanita17@hotmail.com
Komenti: Legjend bree

Emri: nola
Email: nola-nila@LIVE.COM
Komenti: SHum shum mire !!!

Emri: Florenti
Email: Flori_Florenti@hotmail.com
Komenti: Per vjet qi i ka kjo qika osht shum mire edhe une e njoh shum mire kit qiken ! edhe kjo ka shum ese tjera qe i kum lexu une po ssi ka qit ktu se prej se e kan ofendu ma nuk pi qet ! PO du me than qi gabim e keni ju dy vajzat aty lart 123 edhe ti klea

Emri: Fatlum
Email: Fat-Lumi@hotmail.com
Komenti: Shum BUKUR si mund te ofendohet kjo vajz

Emri: Arjeta
Email: Arjeta.nola@live.com
Komenti: Per mua je e shkelqyer ! urime urime .

Emri: Bardhi
Email: Bradhi.f@live.com
Komenti: Kjo vajz per mendimin tim per moshen qe ka eshte shume e mire dhe kete ese e ka shkruar me shpirt se si ajo ndihet kur futet ne mendimem ose kujtime ,pra mos e ofendoni sepse ajo ka nje mosh te vogel dhe per punen qe ka bere ajo esshte shum mire !

Emri: 1234
Email: 1234@ymail.com
Komenti: pa kuptim vetem kjo qe nuk quhet ese .........mos ke ngatarru esen me fjaline se ska mundesi .....nuk ishte ese por nje fjali e gjate pa kuptim .....gjithsesi ti je munduar por prap......

Emri: klea
Email: klea@yahoo.com
Komenti: shum kot pz o bej mire nje pune o mos e bej fare

Emri: LuLjeta
Email: Luljeta123@live.com
Komenti: Shum bukur kjo ese mendoj se kjo te fut ne kujtimet e mhershme qe ka pasur dikur nje njeri mund te futen edhe te keqijat por me te rendesishme jane ato te mirat Keeshtu qe Bravo urime urime

Emri: Bukurie
Email: arbenita17@live.com
Komenti: Shum bukur per moshen qe ke shum bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com