Data e postimit: 2020-09-30 16:54:54
Lexime: 1747
27 vjetori i clirimit te Shqiperise.
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Atdheu
Autori: Aksa Bardhi.
Shkolla: Abdulla Keta Godolesh
Klasa: 9
Qyteti: Elbasan
E-mail: bashkimbardhi@gmail.com


Vitet kalojne,ditet gjithashtu por kujtimi i deshmoreve mbetet perhere i fresket ne zemrat tona,ne kujtesen tone e ne librat plot histori,dhe jam e sigurte qe ne kurre nuk do ti harrojme te pare tane.Historite e tyre prekese permenden dita dites.Fale tyre ne e mbajme te lire flamurin Shqipetare. Liria fitohet me guxim e gjak te derdhur,me vullnet e ndershmeri.Pikerisht kete bene ato.Lurtuan pa reshtur vetem e vetem qe ne te ishim te lire.Dhe e arriten qellimin,ne sot festojme te lire e krenare.ato kane kaluar dite te veshtira me pot sakrifice,e nuk u dorezuan kurre.Jam krenare vertete qe jetoj ne nje vend te tille si ne Shqiperi.Dhe dua qe kurre te mos largohem qe ketu.

Vepra te ngjashme
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Deshmoret
Kam lexuar e mesuar shume rreth deshmoreve te kombit tone,dhe vendosa qe te beja nje shkrim per sakrificat dhe vdekjen e tyre. Burra,gra,pleq e femije u perballen me nje lufte vertet te ashper,te padegjuar ndonjehere.U dolen para bresherive me plumba dhe...
Autori: MIKAELA TUPI · Lloji: Analize letrare · Tema: 70-VJETORI I CLIRIMIT TE SHQIPERISE
Kalojne vite, kalojne edhe shekuj e kujtimi per deshmoret mbetet i fresket ne mendjet e zemrat tona, ne kujtesen tone historike. Brezat qe vijne do t’i mbajne ne zemer deshmoret, per t’i bere ata flamuj qe valviten rrugeve e shesheve tona te lirise. I...
Autori: Rejan Raqi · Lloji: Poezi dramatike · Tema: 28 nentori dita e pavarsise se Shqiperise
Do xhonturq ogurzi deshen ta merrnin nje shqiperi por ca labeate atdhetare se lane ta merrnin shqiperine me shume shqipetare Sot u ngrita me shume gezim se eshte 28 nentori dite pa mbarim Zemra me rreh me shume dashuri ta festojme kete dite...
Autori: Ereza Merovci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Deshmoret
Ah,moj Kosova ime e dashur.Qka perjetove ti vite e shekuj me radhe nga pushtuese te ndryshem.Zoti i mallkofte ata qe vrane e masakruan me mijera njerez.Ah,sa me dhemb zemra kur degjoj familjaret duke vuajtur per te bijte e tyre. Shumica nga ne sot jemi g...
Autori: Jurgen Allamani · Lloji: Ese informuese · Tema: 70 vjetori i clirimit te Shqiperise
70 vjetori i clirimit eshte nje feste qe festohet nga te gjithe. Shume djem dhe vajza shqiptare dhane jeten qe te vinte kjo dite. Luftoi i madh e i vogel deri edhe moshataret tane qe Shqiperia te fitonte lirine. Sot ne i kujtojme me respect ato bije e bij...
Autori: DAJANA NEZIRI · Lloji: Poezi lirike · Tema: Gjakmarrja
Gjakmarrja ne SHqiperi Ferri vete , llum i zi Lufte e ashper mes nje populli Vetem ketu benka vaki. Nje popull te vetem ne formojme Kete vend kudo duhet ta nderojme Ta nderojme e ta krenojme Gjakmarrjen nga jeta ta largojme. Cfare faji ka nje ...
Autori: anisa alla · Lloji: Pershkrim · Tema: jam krenar qe jam shqipetar!
shqiperi u befsh 1000 vjec!sot, mora vesh shume gjera per ty.pashe ne google se ti ke ditelindjen.sa keq,-mendova me vete.sot shqiperia mbush 100 vjec ,dhe une s'di asgje per atdheun tim. vendosa te kerkoj me shume dhe pashe se me date 28 nentor Ismail...
Autori: armela hoxhaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 100 vjet pavarsi
28 - 29 nentori eshte dita kur shqiptaret festojne per pavarsine e atdheut tone atdheut te cilit kemi derdhur gjak per lirine tone dhe te shtetit tone . shqiptaret te gjithe festojne te gjithe jane te lire dhe jane ne shtet te pavarur .dita kur ismail ...
Autori: ENKELEDA PAPA · Lloji: Poezi lirike · Tema: "E lire"
E lire nen driten e henes frymoj, Nje gonxhe te celur prek, Aromen e saj me endje ndjek. E lire une po kendoj, Nje tingull zvarrites me ngacmon, Ngulcimet qe digjen terr me largon. E lire nga ajo drite qe po me pjek, une jam. Si nje cigare e sh...
Autori: Besa · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Liria
Sipas nje perfukizimi sociologjik liria ime mbaron aty ku fillon liria e tjetrit. Jam shume dakort me kete, por cfare eshte kjo liri dhe klu fillon ajo? Liria shkon pertej asaj qe shikojme; Te jesh I lire nuk do the thote te mos kesh kufizime ne orar...
Autori: Juxhino · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Nacionalizmi
Jemi sot ketu, 100 vjet pas shpalljes se pavaresise. Deshira e te pareve tane per nje shtet te unifikuar dhe te lire, konsiderohet e realizuar. Por jo! Shqiptaret nuk jane aspak te lire, une nuk e ndiej veten te tille. Doni ta dini pse-ne? Sepse ne kete 1...
Autori: albert miftari · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 100 vite pavarsi
Me duket enderr, shume larg realitetit, kane kaluar plote 100 vjet! Eshte shkruar aq shume histori per njeqind vjet. Eshte qendisur nje flamur, nje histori. Kemi krijuar nje identitet duke bere histori heronjsh. Vitet kalonin dhe çdo nentor festohej zhu...
Autori: Leonita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 28 Nentori
Kjo dite e bekuar dhe e shenuar per te gjith ne Shqiptaret.Kjo dite eshte dhe mbetet simbol i bashkimit dhe formimit te nje shteti Shqiptar edhe pse te coptuar por prap se prap nje shtet i krijuar ku do te mund te jetojne shqiptaret te lire por jo te bash...
Autori: Aleksandr · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Zgjedhjet per deputet
Teksti: Jemi sot ketu, 100 vjet pas shpalljes se pavaresise. Deshira e te pareve tane per nje shtet te unifikuar dhe te lire, konsiderohet e realizuar. Por jo! Shqiptaret nuk jane aspak te lire, une nuk e ndiej veten te tille. Doni ta dini pse-ne? Sepse...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com