Data e postimit: 2013-12-05 17:55:29
Lexime: 6674
GJaku i Arbrit
Autori: kristina perri
Lloji: Tregim
Tema: Gjaku i arbrit sshuhet kurre
Shkolla: 28-29 nentori
Klasa: 7
Qyteti: france
E-mail: Email eshte i fshehur!


nje vajz qe quhet rina i ka ardhur koha te martohet por nenes se vet i vjen shum keq sepse vjehrra e rine eshte shume ziliqare dhe shume e keqe burri i rines e do rinen po nena e tij vjehrra e rines i thot ta vrasin ne ate moment kur ky mer shpaten vllaji i rines del per para me nje shigjet shume te madhe dhe i thot nje fije floku ti preket rine do ju vrasim ne ate moment nea e rines eshte e shqetesuar vllai i rines pali qe familja e rines e din per te vdekur eshte gjalle i lidhur me singjir per nja 5 vjet proncesha e mbretit blu e shlon paulin atehere pauli shkon e merr rinen siq i kishte premtuar q con tek vendi nenes si besohet po ajo e kupton qe gjaku i arbrit sshuhet kurre permbajta ime se kjo esht edhe me e gjate por kjo eshte tregimi ose drrama

Vepra te ngjashme
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Ne nje fshat te larget e po aq te bukur te Frances, ndodheshin dy shtepi, njera prane tjetres. Ketu jetonin dy familje, Tuvaket e Valinet te cilet ishin aq te afert ne njera-tjetren sa nuk dallonin dot as femijet e njerit nga te tjeret (secila nga familje...
Autori: emma watson · Lloji: Tregim · Tema: hsm 3
Kapitulli i Parë Palestra e shkollës “East High” po shkundej duke qenë se gjysma e parë e ndeshjes kundërshtare mes “Wildcats” të gjimnazit “East High” dhe Kalorësve të gjimnazit “West High” po shkonte drejt fundit. Nxitësit e ...
Autori: Anja · Lloji: Tregim · Tema: dashuria
Si mund te te urrej? Kur qelizat e mia ne cdo moment ulerasin emrin tend? Si mund une te tmbaj inat e tmos dua te tflas?! Kur vite me rradhe e kam enderruar dicka te tille?? Kur cdo mengjes zgjohem me ty e ngrysem me ty? E si mund un dashuri, te fillo...
Autori: adelina halilaj · Lloji: Tregim · Tema: princesha argjiro
une jam adelina halilaj nga gjakova jam ne klasen e 6 dhe me intereson per tregimin e priceshes argjiro
Autori: Diellza · Lloji: Tregim · Tema: NDIHMOJU PRINDERVE MOS U BE PERTAC
Ishte nje vajz qe quheshte Diana ajo ishte 9 vjeqe.Prinderit e saj nje dite u kthyen nga puna shum te lodhur.Ata e pan Dianen te habitur sepse ajo kishte gatuar dreken i kishte lar enet etj.Prinderit u gezuan aq shum dhe e falemderuan me nje loder qe e d...
Autori: Henri Lasku · Lloji: Tregim · Tema: Do te flasim per nje arushus qe merr gjera pa lejen e te tjereve!...
Arushi Topolak Nje dite arusha mblodhi te gjitha kafshet dhe u tha: -Tani u rritet,dhe do ta gjeni vet ushqimin. Edhe une pyeti i habitur arushi topolak qe ishte me i vogli.Edhe ti tani shkoni.Ata u nisen duke ushqyer dhe...
Autori: frensis cela · Lloji: Tregim · Tema: shoqeria
Nje dinosaur i vogel kerkonte nje shok qe te luante. Dhe ate kafshet kishi frik. Nje dite ai shkoi ne qytet ai atje pa femij te veqel nje vajze e vogel nuk kishte as nje shok.Kur pa dinozaurn e vogel u tremb pak por dinnozauri i tha se nuk bente keq.Qe at...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Dy shtepizat e fshatareve ndodheshin ne kembet e nje kodre prane nje qyteti me ujera termale. Aty jetonin dy familje Tuvaket dhe Valinet. Secila kishte nga kater femije. Qene familje te varfera e mundoheshin shume per te siguruar ushqimin, i cili jo pak ...
Autori: Bleona Gjinovci · Lloji: Tregim · Tema: Dituria
Sot mora nje liber ta lexoja. Prane meje erdhi dhe motra ime e vogel tri vjeqare qe mbante nje liber ne dore. Kur une mbarova nje faqe dhe kalova ne faqen tjeter, ajo me shikoi mua dhe shfletoi edhe ajo te dukes sikur po lexonte. Une lexoja proza ndersa a...
Autori: shpetim xhelili · Lloji: Tregim · Tema: nje djal ne nat te bukur
ishte nje djal i vetem i cili nuk kishte prinder. ai pas disa viteve shkoi ne nje qytet ,atje gjeti nje banes te madhe , dhe ta ni ai kur u rrit u martua me nje princez dhe tani ube edhe ai princ. kur tani ai kaloi shum dite te bukura me gruan e tij qe...
Autori: Erjona Krasniqi · Lloji: Tregim · Tema: Tregim Real
Te flasim per diten e enjte; Ti harrojme oret e tjera por te flasim per oren e 2-te Kemi me arsimtarin qe ne kete faqe kam shenuar shume per te. Eshte ora e gjeografise, Une ndihem shume e lumtur sepse eshte ora e pelqyer e imja. Ia kaloje shume mir...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Tregim · Tema: Për pushime te gjyshërit
Për pushime te gjyshërit Është mëngjes, por bën shumë nxehtë. Era që trazon detin është erë shiroku, vjen nga Afrika. Pas një dushi të freskues, jemi ulur nën portik dhe po hamë mëngjes. Mbi tryezë ka gjizë të freskët, qumësht me...
Autori: anjeza zhitia · Lloji: Tregim · Tema: fshat
fshati im esht shum i bukur dhe ka fusha pyje male ky esht fshati im ne luajm vrapojm por ka edhe kafsh te cilat te gjith njerzit i duan ato jan lopa kali qeni macja e ka shum eshum te tjera ne tegjish e dum fshatin ton sepse ka lule pem dhe shum e...
Autori: Shkurta Xheladini · Lloji: Tregim · Tema: Zogu dhe Kulla
Ky tregim flet për një zog i cili jeton ne një kulle te larte dhe një djalë qe dëshiron te ja merre zogut këngën. Zogu këndonte aq bukure sa që bënte qe trëndafilat te lulëzojnë me fletët e tyre te blerta. Djali i cili jetonte ne një dhome...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com