Data e postimit: 2023-01-27 17:47:39
Lexime: 573
Fitimi i vetbesimit
Lloji: Tregim
Tema: Fitimi i vetbesimit
Autori: Autori eshte i fshehur!
Shkolla: Anonim
Klasa: Anonim
Qyteti: Anonim
E-mail: Email eshte i fshehur!


Ne kete tregim do te flasim per Anin dhe veshtiresite e femijerise se tij. Ani eshte nje djalosh me floke te shkutra kafe, sy te zinj, ka nje buzeqeshje te lezetshme dhe eshte i qete, i zgjuar, nuk ka asnje mik dhe ai ka veshtiresi ne te shprehur dhe ne krijimin e nje bisede. Gjithcka filloi me nje mengjes te qete pranvere, kur Ani mberriti ne shkolle. Aty kishte dale nje lajmerim per nje konkurs talentesh, por atij nuk i interesoj dhe e anashkaloi, megjithate me medyshje. Aty prane ishte Blendi –nje djale shtatelarte dhe shume nenvleresues, i cili e kishte hale ne sy Anin, pra e ngacmonte gjate gjithe kohes- dhe i tha:
-Uaaa, pa shikoni se kush qenka ketu: “Shkenca” e shkolles! Po he more? E pe ate lajmerimin e konkursit te talenteve? Te te them dicka? Ti nuk do te shkosh atje, sepse ti ne fakt je vetem nje person i merzitshem dhe nuk ke asnje talent, per me teper je shume I cuditshem dhe askush nuk deshiron te degjoje brockullat e tua.
Ani e kaloi duke e injoruar sjelljen e tij te ulet dhe shkoi ne mesim. Duke u kthyer ne shtepi mendonte me vete: “ Mos valle Blendi ka te drejte? Ndoshta une nuk kam me te vertete nje talent? Jo, po si mendoj keshtu valle? Une duhet te kem nje talent, dhe do ta gjej ate”. E keshtu shkoi ne shtepi e filloi te kercente, te kendonte, te lunate muzike, te shkruante poezi, por asnjeren prej ketyre nuk e adhuronte. Mos valle kishte harruar te provonte ndonje gje tjeter?
Edhe sikur te kishte harruar ndonje gje, nuk deshironte me qe te vazhdonte. I dukej sikur po bente ndonje budallallek, duke u sjellur ne ate menyre. I dukej vetja me te vertete I cuditshem. Mendonte se cdo gje qe I kishte thene Blendi ishte e vertete. Ishte dorezuar. Ne ditet ne vazhdim kishte rene nga notat. Kishte nevoje te shprehej me dike, por me ke? Nje dite erdhen prinderit e tij ne dhome sikur ta kishin parandjenjur se me Anin dicka nuk shkonte ashtu sic duhej.
-Zemer, po cfare te shqeteson? –e pyeten prinderit
Ani me shume veshtiresi ne te shprehur I shpjegoi gjithcka dhe prinderit I thane:
-I vogli jone, cdo gje ka ndodhur sepse ti nuk ke pasur vetebesim ne vetvete dhe per kete gje eshte faji yne, pasi ne nuk kemi komunikuar me ty per nje kohe te gjate. Te kerkojme ndjese. Ti je nje djalosh I mire e I qete, qe nuk krijon probleme dhe qe I shmangesh atyre. Sa per ngacmimet e atij djalit te pagdhendur, ti duhet ti anashkalosh dhe nje dite duhet ti kthehesh dhe ti a thuash nja dy fjale. E si mendon ti valle? Pse te thote Blendi ashtu ti? Sepse ti ke nje talent dhe ai ka frike se ti do t’ia fitosh konkursin me talentin tend. Dhe sa per ate fjalen “I cuditshem” e cfare ka te keqe kjo? A nuk je si te gjithe femijet e tjere? Jo Ani, ti je nje femije I vecante! Normaliteti eshte per njerezit normale dhe ti je nje femije I jashtezakonshem. Dhe talentin mund ta gjesh duke provuar dhe do te vije koha kur do te rremosh brenda zemres tende dhe do ta gjesh ate.-I thane prinderit dhe u perqafuan. Ata fjale kishin peshuar shume mbi Anin.
Dhe keshtu nje dite ai filloi te vizatonte. Uauuu, ai kombinim ngjyrash e ajo simetri figurash. Blu, bardh, kuq, sa vizatim I bukur. Gjithcka ishte shume e qarte. Ani e kuptoi se talenti I tij na qenka vizatimi.
Erdhi dita e konkursit, dhe Ani doli ne skene. Pa filluar te shpjegonte talentin e tij tha:
-Miredita te gjitheve! Shpresoj qe te jeni mire! Si fillim dua ate them dicka: Ndoshta ky vizatim do tju duket I cuditshem ashtu si dhe une por normaliteti eshte per njerezit normale dhe une jam krenar qe jam I cuditshem pasi jam I jashtezakonshem. Kete gje e thashe qe tjua bejme mjaft te qarte femijeve perjetojne bullizem ne perditshmerine e tyrem. Dhe sa per konkursin, nuk ka rendesi qe fitoj, pork a rendesi qe une e gjeta talentin tim brenda zemres time-tha
Me kete shprehje domethenese te gjithe druartrokiten. Pas disa ditesh, Ani filloi qe te zinte miq, dhe Blendi nuk e ngacmonte me, pasi nje shprehje aq e thjeshte I dha Anit mundesine per te gjetur talentiin e tij, per te zene miq, per ti dhene fund ngacmimeve, dhe per te qene krenar qe eshte nje femije I cuditshem.
Mesazhi: Asnje femije nuk duhet te bieje pre e paragjykimeve dhe e sjelljeve bulliste, por duhet te gjeje vetbesimin brenda zemres se tij dhe te duaje karakterin e tij!

Vepra te ngjashme
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: Vellai ,gjeja me e shtrenjte ne bote
Vellai im eshte gjysma ime tjeter.E dua pa fund...Me te kaloj castet me te bukura te jetes sime.Ai gjate gjithe kohes me qorton ne gabimet qe une bej dhe per kete e dua edhe me shume sepse do te thote qe ai kujdeset per mua.Ndihem shume krnare qe kam nje...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Dy shtepiza ndodheshin prane e prane ne kembet e nje kodre prane nje qyteti te vogel me ujera termale. Burrat e dy familjeve punonin vertete shume per te siguruar jetesen. Secila prej tyre kishte kater femije, qe ishin moshatar me njeri-tjetrin dhe kaloni...
Autori: Dorina. D · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Padrejtesia e Jetes
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq ngasherim. Ti vetem do te kesh nje iphone te ri, nje makine te re dhe nje garderobe krejt ndryshe nga rrobat qe ke. Je shume I shqetesuar dhe I acaruar se...
Autori: Luna Beta · Lloji: Tregime per femije · Tema: E bukura fiton ndaj te shemtuares
Na ishin nje here dy vajza,nje e bukur dhe tjetra e shemtuar. Ato jetonin bashke ne nje shtepi. Vajza e shemtuar me emrin Elizabeta ishte vajza e njerkes se Katerines pra vajzes se bukur. Elizabeta ishte shume xheloze per bukurine e Katerines . Ajo donte...
Autori: Marina Reverte · Lloji: Hartim · Tema: Endrra qe u be realitet
Nje here e nje kohe ne nje shtepi e cila gjendej ne mes te nje fushe te gjelbert jetonte nje vajze e vetme 13 vjecare.Ajo nuk kishte familje.Prinderit dhe motra i kishin vdekur ne nje aksident tragjik. Pas vdekjes se tyre ajo kishte qendruar ne ate shtep...
Autori: Bleonna Jashari · Lloji: Tregim · Tema: Miresia .. <3
Kete poezi po e filloj pak me ndryshe dhe jo si gjithe tregimet e tjera "na ishte njehere" Disa vite me pare jetoja ne Amerike,atje jetoja me nje vajze te quajtur Xhejn dhe me te emen e saj qe quhej Emilli.Xhejn ishte nje vajze me nje zemer shume te mi...
Autori: Xhilda · Lloji: Tregim · Tema: dashuria...
Ajo ishte studente arkitekture ndersa ai ishte student mjeksie. Ata u takuan me njeri-tjetrin ne stacionin e autobusit ku po prisnin te dy per te ikur ne shtepite e tyre. Ajo kishte qene tek motra, ai tek nje shok. Pothuajse cdo dite shkonin tek i nje...
Autori: Franci lasku · Lloji: Ese informuese · Tema: permbajtja
Dy femije moter,vella bejne cmos timbajne prinderit e tyre qe te mos ndahen por babai I tyre ka mare nje sekretare dhe me te do te martohet.mamaja e femijeve ben gati letrat e ndarjes me babain e femijeve .kur gjerat po shkonin shume keq vajza gjen nje gu...
Autori: Liljana gorani · Lloji: Analize letrare · Tema: Princesha dhe ylli qe ra nga qielli
Shumë shumë kohe me pare ishte nje mbreteri me nje mbret dhe nje mbretereshe.Pas disa vitesh mbreteresha lindi nje femije dhe ata ja vuan emrin marina.marina u rrit dhe u be nje princeshe e perkryer e bukur dhe e shkathet por marina nuk kishte dale ndon...
Autori: vajza bukuroshe · Lloji: Hartim · Tema: Te dua
Per ty zemra ime… Nuk e di se cfare kam.Kudo qe shkoj djej nje boshllesh ne zemer.Me fal,nese te kam bere qe te ndihesh keq,me te vertete me fal.Nuk eshte se dua por thjesht nuk kam rrugezgjidhje tjeter.Te kam dashur,te dua dhe do te te dua sa te kem...
Autori: Enrik Hoxha · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Nje faqe nga ditari im !
Fillim jave,tashme jam vetem...vetem por ne nje ambjent ku ka shume persona.Ka shume persona?Huh? E cfare dua te them me kete,as vete nuk e di. Sepse ne fakt jam koshient qe une ndihem mire ne cdo moment ne varesi te gjendjes time shpirterore edhe jo per...
Autori: Francesko File · Lloji: Ese filozofike · Tema: "Te gjithe kemi aftesi te vecanta"…
"Te gjithe kemi aftesi te vecanta"… Secili prej nesh eshte unik dhe i vecante!Dikush ka aftesi te kendoj,dikush ka aftesi te pikturoje,dikush tjeter te flase shume mire ne publik etj...dhe keto aftesi na bejne me te vertete te vecante...
Autori: REMI HASANI · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: I Dashur Ditar !
E merkure,14 janar Fillim jave,tashme jam vetem...vetem por ne nje ambjent ku ka shume persona.Ka shume persona?Huh? E cfare dua te them me kete,as vete nuk e di. Sepse ne fakt jam koshient qe une ndihem mire ne cdo moment ne varesi te gjendjes time s...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Hartim · Tema: Filozofi
Pse jemi keshtu si jemi? Si ndodhin ato qe ndodhin? Kur filloi dhe kur do te mbaroje gjithcka?... Ne kemi vite mbi kete planet, por kur e kemi pyetur veten per shkakun e atyre qe shfaqen cdo cast para syve tane? Provoni te pyesni veten: Kush jam une? Mun...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com