Data e postimit: 2016-12-11 20:42:56
Lexime: 13713
Viti i Ri
Lloji: Tregim
Tema: Viti i Ri
Autori: Goca Sexy
Shkolla: 28 Nentori
Klasa: VIb
Qyteti: London
E-mail: gocasexy@gmail.com


Viti i Ri....
Kur shoh pemen plot me ngjyra,me zgjon mrekulli,ndjenja te lumtura,te dashura....Me kthen pas...ne femijerine time...kur prisja me padurim babagjyshin e vitit te ri te me sillte dhuratat...mezi prisja mengjesin e 1 Janarit te vitit te ri per te pare cfare dhuratash kishte poshte bredhit te vitit te ri....Tashme..12 vjece...mendij vec cfare dhurate do te ishte me e pershtatshme per secilin nga personat qe i kam thelle ne mendje dhe zemer....me 1 janar..falenderoj zotin qe me la te jetoja shendoshe e mire..edhe kete vit...prane me te dashurve te mi,dhe i lutem zotit qe edhe ata te jene mire...❤❤❤🎅🎅🎅

Vepra te ngjashme
Autori: Yllka Kastrati · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: viti ri
Mezi e prisja diten e vitit te ri edhe ate nate kur rashe per te fjetur e mendoja kete... Kur u zgjova rashe shkalleve poshte ne dhomen e dites poshte bredhit te stolizuar me shum stoli pashe dhuratat nga te cilat u mahnita nga koperinat e tyre. Pas...
Autori: ARNISA BRAHIMI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: PER FESAT E FUNDVITIT
Festa e viti te ri Festa ime e preferuar eshte njera prej diteve me te festuar ne Bote secili popull e feston vitin e ri ne menyren e ti ne festojm vitin e ri me 31 dhjetor e vendosem pemen e viti te ri ne nje cep te shtepis e zbukurojm me drita ne diten ...
Autori: Enkeleana dhe Lindrit Ramaja · Lloji: Poezi dramatike · Tema: viti i ri
Viti Ri, O viti i ri, Plot gezim, E dashuri. Plot dhurata, Per vit te ri, Paske sjell, Per mua , Babagjysh i, vitit te ri, O sa shum te dua.
Autori: Bulëzza · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Viti i ri
Viti i Ri eshte nje feste e kendshme dhe plot hare. Kjo feste gezon te gjithë fëmijët anembanë botës te cilët presin se babagjyshi do t’iu sjelle dhurata.Familjet behen se bashku e festojne kete feste me gezim e lumturi. Deshira ime do te ishte q...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Festat e fundvitit
Për mua ky pushim ishte mjaft i veqantë sepse edhe sa i përket mësimeve edhe sa i përket kënaqësive dhe lumturisë unë pata mjaftueshëm . Dhjetori është muaji më i mirë , më i mrekullueshëm i vitit , muaji ku fëmijët gëzohen , muaji i...
Autori: anejzzaa balidemaj · Lloji: Tregim · Tema: viti i ri
viti i ri 2013 eshte nje feste e gezueshme per muslimanet po ashtu edhe ne femijet kemi deshire qe viti i ri te vije te ne qe te stolisim bredhin te fryejm tollumbace ta zbukurojme bredhin ti qesim dritat e vitit te ri por ehde ne femijet kemi deshire qe...
Autori: ANA · Lloji: Poezi personale · Tema: HENA
Shumeve u pelqen hena Po mua me ngjan si monedhe magjistare Ku njehere duket plot lajka Nje here tjeter ziliqare. Ne femijeri e desha shume vetem per te naten e prisja. S’mund te largohesha pa I thene ...
Autori: Zana · Lloji: Hartim · Tema: Nentori muaji i festave nderkombetare
Nentori per ne shqiptaret nuk eshte vetem muaji i njembedhjete i vitit,me te ne na lidhin shume ngjarje te medha historike. Me 22 Nentor te vitit 1972 u mbajt kongresi i drejtshkrimit,aty moren pjese 87 delegate nga Shqiperia,Kosova,shqiptaret e Maqedoni...
Autori: Iljas Pemaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ishulli
Nje qytet i mbushur me njerez te çuditshem te cilet kur flisnin i mungonin disa gërma ose fjale dhe nuk i kuptoje. Kur erdha ne kete qytet mendoja qe ishte qyteti me i mire dhe me i pasur ne gjuhen e vet por kudo neper mure shikoja germa fytyre poshte o...
Autori: emanuela · Lloji: Analize letrare · Tema: besnike
Nje shoqe qe me kishte humbur me kohe le te themi!Zoti qoi qe nje dite te takohemi ne nje dasme.Une me ate(vilmen)nuk flisnim pervec:"pershendetje".Ajo dasem me beri qe te kuptoja se cfare njerzish ka ne kete jete ka shoqe pafund por qe perfitojne nga des...
Autori: ENKELEJDA · Lloji: Poezi personale · Tema: Ti...
Ti qe erresiren ta kthen ne drite, Ti qe trishtimin ta kthen ne gezim, Ti qe hidherimin ta kthen ne lumturi, Ti qe cdo fytyre te trishtuar e kthen ne buzeqeshje, Je e shtenjta nena ime , ndricimi i jetes sime. Thelle nga zemra te falenderoj, Ja dhe ...
Autori: VALERJANA TAFOSHI · Lloji: Poezi personale · Tema: MREKULLITE
MREKULLI DO TE ISHTE EH SA MIRE DO ISHTE SIKUR NE VEND TE FJALEVE VEQ" BUZEQESHJE TE KISHTE MREKULLI DO TE ISHTE VERTET; MREKULLI; SIKUR TE GJITHE TE FALNIM ...
Autori: Kanarina Tulla · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Miqesia
Ne fragmentin e meparshem une ju tregova thjesht cfare eshte miqesia dhe cfare e quaj une . Tani une do tju rrefej nje ngjarje e cila lidhet me miqesine. (Emrat e dy personave real do te shfaqen e emra te tjere per te ruajtur privatesine e tyre )Vite me p...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Rrefenja · Tema: 8 Marsi
Mbreteresha e shtepise,dielli qe me jep ngrohtesi,magjistare ne ditet e mia te veshtira,infermierja ime,engjelli im mbrojtes,butesia e shpirtit tim e mbi te gjitha heroina e femijeve te tu,e vecanerisht imja,vitin e kaluar u gezua shume.E mban mend sot nj...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com