Data e postimit: 2013-10-06 16:55:32
Lexime: 24909
familja
Lloji: Ese argumentuese
Tema: familja
Autori: paola
Shkolla: zhupan
Klasa: 5a
Qyteti: zhupan
E-mail: p.braka@yahoo.com


familja gjeja me e shtrenjte per te gjithe ,cdo femije duhet te ket perkrahjen e familjes .familja eshte gjithcka ,ajo na gjendet pran sa here qe kemi nevoj apo jemi ne nje problem .familja eshte vendi ku cdo gje duket bukur ,por te jesh pjese e nje familje duhet te plotesosh dhe pergjegjesit e tua si pjestar i familjes psh : te kujdesesh per motren apo vellain e vogel te ndihmosh mamin apo babin per punet . me vjen keq per disa femije qe jane jetim dhe ata si gjithe femijet deshirojne qe te kene ngrohtesi familjare neqoftese ne njohim njerez me probleme te tilla nuk duhet ti perbuzim por ti mbajme afer . mendoni sikur tu ndodh ju nje gje e tille ( gje qe un sua uroj kurr ) cfare do te benit ju ?? nuk do te ndiheshit nesoj si keta femije ?dhe kur ndonjehere merzitemi me prinderit fillojme ti marrim inat por pastaj shikojme se nuk mund te rrim as dy minuta pa ta. prandaj ju keshilloj qe as nje here mos i perbuzni prinderit tuaj sepse ne cdo rast ata jane aty per tu mbrojtur ,silluni me prinderit ashtu si do te deshironit te silleshin femijet tuaj me ju .

Vepra te ngjashme
Autori: Shkolla "Qemal Mici" · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Te drejtat
TE DREJTAT E FEMIJEVE Femijet jane me te shtrenjtit.Gjithkush dhe kushdo do te deshironte qe te drejtat e tij te mos i shkeleshin ose shfrytezoheshin.Femijet kane te drejta ne kemi te drejta dhe duhet qe keto te drejta te na respektohen .Te par...
Autori: Silec · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Femijet
Te flaesh per kete teme sot une e kam shume te veshtire ndoshta sepse jam akoma nje vajze qe nuk jam rritur aq sa duhet per te kuptuar prinderit aq mire. Une gjithsesi e kuptoj mire rendesine e tyre ne jeten time ashtu sic ne jeten e gjithsecilit. Sot po...
Autori: dela ahmetaj · Lloji: Ese vleresuese · Tema: rreth prinderve
Prinderit jane mbeshtetja me e madhe e femijeve.Ata i mbeshtesin femijet e tyre sepse duan qe te marrin vendime te duhura ne jete.Mbeshtetja e prinderit i duhet cdo femije.Prinderit jane dy njerez qe nuk i shprehin problemet ne syte tane,nuk duan qe te na...
Autori: Kevin Sota · Lloji: Ese informuese · Tema: Une jam qytetar i Evropes
Te drejtat e njeriut dhe te cdo femije duhet te jene te barabarta.C'do kush prej nesh duhet te jet i arsimuar,te ket nje familje dhe te jete qytetar i nje vendi.Disa femije bejne pjese ne kontinentin e Azise,Amerikes jugore,veriore,Australise,Afrikes,Anta...
Autori: Amanda Sadikllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Per te gjithe femijet e Botes kudo qe ndodhen, Bota per femijen. Si mund te jete ajo?
Prinderit,familja,mjedisi si dje dhe sot e ne te gjithe kohet kane ndryshuar.Ata u japin femijeve dashuri ,kujdes ,mbrojtje.Ne familje femija ritet dhe meson shume norma e vlera .Por a mjaftojne keto?Nje femije e zbulon boten me syte e atyre qe e duan dhe...
Autori: Franceska Paja · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Familja ime
Familja ime eshte vendi ku kaloj momentet te bukura, te mbushura me emocione dhe ndonjhere edhe me lot. Familja ime perbehet nga nga 6 anetare une, prinderit dhe tre vellezerit e mi. Qe ne haat e pare kam pasur fatin qe te kem gjithmone perkushtimin...
Autori: Franceska Paja · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Familja ime
Familja ime eshte vendi ku kaloj momentet te bukura, te mbushura me emocione dhe ndonjhere edhe me lot. Familja ime perbehet nga nga 6 anetare une, prinderit dhe tre vellezerit e mi. Qe ne haat e pare kam pasur fatin qe te kem gjithmone perkushtimin...
Autori: ANXHELA MAHO · Lloji: Ese argumentuese · Tema: problemet e femijeve ne bote
Prinderit,familja,mjedisi si dje dhe sot e ne te gjithe kohet kane ndryshuar.Ata u japin femijeve dashuri ,kujdes ,mbrojtje.Ne familje femija ritet dhe meson shume norma e vlera .Por a mjaftojne keto?Nje femije e zbulon boten me syte e atyre qe e duan dhe...
Autori: Arberita Rraqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Familja
Familja eshte gjeja me e shtrenjte .. Sepse brenda familjes kemi mesuar shume gjera . Kemi mesuar si te duam e si te na duan . Kemi mesuar belbezimet e para.. Familja eshte gjeja me e mire qe Zoti na ka dhuruar . Sepse askund tjeter nuk munde te gjesh nje...
Autori: Albi Zeqiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shkolla
Nje pjese e rendesishme e te gjithe jetes eshte arsimimi . Pothuajse cdo gje ne jete lidhet shume ngushte me shkollimin . Shkolla eshte gjithashtu shume e rendesishme per e edukimin e nje njeriu. Prandaj shkolla fillon qe ne moshe shume te vogel . Shume f...
Autori: odeta klosi · Lloji: Ese filozofike · Tema: prinderit
njeriu mesoi te linde dhe te jetoje. por njerezit qe e priten ne lindje ishin prinderit .te gjithe mbeshtetjen e pare e gjeni tek prinderit sepse jane te vetmit persona ku gjen mbeshtje .prinderit jane gjeja me e bukur qe zoti na e dha .femija pa prinder ...
Autori: Meriton · Lloji: Analize letrare · Tema: Familja
Familja ime eshte vendi Ku kaloj momentet me te bukura , te mbushura me emocione , ndonjeherë edhe me lot. Familja time perbehet nga 4 anetarë une , prinderit dhe vellau. Qe ne hapat e parë kam pasur mbeshtetjen , dashurine dhe besimin e peinderve te m...
Autori: Naddina · Lloji: Te tjera · Tema: Familja
FAMILJA IME Momentet me te bukura....i kaloj me familjen time. Shume kam qeshur e shume kam qare ,por prape ata me mbeshtesin me realizojne deshirat e mia.... Urrejtja ndaj tyre eshte nje gje e papranueshme.Si mund ta urrejme nenen dhe babain kur ata b...
Autori: Dritan Idrizi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ese per familjen
Familja ime perbehet nga 5 persona, une babi , mami, dhe 2 motrat .Ato jane personat me te shtrejnte pa te cilet nuk do t’ia dilja kurre mban. Babi ashtu sic cilesohet si shtylla e familjes eshte bere edhe per mua nje shtylle e forte tek e cila une mba...




Komentet e fundit!

Emri: leona
Email: alketaqollaku123@email.com
Komenti:

Emri: gb
Email: londonstyle@gmail.com
Komenti: pls/

Emri: Samuel
Email: samuel.zmaka@hotmail.com
Komenti: struktura e ese eshte e sakte por formulimi i fjalive nuk me duket ne rregull

Emri: adi
Email: adi.korca@gmail.com
Komenti: oshum ebukur.superr

Emri: mirela.
Email: mirela.curi@hotmail.com
Komenti:

Emri: cela
Email: iliadashamo@yahoo.com
Komenti: hohoohoho re :

Emri: gladia
Email: gladia_123@live.com
Komenti: nje ese me strukture goxha te mire por do mundje ta formuloje ne menyre pak me terheqe per lexuesin .Por me pelqen si Ese ) dhe ka nje perfundim te bukur dhe percon nje mesazh vertet efektiv.

Emri: linda
Email: linda-edona@live.com
Komenti: Familja

Emri: Sara
Email: anxhela.shenaj@yahoo.com
Komenti: Shume e bukkur:

Emri: fatlinda
Email: linda-lona@freskohu.com
Komenti: e vertet eshte shkoni sipas eses me lart


Emri: sonila
Email: sonila-00@live.com
Komenti: shum e bukur qenka por e vertta ësht se dikush nuk i respekton prindërit aq sa duhet,brena dy jave kan vdekur dy vëllezër por te hidhëruar dhe kjo tmerrsiht ësh gjo e gabume,vëllau i dy vdiq nga mërzia pershkak se nuk kan qënë të pajtuara si vëllezir si duhet,vetëm deshta të them se qoft moter ose vlla cfar do koft i mirë ose i keq prap e ke tfamiljes në të njejtin shtëpi je rritu,kshtuqe nese vazhdojm repektim e vjetër e jo te kësaj kohe do ishte shum më mir,por është duke ardhur koha,kur te marthohesh sdo flasesh as me motren....

Emri: Emea
Email: eneaibrahimaj2011@hotmail.com
Komenti:

Emri: dancer
Email: dancer.hoti@hotmail.com
Komenti:

Emri: fdfdf
Email: fdfd.dff@hotmail.com
Komenti: jsdsjdsjdsdsdsd

Emri: thjesht un
Email: thjesht.un@yahoo.com
Komenti: shum e drejte

Emri: linda
Email: linda-edona@live.com
Komenti: familja



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com