Data e postimit: 2020-01-09 21:44:57
Lexime: 2896
“Lufta efundit (Ciklopi)”
Lloji: Rrefenja
Tema: “Lufta efundit (Ciklopi)”
Autori: Sidrit Bulku
Shkolla: "Demir Gashi"
Klasa: 4a
Qyteti: Tirane
E-mail: leartbulku@gmail.com


Shume kohe me pare ne luften rtre mbreterive
ku luftohej per ar dhe toka ama luftohej per
princeshen e mbreterise se trete.Ajo ishte si
engjell .Ate e quanin Roze.Te gjithe kerkonin
doren e princeshes.Njerezit nuk dinin per
Ciklopin.Ai ishte nje perbindesh me permasa te
medha trupore dhe me syte si draper.Tre vellezerit e Rozes propozuan ai qe do te vrase
Ciklopin do te marre doren evajzes dhe nje sunduk me flori.Kjo ishte nje sprov e veshtir per princerit.Por koke fortesia i shtyu perpara.
Ata nuk emerrnin me mend qe Ciklopi mund ti
shtyp me cekanine tij te madh.Kaluan dite e nete
Por rastesiht ata kishin mbijetuar.Ciklopi mendoi
te mare doren e vajzes.Naten fshehurazi ciklopi
rrembeu princeshen Rozen.
Kur vellezerit ekuptuan u
cmenden.Lord Belqi I tha
madherise se tij qe e kishte
rrembyer Ciklopi.Toams
vellai idyte pyeti-Cfare do te
bejme?E di une,-tha Haroldivellai i pare dhe me i madhi.Do ti lyej duart me gjakun e
Ciklopit dhe do tja varre koken mu ne hyrje te mbreterise.
Ai tha.– Dini qe kushdo qe e vret ciklopin do te behet
mbret.Ditet kaluan por asnjr vullnetar.Djali u detyrua te
shkoj vete ta shpetoje te motren.Haroldi ishte perpara guves sy mesy me Ciklopin.Ciklopi vazhdoi duke qeshur-
ha.ha.ha ky njeri perpara meje eshte njemiz.Inati e shty
para dhe goditi Ciklopin me shpaten etij te stermadhe mu ne kembe.Bisha u shtri perdhe e ra nga shkrepa.Fjala e
fundit e tij ishte-nese vdes une ti dote vish me mua ai e
terhoqi princin nga kemba .Per fat te keq ai vdiq

Vepra te ngjashme
Autori: Mirjeta Caushi · Lloji: Tregim · Tema: dashuria e motres per te vellane
Ne nje jetimore ishin rritur dy femije,moter e vella.pas disa kohesh kishte ardhur nje cift i cili deshironte te merrnin nje femije.Ata u drejtuan per tek ata te dy.Ata vendosen qe te merrnin vetem djalin.Kur ata e kapen nga dora vajza shkoi dhe iu lut qe...
Autori: Sherin alimehmeti · Lloji: Tregim · Tema: tregim
Na ishte nje here nje trendafil i kuq.Ai trendafil i bente lulet te celin dhe diellin te shkelqeje.Ky trendafil magjik ishte i nje gjigandi te tmerrshem.Per te marre trendafilin e kuq duhet te mundnin gjigandin.Nje djale qe kishte degjuar per kete trendaf...
Autori: esmi · Lloji: Tregime dashurie · Tema: nje dite nga shoqja
Nje dite e kisha lene te vija nga shoqja per te bere nje projekt. U bera gati dhe u nisa. Ne shtepi ndodhej vetem ajo dhe vellai i saj. Pasi punuam rreth 20 min. ate e telefonoi dikush dhe iu desh qe te dilte, por me tha se mund te rrija sa te mbaroja pro...
Autori: MARSELA SINA · Lloji: Tregime per femije · Tema: FAMILJA
ISHTE NJE HERE NJE FEMIJE I CILI NUK KISHTE AS NENE,AS BABA, AS MOTER ,AS VELLA.AI ISHTE I VETEM NE FAMIJLE ,POR KISHTE 2 SHOKE TE CILET I DONTE SHUME.SHOKU I 1:EMANUEL DHE SHOKU I 2:ADI.KY FEMIJA QUHESH LINDI ISHTE NJE FEMIJE I URTE ,SHKONTE NE SHKOLLE,...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: Vellai ,gjeja me e shtrenjte ne bote
Vellai im eshte gjysma ime tjeter.E dua pa fund...Me te kaloj castet me te bukura te jetes sime.Ai gjate gjithe kohes me qorton ne gabimet qe une bej dhe per kete e dua edhe me shume sepse do te thote qe ai kujdeset per mua.Ndihem shume krnare qe kam nje...
Autori: leona agen · Lloji: Ese argumentuese · Tema: flitet per dimrin
Ishte mengjes.Dola ne dritare dhe pash qe po biente bore. Nuk u besova syve te mi.Hapa dritaren,nxora doren jasht dhe ndjeva qe po me binin floket e debores ne dore .Dola jashte ,ishte nje acar . Mbi deget e pemeve zogjte po ciceronin,nuk kishin ushqim . ...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Tregime dashurie · Tema: Jo cdo gje eshte INTERES! Ekziston edhe DASHURIA!
Nje djale dhe nje vajze ishin shume te dashuruar.Te dy ishin ne te njejten shkolle,ne gjimnaz por ne klasa te ndryshme.Djali e donte shume vajzen dhe ishte i gatshem te bente gjithcka per dashurine qe ndjente per vajzen.Vajza ishte shume e pasur por djali...
Autori: fabiola kushi · Lloji: Tregime erotike · Tema: gabriela dhe toni
GABRIELA DHE TONI Dashuria eshte e bukur por ndonjeher fati nuk eshte me ty ajo vertete te ben te lumtur por te heq dhe ndonjehere shkelqimin e atyre dy sy.Djali me emrin Toni pas nje vajze ishte fiksuar kishte kohe qe pas e ndiqte dhe me te ishte dashu...
Autori: Rejan Raqi · Lloji: Ese informuese · Tema: trimeria
Na ishte njehere nje plak.Ai plak s'kishte femije.Plaka donte te kishte dhe ishte gati ta biresonin nga SOS fshati nje femije.Plaku s'donte t'i hapeshin telashet ne ate moshe.Ata biresuan nje djale 18 vjeqar,ai hyri ne pune si polic,bente sakrificaNje dit...
Autori: sejhan shaban · Lloji: Tregim · Tema: magjia
Libri i fluturave Na ishte njehere nje vajze e cila kishte deshire te lexoje shume libra dhe quheshte Sara. Ketu na paraqitet nje vajze tjeter qe eshte shoqe e ngushte me Saren qe quheshte Zana. Ato cdo dite ishin bahske, cdo gje e ndanin, ishin shume te...
Autori: Makfirete Mata · Lloji: Pershkrim · Tema: Me mesove te hidhja hapat e pare,kur ti mezi hiqje zvarre tuat.
Syte me mbushen me nje mase lotesh qe ma turbullojne pamjen...Nje lot shkeputet dhe rrjedh faqes... Per here te pare ne jete, mora nje leter dhe fillova te shkruaj per ty ... * * * Qysh kur mmbaj mend, me mesove te te therrisj...
Autori: megi hasrama · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pasqyrat
para pasqyres mund te shohesh ghithcka qe ti deshiron ne jet te jeteve.nje pasqyr e thjesht ti shikon shembellimin tend ndersa pasqyra magjike ti shikon ate qe te mungon.psh.rejsi nje djal 8 vjecar e kishte humbur familjen gjate luftes ne kosov dhe kish m...
Autori: Kledja ^^ · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Domethenia e saj
Merr nje flete gjigande te bardhe me penelin ne dore.. E ngjyen ne bojen e zeze,aty i shkon dora pa u menduar 2 here. Dhe vizaton nje pike te zeze. Sado e bardhe ajo flete ishte,te gjitheve na shkon syri tek ajo pike e vogel e zeze. Kalimtaret e shikonin ...
Autori: Xhava Mema · Lloji: Thenie · Tema: Vellai im
Shume kohe me pare kur isha nje vajze e vogel kisha degjuar shume perralla nder te cilat e preferuara ime ishte nje perrale me pirate tek e cila kerkonin nje thesar ne ishullin e thesarit. Doja qe dhe une te gjeja nje thesar I cili te m...




Komentet e fundit!

Emri: bobi lasit
Email: bobilasit@cateduhettyropt.com
Komenti: o idiot/e ky nuk eshte rrefim, por eshte legjende.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com