Data e postimit: 2012-12-12 14:47:34
Lexime: 10965
histori dashurie
Lloji: Tregime erotike
Tema: gabriela dhe toni
Autori: fabiola kushi
Shkolla: hasan prishtina
Klasa: 8a
Qyteti: tirane
E-mail: fabiola.kushi@yahoo.com


GABRIELA DHE TONI
Dashuria eshte e bukur por ndonjeher fati nuk eshte me ty ajo vertete te ben te lumtur por te heq dhe ndonjehere shkelqimin e atyre dy sy.Djali me emrin Toni pas nje vajze ishte fiksuar kishte kohe qe pas e ndiqte dhe me te ishte dashuruar.Vajza e bukur quhej Gabriela me sy te zinj e floke kacurrela ishte shume e embel dhe ne shkolle mire mesonte,por asnjehere nuk kishte provuar qe nje djale te dashuronte.Tonin nuk e njihte por zemra ia kerkonte vetem duke e pare syte ia shijonte. Nje dite pas mesimit Toni jashte po e priste ishte i trishtuar dhe i gezuar ne te njejten kohe kushedi c’kishte.Gabriela doli nga shkolla dhe papritur ate veshtroi syte i shkelqenin dhe shoqet i harroi Toni papritur i shkoi asaj prane syte nga njeri-tjetri ata nuk I ndane.Vajza i buzeqeshi dhe doren i afroi djali i etur per te me mall e perqafoi.Gabriela e mbajti veten dhe perqafimin e tij refuzoi dhe pse i pelqeu ajo nuk e lejoi.Djali kerkoi nje kafe me te te pinte ajo papritur pranoi e se cdo ti thoshte se dinte zemra i rrihte fort e i thoshte po shko,shko me te se ai te do!shkuan te dy te lokali aty prane te gjitha shoqet ate e pane atje u ulen perballe njeri-tjetrit dhe asnjeri nuk fliste qe te thoshte nje fjale Toni,Gabriela priste.Papritur Toni tha:dashuria qe ndjej per ty me e forte se gjithcka te lutem me beso se nuk bej shaka kam patur shume vajza por nuk kam njohur asnje si ty,nuk kam pare kurre si ato dy sy, nuk kam qare kurre per nje vajze dhe kete e bej se te dua shume.Gabriela nuk foli dhe prane iu afrua duke pare ate ajo u hutua, me pas doren ne qafe i hodhi dhe e perqafoi, ne ate moment nje puthje te zjarrte i dhuroi. Toni i befasuar kenaqej me puthjen e saj dhe thoshte me mend se buzet e mia ne te sajat nuk do ti ndal.Ajo me syte mbyllur koken i ledhatonte ai si i cmendur pas saj puthjen e shijonte.Gabriela paksa u largua nga ai dhe i tha se dhe ajo e donte dhe se do ti falte vec lumturi.Fjalen njeri-tjetrit i dhane se nuk do te ndaheshin perjete dhe se do te kalonin se bashku nje dashuri te vertete. Fshehurazi prinderve ato te dy takoheshin dhe dita dites ato me shume po dashuroheshin.Gabriela ishte 17 vjec dhe studionte ne vit te trete ndersa Toni 20 dhe donte te rrinte me Gabrielen perjete. Ai per te mund te bente shume cmenduri se nuk donte te ndahej me te kurrsesi donte te jetonte me te ne pafundesi dhe te kishin nje jete te mbushur me lumturi. Qe ti realizonin te gjitha keto duhej mes tyre te mos kishte xhelozi por mbi gjithcka te mbizoteronte dashuria. Gabriela keto gjera enderronte dhe shoqeve te saj per Tonin i tregonte. Nje dite kur te dy po rrinin ne lulishte Tonit iu moren mend dhe ra ne dysheme. Vajza e trembur bertiti dhe e shtrengoi ne gji. Jo Toni te lutem jo tani. Ambulance shume shpejt erdhi aty prane te gjithe me keqardhje ato te dy pane. Gabriela vetem qante dhe uleriste lutej qe Toni te mos vdiste. Tonit analizat ne spital shpejt i bene dhe tensioni atij I kishte rene.Gabriela nuk largohej por ne koke i qendronte dhe i kerkonte zotit qe ai te ishte mire e te jetonte.pas disa oresh analizat e tij dolen mjeket u drejtuan tek Gabriela pasi bashke folen. Ata ishin shume te merzitur ajo analizat e tij jshte duke pritur.Mjeket i thane se ne trupin e Tonit ishte nje semundje qe nuk ka sherim dhe jeta e tij mbrapa me nuk ka kthim.Ai eshte me leucemi dhe papritur faqet e vajzes i pershkoi loti. Jo thoshte ajo perse o zot mua perse. Ti do t’me marresh djalin qe dua. Kaluan dite e muaj por ajo nga Toni nuk u nda i qendronte gjithmone prane dhe per asgje nuk e la.Nje dite u be keq dhe e kuptoi ajo e mallkuar vdekje po i vinte. Mori foton e Gabrieles prane dhe nje gote vere me te po pinte. Me pas ne leter te bardhe te madhe “TE DUA”shkruajti per te gjithcka u pre ne mes sepse ai mboroi.Gabriela e mori vesh dhe te fiket i ra. Shkoi ne shtepine e tij dhe u permend paksa kur trupin e tij te pajete pa ne mes te shtepise bertiti me ze rrenqethes dhe tha:-Ozot me merr mua te lutem me vrit se me Tonindua ti kaloj ditet e rinise se ai nuk I ka shijuar ende kohet e lumturise.Cohu Toni dhe me merr.Cohu se ne te dy nuk do te shkojme ne ferr,por e kemi vendin ne parajse.O zemer cohu se nuk do te therras me tjeter emer.Te nesermen do te varrosin Toni te gjithe njerzit ate e qanin e vajtonin se cfare bente Gabriela se mendonin.Gabriela para varrit thiken vajti e mori gjoksin par ate gjitheve nxorri pasi floket si e cmendur ajo shkuli thiken ne zemer ajo e nguli. Ne varr I futen te ceshur nuse e dhender se te martoheshin bashke ato kishin enderr ne nje varr te dy i futen dhe ne mermerin e bardhe keto fjale shkruajten:”JU UROJME TE KENI DHE NE BOTEN TJETER LUMTURI SE SEMUNDJA I NDAU POR DASHURIA I BASHKOI PERSERI.U PREFSHIN NE PAQE TE DY NE PAFUNDESI.NGA QIELLI NE JU TE NA SHIKONI DHE T’JU KUJTOJME ME DHIMBJE GJITHMONE.


“GABRIELA DHE TONI
JU DUAM SHUME

NGA FAMILJET TUAJA QE JU DUAN SHUME”
MAMI DHE BABI JU KEMI ZEMER MOS E HARRONI JU LUTEM………...

Vepra te ngjashme
Autori: Niko Vincani · Lloji: Tregime dashurie · Tema: Jo cdo gje eshte INTERES! Ekziston edhe DASHURIA!
Nje djale dhe nje vajze ishin shume te dashuruar.Te dy ishin ne te njejten shkolle,ne gjimnaz por ne klasa te ndryshme.Djali e donte shume vajzen dhe ishte i gatshem te bente gjithcka per dashurine qe ndjente per vajzen.Vajza ishte shume e pasur por djali...
Autori: Luna Beta · Lloji: Tregime per femije · Tema: E bukura fiton ndaj te shemtuares
Na ishin nje here dy vajza,nje e bukur dhe tjetra e shemtuar. Ato jetonin bashke ne nje shtepi. Vajza e shemtuar me emrin Elizabeta ishte vajza e njerkes se Katerines pra vajzes se bukur. Elizabeta ishte shume xheloze per bukurine e Katerines . Ajo donte...
Autori: Mirjeta Caushi · Lloji: Tregim · Tema: dashuria e motres per te vellane
Ne nje jetimore ishin rritur dy femije,moter e vella.pas disa kohesh kishte ardhur nje cift i cili deshironte te merrnin nje femije.Ata u drejtuan per tek ata te dy.Ata vendosen qe te merrnin vetem djalin.Kur ata e kapen nga dora vajza shkoi dhe iu lut qe...
Autori: Na da · Lloji: Tregim · Tema: te dua
ska asgje me te madhe se dashuria sepse ajo triumfon mbi te gjitha .ishin dy te dashuruar nala dhe teo te cilet e donin shume njeri tjetrin.kane kaluar shume mire me njeri tjetrin dhe kane rene ne dashuri qe nga hera e pare qe jan takuar me njeri tjetrin....
Autori: Gentjola Mema · Lloji: Tregime dashurie · Tema: Dashuria...
...Na ishte njeher e nje kohe.... Ishte viti 2017 . Data 29.04.2017. Duke qene se jemi ne shekullin 21 ne shekullin e teknologjise , ekzistojne shume rrjete sociale qe pothuajse e gjithe bota i perdore. Keto rrjete sociale po ashtu edhe interneti te ja...
Autori: Xhilda · Lloji: Tregim · Tema: dashuria...
Ajo ishte studente arkitekture ndersa ai ishte student mjeksie. Ata u takuan me njeri-tjetrin ne stacionin e autobusit ku po prisnin te dy per te ikur ne shtepite e tyre. Ajo kishte qene tek motra, ai tek nje shok. Pothuajse cdo dite shkonin tek i nje...
Autori: anonim · Lloji: Tregime dashurie · Tema: B......
kjo hitori filloi dhe mbaroi ne nje rruge....ajo e bukur e gjate me sy jeshil e flok kaf kurse ai flok e sy kaf dhe i gjat.kishin 2 vite diference.Djali ishte pak gankster .Vetem ajo e dashuronte ate.Ai nuk donte tja dinte.Shoqet i thane djalit se ajo e...
Autori: Bleonna Jashari · Lloji: Tregim · Tema: Miresia .. <3
Kete poezi po e filloj pak me ndryshe dhe jo si gjithe tregimet e tjera "na ishte njehere" Disa vite me pare jetoja ne Amerike,atje jetoja me nje vajze te quajtur Xhejn dhe me te emen e saj qe quhej Emilli.Xhejn ishte nje vajze me nje zemer shume te mi...
Autori: danny · Lloji: Leter · Tema: nje dashuri e zbehte
Dikur mendoja se isha e dashuruar,por nuk e dija se ishte dashuri imagjinare,inekzistente. Vuaja pa e patur nje qellim,qaja si femije,por per dike qe nuk e meritonte. Mendoja se ecja gjate jetes me dashuri,por jo. Nji dite isha krejt e veteme,po mendoja: ...
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ata u larguan
Ikën... Ai tashme ishte larguar nga kjo bote,nga bota e te gjalleve.Ishte larguar ashtu sikurse largohen dallendyshet ne sezonin e dimrit por ne dallim nga dallendyshet ai nuk do kthej me kurre n...
Autori: sejhan shaban · Lloji: Tregim · Tema: magjia
Libri i fluturave Na ishte njehere nje vajze e cila kishte deshire te lexoje shume libra dhe quheshte Sara. Ketu na paraqitet nje vajze tjeter qe eshte shoqe e ngushte me Saren qe quheshte Zana. Ato cdo dite ishin bahske, cdo gje e ndanin, ishin shume te...
Autori: chrisstin · Lloji: Tregime dashurie · Tema: Historia tyre¡!
Ishte nje vajze qe donte dike.Ajo gjithmon kishte nje fije shpres qe mund ti fliste apo te kishte dicka me te.Nje dite per vajzen ishte dita me e bukur dita kur cdo gje do te merte nje rrjedhoj krejt tjeter.Ate dit ajo filloi te fliste me ate qe donte dit...
Autori: Soena Sheshi · Lloji: Tregim · Tema: Nje sirene e vogel qe enderronte.. (tregim fantastiko-shkencor)
Na ishte njehere e nje kohe nje sirene e vogel. Kjo sirene na e kishte emrin Niksi. Ishte bjonde me disa guaska, te stolisura ne menyre te mrekullueshme , ne floket e saj dhe disa sy vezullues qe ndriconin kudo shkonte.Nje dite kjo sirene po notonte ne ...
Autori: florida bufati · Lloji: Poezi dashurie · Tema: do te doja ta ktheja kohen pas
Nje dashuri qe nuk harrohet lehte,nje dashuri te clen nuk e kisha ndjere kurre.Erdhi ne klasen time ne klase te 6 une nuk e njihja dhe nuk i flisja.Ne klasen e shtate fati deshi qe ne te beheshim shoke.U beme shume shoke kur nje dite shoqja ime me rrefeu ...




Komentet e fundit!

Emri: 54
Email: danyyharif@yahoo.com
Komenti:

Emri: anonim
Email: anonim@hotmail.com
Komenti: uuuuaaaauuu tn qe po e lexoja dy pika loti me rane ne faqe .eshte historia me e bukur dhe me e dhimbshme njekohesisht ,qe km lexuar.me beri te hyja dhe un ne boten ne te cilen ata jetonin ku te perjetoja dhe un ndjenjen e dashuris.bravo vjaza qe e ka krijuar.

Emri: LULI
Email: LULI@email.com
Komenti: SHUUUUUUUUUUUUUUM BUUUUUUUUUUUKURR

Emri: mijjee
Email: gona_ibrahimi@live.com
Komenti: me.te.vertete.nje. histori.shume.e.dhimbshme. ahhh.sikur.secila.vajze.ta.beje.kete.per.mashkullin.qe.e.do

Emri: aaannn
Email: an.feel@tre.net
Komenti: nje tregim i ndjere. une propozoj qe kete tregim ta shkruani te poezite personale, sepse do te lexohet e preferohet dhe gjithashtu do te mare shume like, pasi ketu eshte shkruar edhe me rime

Emri: ergilatalo
Email: ergilatalo@hotmail.com
Komenti: shum e bukur

Emri: xhoi xhoia
Email: xhoixho@yahoo.com
Komenti: sinqerisht shm mallengjyese !!! po te jet krijim i jot te pergezoj po te jet krijim i bazuar ne te vertet te pergezoj serish sepse e ke sjell ne jete ne nje menyr perfekte!!!

Emri: esmeralda
Email: esmeralda-postrib@hotmail.com
Komenti: shum e bukur

Emri: sejhan shaban
Email: sejhan_sh@hotmail.com
Komenti: TE LUMTE MI VAJZE

Emri: spartak
Email: taku.sina@albaniaonline.com
Komenti: shume prekse se u prehshin ne paqe,ishte nje histohi mallengjyese


Emri: KEpliiyiTK
Email: laurenti@users.sourceforge.net
Komenti: Oh,how pretty...It must be nice to have such a tanelt!! I am sure Beverly muct feel like a queen, what with all of these lovely posts honoring her and Pink Saturday!Pinkim from TrulySimplyPink...

Emri: spartak
Email: taku.sina@albaniaonline.com
Komenti: e bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com