Data e postimit: 2013-11-25 19:51:20
Lexime: 14797
Piktura
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Domethenia e saj
Autori: Kledja ^^
Shkolla: Qemal Stafa
Klasa: X11
Qyteti: Tirane
E-mail: wonderland_paris@hotmail.com


Merr nje flete gjigande te bardhe me penelin ne dore.. E ngjyen ne bojen e zeze,aty i shkon dora pa u menduar 2 here. Dhe vizaton nje pike te zeze. Sado e bardhe ajo flete ishte,te gjitheve na shkon syri tek ajo pike e vogel e zeze. Kalimtaret e shikonin vajzen me habi,disa qeshnin,te tjere e quanin te cmendur,por ajo nuk levizi aspak. Syte i mbante tek ajo pike e zeze me penelin ne dore qe i dridhej,ngre doren me veshtiresi por ndal...ngrin e nuk di cfare te bej. Ta zhduke ate pike,ta zmadhoje ka nevoje per nje ndihme. Cfare do te thote ajo pike,ke perfaqeson? Cfare mendoni ju? Apo ju duket dicka e kote.. Une jo,une mendoj se ajo pike eshte nje dhimbje,eshte nje kufi qe sjo i vendos vetes e qe ka frike ta kaloje e kjo e ben te stepet.. Keshtu qe une e ndihmova,iu afrova dhe i mora penelin nga dora,shkova tek ngjyra e verdhe dhe bera nje pike prane te zezes, pastaj erdhi nje tjeter e beri nje pike blu,nje tjeter lejla,kuqe dhe u krijua nje mozaik. Ajo pike e zeze ishte aty por tani nuk binte aq shume ne sy. Vajzes i ra nje pik lot dhe aty qeshi,ktheu koken dhe ata ishin aty duke i qeshur. Neser sdo jen, por mjafton...kaq mjafton!

Vepra te ngjashme
Autori: Denison Meta · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Lindja e nje dashurie qe ne barkun memesor.
TE PANDARE NE PERJETESINE E FLAKEVE TE BRENDSHME MBI JETET E KULLUARA PIKE-PIKE LUNDROJME NE TE DY SI GJARPRI PA FRIKE. NE QETESINE E PJELLJES LIDHEMI NE TE DY E QAJME TE MBESHTJELLE NE GJAK SE FATI NA KA MARRE HAK. NE ZHVESHJEN E PARE PREKIM N...
Autori: Ledia Stafa · Lloji: Poezi kolone · Tema: Rrofte Shqiperia
DHE GJETHJA E FUNDIT RA DHE NJE PIKE SHIU FILLOI TE RREZOHEJ DICKA ISHTE NDRYSHE… DIKU ATJE TEJ LARG ,DICKA PO KUVENDOHEJ A MOS BEHEJ FJALLE VALLE PER GJETHEN E FUNDIT DIMRIT NJE DIMER QE ZGJATI 500 VJET NJE DIMER QE NGA TE GJITHE DO T...
Autori: Lala Land · Lloji: Poezi personale · Tema: Te gjithe jemi njelloj
Lekure e bardhe si pjate, Lekure e zeze si nate, Lekure portokalli si perendim, Lekure e verdhe si flori., kaq ngjyra si lulet ne lulezim. Nuk mund te besh pa to, Kur ylberin vizaton, ai qe vetem nje ngjyre do, Zemren gri do e kete gjithmone.
Autori: Soena Sheshi · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: pylli
Heshtja prej fjales se Anes pushtoi Ate dicka sikur e frikesoi, Mbani vesh ajo tha, Dicka me siguri e pa. Nje tingull papritur u degjua Nje iluzion mund te kish qene, Frika akoma s’iu largua, P...
Autori: ajselaa · Lloji: Ese filozofike · Tema: suksesi ne jete
Suksesi...nje pike hapesire .ndoshta edhe pika me e larget tecilen ne njerezit jemi te destinuar ta kapim.Eshte kjo maje te ciles ne i trembemi pasi e shohim ne nje kendveshtrim tjeter..ndryshe nga ajo cka do te na percjelle kjo maje ...Te gjithe te suk...
Autori: trifon xhagjika · Lloji: Poezi personale · Tema: ndergjegje me katrore te zeza
Nate pa me shkruaj ti vet ngjyra tende eshte e zeze nuk ka me te zeze se erresiren tende nate
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kthimi i Perjetshem
Nje fund, ne vije te drejte, ku ndodhin vdekje te panumerta dhe lindje te panumerta te cilat ndricojne te njejtat ngjarje. Shume mire, atehere… Dhe cfare kuptimi kemi ne, ne ate vajte dhe ardhje te fillimeve dhe fundeve, dhe te kohes, dhe te...
Autori: Erta Myrtaj · Lloji: Hartim · Tema: Zhgenijm
• Te shoh bote ,nga ky cepi im i erret,i rrumbullaket, patadoksal...e ulur kembekryq ne nje pikepyetje...Te veshtroj me kujdes,dhe me vjen nje deshire e madhe per te meshiruar...Hipokritet e sinqerte,te dashuruarit e perkohshem,maskarenjte e ndershem,ri...
Autori: lili · Lloji: Fabul · Tema: kerkimi i korbit
nje korb po fluturonte ne qiell dhe ishte shum i etur.fluturo e fluturo me gryken e skuqur nuk gjen asnje pike te vetme uji.kerko e kerko dhe nuk gjen asgje.kur papritmas ai sheh nje qyp me uje. ulet per te shuar etjen dhe kur shikon qypi eshte ne gjysme ...
Autori: ela · Lloji: Fabul · Tema: menquria e korbit
nje korb po fluturonte ne qiell dhe ishte shum i etur.fluturo e fluturo me gryken e skuqur nuk gjen asnje pike te vetme uji.kerko e kerko dhe nuk gjen asgje.kur papritmas ai sheh nje qyp me uje. ulet per te shuar etjen dhe kur shikon qypi eshte ne gjysme...
Autori: Aferdita Lika · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Stinet
Mbi te shkelqen vesa pikturuar mbi nje pelhure te holle, e livadhi me ar, perkedhelje trendafilave u jep, Rrezet e arta amullt i mbeshteten endjes e prehen qete, mbi ajrin e bute te mbremjes. Kaq embel i merr endja, i mbeshtjell, si nje tufe m...
Autori: klea · Lloji: Ese pershkruese · Tema: imagjinate
Tashme pallati im duket si nje mize dheu qe ketu lart.Jam aq afer me rete sa i prek ato.Me vjen t'i ha se me duken si pambuk sheqeri i bardhe.Sapo hedh veshtrimin tim poshte,dridhem e tera.Shkolla duket si nje pike ne oqen ne relievin e gjelbert e ngjyre ...
Autori: Ariela Selimllari · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ndikimi i COVID-19 tek une
Mora letren serish dhe u futa ne boten time.E cfare te shkruaj valle?S'kam asgje te re vecse gjumit dhe mesimit online.E si mund te kete kur sheh kudo ne toke trupa te pafajshem te vdesin papritur.A e meritojme ne kete?Jam teper e pasigurt se cila teme ...
Autori: klea · Lloji: Poezi dramatike · Tema: RACIZMI
E verdhe si ar, portokalli si mjalte, e bardhe si ari polar, e zeze si floke te mendafshte. E dini per ke po flas. per racizmin mes nesh. degjoni ketu e mbani vesh, TE GJITHE JANE TE BARABARTE, CDOKUSH PERBRENDA KA DICKA TE ARTE.




Komentet e fundit!

Emri: ggg
Email: filemonagjeka@gmail.com
Komenti: cfare eshte kjo fragment nga nje liber aaaaaaaaa



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com