Data e postimit: 2017-12-18 10:58:46
Lexime: 4057
Trimeria nuk ka fund
Lloji: Ese informuese
Tema: trimeria
Autori: Rejan Raqi
Shkolla: Elena gjika
Klasa: 5/5
Qyteti: Prishtine
E-mail: rejanraqi31@outlook.com


Na ishte njehere nje plak.Ai plak s'kishte femije.Plaka donte te kishte dhe ishte gati ta biresonin nga SOS fshati nje femije.Plaku s'donte t'i hapeshin telashet ne ate moshe.Ata biresuan nje djale 18 vjeqar,ai hyri ne pune si polic,bente sakrificaNje dite derisa po ndiqte nje te dyshuar po kalonte nje makine druvare,nje dru rrinte anash dhe goditi makinen e djalit dhe koken e tij.Ai ndenji 3 dite ne spitalin kryesor te Gjermanise.Kur e bene operacion gjithqka ishte ne rregull vec nje gje sec i mungonte:TRIMERIA-ne mendjen e tij ishte vetem fjala-FRIKA-ai u frikesohej edhe qenve te pafajshem te cilet i godiste me shkelm.Plaka frikesohej se mos djali i saj do mbetej ghithmone frikacak,plaku e ngushellonte duke i thene:Trimeria nuk ka fund,ende ne zemren e tij ka pak trimeri derisa ta zbuloje do sillet keshtu.Shoket e Trojanit vinin ta takonin djalin.Pasi ai frikesohej terrenin ia nderruan,ia bene te drejtonte makina.Rusia-me nje tren deshi ta provokonte por Trojani dhe miqte e tij se lane te kalonte.Aty iu kthye trimeria se i doli perpara trenit rus dhe se la te kalonte asnje pus.Te kam thenetrimeria nuk ka fund,nuk kishte shpresa djali im ja qe tani u be trim-i thoshte plaku plakes.Djali im me fjalen sa mire eshte te jesh ashtu kam folur per trimeri-keto ishin fjalet e fundit te plakut per djalin e tij.Pas nje jave vdiq dhe plaka Trojani e nderroi emrin dhe e beri:Trim Daka.Ai pati femije po s'kishin aq trimeri.Ja pra kjo ishte historia e plakut qe s'pati femije dhe perendia e takoi me djalin e tij qe kishte aq shume trimeri.

Vepra te ngjashme
Autori: Niko Vincani · Lloji: Tregime dashurie · Tema: Jo cdo gje eshte INTERES! Ekziston edhe DASHURIA!
Nje djale dhe nje vajze ishin shume te dashuruar.Te dy ishin ne te njejten shkolle,ne gjimnaz por ne klasa te ndryshme.Djali e donte shume vajzen dhe ishte i gatshem te bente gjithcka per dashurine qe ndjente per vajzen.Vajza ishte shume e pasur por djali...
Autori: Mirjeta Caushi · Lloji: Tregim · Tema: dashuria e motres per te vellane
Ne nje jetimore ishin rritur dy femije,moter e vella.pas disa kohesh kishte ardhur nje cift i cili deshironte te merrnin nje femije.Ata u drejtuan per tek ata te dy.Ata vendosen qe te merrnin vetem djalin.Kur ata e kapen nga dora vajza shkoi dhe iu lut qe...
Autori: Erjona Krasniqi · Lloji: Anekdota · Tema: Anekdota
Ni plake rrin ne autobus.Ne nderkohe, ni plak qe e ka perpara ish tu lexu gazete.I thote ky plaku plakes; ''M'fal,a e din cka lexova?'' ''cka?'' ''Po lexoj per vdekshmerine e njerzve n' bote.Dmth,sa here qe une t'marr fryme, vdes nji njeri.'' Plak...
Autori: ska rendesi · Lloji: Hartim · Tema: poezi qesharake
plaku i pallatit per karshi me nje plak ka ren n dashmi dit e nat per te mendon pa e pare dot nuk duron kur del plaka ne dritare plaku i shkrete luan fare do qe tja beje me sy por i mbyllen qe te dy
Autori: Mitush Kurteshi · Lloji: Romane · Tema: e bija e henes dhe e diellit
na ishte nje her nje nen e cila kishte vetem nje djal e donte me pergjat ishte edhe vasha e zemres qe djali e donte nje dit nena i tha djalit,djali im ne gjdo mal gjuaj vetem ne malin e kuqedres mos gjuaj,por djali nuk e degjoi nenen po degjoi vashen e ze...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Dy shtepiza ndodheshin prane e prane ne kembet e nje kodre prane nje qyteti te vogel me ujera termale. Burrat e dy familjeve punonin vertete shume per te siguruar jetesen. Secila prej tyre kishte kater femije, qe ishin moshatar me njeri-tjetrin dhe kaloni...
Autori: MARSELA SINA · Lloji: Tregime per femije · Tema: FAMILJA
ISHTE NJE HERE NJE FEMIJE I CILI NUK KISHTE AS NENE,AS BABA, AS MOTER ,AS VELLA.AI ISHTE I VETEM NE FAMIJLE ,POR KISHTE 2 SHOKE TE CILET I DONTE SHUME.SHOKU I 1:EMANUEL DHE SHOKU I 2:ADI.KY FEMIJA QUHESH LINDI ISHTE NJE FEMIJE I URTE ,SHKONTE NE SHKOLLE,...
Autori: chrisstin · Lloji: Tregime dashurie · Tema: Historia tyre¡!
Ishte nje vajze qe donte dike.Ajo gjithmon kishte nje fije shpres qe mund ti fliste apo te kishte dicka me te.Nje dite per vajzen ishte dita me e bukur dita kur cdo gje do te merte nje rrjedhoj krejt tjeter.Ate dit ajo filloi te fliste me ate qe donte dit...
Autori: Shkurta Xheladini · Lloji: Tregim · Tema: Zogu dhe Kulla
Ky tregim flet për një zog i cili jeton ne një kulle te larte dhe një djalë qe dëshiron te ja merre zogut këngën. Zogu këndonte aq bukure sa që bënte qe trëndafilat te lulëzojnë me fletët e tyre te blerta. Djali i cili jetonte ne një dhome...
Autori: Sara · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Portretizimi i Oso Kukes
Oso kuka ishte djal shkodran. Per sa i perket pamjes se jashtme ai kishte floke te dendur e te zi. Mbi buze i qendronin mustaqet kacurrel e leqe leqe. Ai kishte lindur sokol mali e vinte nga nje familje e mire e fis me emer. karakteri i tij e bente ate t...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Ne nje fshat te larget e po aq te bukur te Frances, ndodheshin dy shtepi, njera prane tjetres. Ketu jetonin dy familje, Tuvaket e Valinet te cilet ishin aq te afert ne njera-tjetren sa nuk dallonin dot as femijet e njerit nga te tjeret (secila nga familje...
Autori: Aleksander alija · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Me shoket e shoqet nje dite debore
Nje dite dimri kur u zgjova ne mengjes,pashe qe vendi ishte zbardhur krejtesisht nga debora. Fillova te merja shoket e shoqet e mia ne telefon,duke i thene qe te shkonim te luanim me topa debore. Kur shkuam the shkolla te gjithe po luanin,kur aty afer p...
Autori: Erimelda Karaj · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Dy shtepiza ndodheshin prane e prane ne kembet e nje kodre prane nje qyteti te vogel. Cdo familje aty kishte nga kater femije. Te ardhur aty nga stacioni termal i Raleportit, e para nga shtepite banohej nga Tuvaket qe kishin kater femije e po aq kishin ed...
Autori: Erza Breznica. · Lloji: Analize letrare · Tema: Barcoleta
Na ishte njehere nje police dhe nje dhi te kapur per dore. Nje femije qe po kalonte atje tej u ndal afer dhis dhe policit dhe tha : oo lop qa po hec me ta moj . Polici tha : dhi osht jo lop . djali tha : oo sjam tu fol me ty po me dhin ...hahahaha...




Komentet e fundit!

Emri: f
Email: f@yahoo.com
Komenti: Shumë i bukur tregimi Me mesazh domethënës

Emri: f
Email: f@yahoo.com
Komenti: Shumë i bukur tregimi Me mesazh domethënës

Emri: superman
Email: superman@outlook.com
Komenti: qenka dritheruese shume e mire e bukur te lumte ke folur si i rritur!na kujton gjysherit tane gjyshin tim si fillim.Te faleminderit kisha sa vite qe nuk qaja kaq shume te lumte ka vite qe skujtoj gjyshin te faleminderit qe ma kujtove mua qe na kujtove ne!

Emri: Majlinda
Email: majlinda@live.com
Komenti: komentova diku tjeter hyra ketu pashe esene tende e lexova ishte 3 here me e mire se ajo tjetra qe lexova ketu , e meriton nje 5 me yll te lumte!

Emri: Bmw x6
Email: Bmwx6cars@outlook.com
Komenti: qmimi OSCAR shkon per ty dhe esen tende Rejan!

Emri: Valentina
Email: Tinasy@outlook.com
Komenti: je me te vertete nje femije i bukur dhe eseja meriton qmimin OSCAR te lumte!

Emri: Njomza
Email: Njomzaby@outlook.com
Komenti: te lumte besoj se me shume te pelqen matematika sepse te ndjek ne rrjetet sociale je model dhe nxenes i mrekullueshem si eseja

Emri: Jina
Email: Jinasing@outlook.com
Komenti: kjo eshte e mrekullueshme kur te rritesh do jesh fantastik

Emri: Albert
Email: albert3328@outlook.com
Komenti: hallo,shprehen zi doich,das it shon!

Emri: Arnav
Email: Arnav109@outlook.com
Komenti: happy it's very very good!


Emri: Jora
Email: joraselina@outlook.com
Komenti: Te lumte je kaq i vogel por ke bere fjale dhe ke folur si i rritur, BRAVO!

Emri: emira
Email: emira23598@hotmail.com
Komenti: Te lumte Rejan!

Emri: sasa
Email: sasamina@outlook.com
Komenti: shum ese e bukur te lumte!

Emri: bertina
Email: bertina11@outlook.com
Komenti: te lumte shume ese e bukur!

Emri: rreze
Email: rreze224@outlook.com
Komenti: shume bukur ese e mrekullueshme nuk eshte kot kjo ese pasi eshte si per te paret tane gjyshet tane thjesht urime shum shum bukur je i mrekullueshem

Emri: Jara
Email: Jara223@hotmail.com
Komenti: Wow sa e bukur eseja me e mire qe kam lexuar ndonjehere vertet e mrekullueshme kjo ese mbizoteron mbi te gjitha eset e tjera qe kam lexuar ne programin ketu je i mrekullueshem edhe ti djalosh .Te falenderoj per esen e bukur me beri te qaj ishte e dhimbshme por dhe me e bukura ne histori...

Emri: arton
Email: artoni11@outlook.com
Komenti: E meriton vendin e pare , je i mrekullueshem, eseja me e bukur qe kam degjuar ndonjehere mrekullia e 8 e botes.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com