Data e postimit: 2014-09-04 13:11:13
Lexime: 3637
me rime
Lloji: Gjeegjeza
Tema: gjejeni po mundet
Autori: mishel
Shkolla: muharrem dollaku
Klasa: 9b
Qyteti: shijak
E-mail: mishel.girl@yahoo.net


vjen pranvera,
ato zgjohen jane kaq shume sa nuk numerohen,
ca si luge ca si shpate,
ca si gjuhe e ca si lopate.

Vepra te ngjashme
Autori: viola gjoka · Lloji: Pershkrim · Tema: pranvera
Pranvera eshte stina me e preferuar .natyra e bukur i ka ngjyrat e kuqe ,te verdhe dhe blu.Aromat e saj jane delikate dhe terheqese.kur vjen pranvera lind gjelberimi dhe njerzit e gezuar nga vapa e madhe vishen me rroba te shkurtra.Kur vjen pranvera lind ...
Autori: ana xhihanii · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: pranvera
pranvera oh moj pranvere e bukur si cdo here plot me lulezim mbushe shpirtin tim femijet gjallerohen e kafshet nga gjumi zgjohen dallendyshet vijne ne dritare e zogjte cicerojne ne livadhe lumenjte gurgullojne e kafshet ushqim kerkojn...
Autori: anisa · Lloji: Ese informuese · Tema: pranvera
si cdo vit pranvera vjen me shume te mira.Nje nga ato eshte edhe buzeqeshja e femijeve.Malet e fushat gjelberohen,qelin lule shumengjyrshe,gjallerohet e gjithe natyra etj.Nje nga stinet bukura eshte pranvera e cila sjell freski dhe arome te kendeshme die...
Autori: Ledia Stafa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrimi i shpates se Skenderbeut
Te Gjithe e njohim Skenderbeun dhe ndikimit e tij ne Shqiperi. Por lufterat qe ai zhvillonte gjithmone mbante me vete shpaten e tij, te cilen e quante si pjese e gjymtyreve te tij. Skenderbeu nuk jeton me, por ai eshte i meshiruar pikerisht te shpata qe...
Autori: Sofi musha · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Natyra
Po vjen pranvera, me lulet si perla. Me pemet e amullta' o sa shume dhurata. Ti pranvere e bukur, plot me lule shqerra. Mire se erdhe o flutur, po troket tek dera.
Autori: sejdi · Lloji: Poezi lirike · Tema: pranvera
Po vjen pranvera, me lulet si perla. Me pemet e amullta' o sa shume dhurata. Ti pranvere e bukur, plot me lule shqerra. Mire se erdhe o flutur, po troket tek dera.
Autori: fiona hymeti · Lloji: Poezi lirike · Tema: stinet
Po vjen pranvera, me lulet si perla. Me pemet e amullta' o sa shume dhurata. Ti pranvere e bukur, plot me lule shqerra. Mire se erdhe o flutur, po troket tek dera
Autori: Dafina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera.Stina
Pas nje dimri te gjate e te ftohte me ne fund vjen kjo stine e buzeqeshur dhe e ngrohte.Nje stine e mbushur me dashuri,pranvera.Mua me pelqen shume stina e pranveres.Kete stine e fillojme ne menyren me te mbare.Si qdo stine tjeter edhe ne pranvere kemi ge...
Autori: Ardian · Lloji: Thenie · Tema: Pranvera
Pranvera Erdhi stina e lumturisë, lule plot erë, shpirti im u gjelbërua nga ajo aroma e këndshme që kishte lulëzuar lule të bardha. Sa kënaqesi kur e dëgjojë valsin e pranverës, kenga e zogjve e zbukuruan stinen tone më te bukur, ...
Autori: Kesta Salla · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Stinet
Dimri vendin pranveres ia ke Bora shkrin nuk ka me. Lulet celin sa me ska Si pranvera ne bote nuk ka. Iken pranvera e vjen vera Pushimet trokasin tek dera. Vape bën sa me ska Po cti besh vere 1 here ne vit ka Vjeshta vjen vera shkon Edhe ...
Autori: Ela Ela · Lloji: Poezi lirike · Tema: Gjuha-Shqipe
Gjuhe e lashte sa vet njerzimi I veshtir ishte themelimi, Tu hodhen ne qafe te tjera gjuhe. Po ti i kishe prane mbrojtesit e tu.. Naimi me shoket e vet, Te mbrojti ty me te vertet, Te shpalli gjuhe te vetme, Sepse e dinte qe i ishe e vetmja, Q...
Autori: Alma · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pranvera
Ç'është pranvera?Pranvera është stina mëe bukur e vitit....Njerëzit mbushen me hare dhe fillon një jetë e mirë e lumtur.Zogjtë gjallërohen pemët...Pastaj lulja e parë është manushaqja një stinë e bukur me plot gjallëri....Pas njé dimri...
Autori: Esra Rustemi · Lloji: Poezi lirike · Tema: Atdheu
Nje thesar i arte qe vlen me shume se gjithcka nje njeri i zjarrte qe luftoi me nje shpate. Luftetar dhe guximtar emri i tij eshte ne cdo ane sepse luftoi me krenari dhe e mbrojti shqiptarin Me armet e tij ai u ngrit dhe shpirti i tij u be drite...
Autori: Argonita Mullaliu · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Pranvera
Qelin pemet ngjyra-ngjyra Qe t'i bejne frutat e mira Vjen dallendyshja fluturim Kur vjen pranvera ne vendin tim. Bletat puntore gjithmone vallezojne Lule me lule mjalte tubojne Fluturat gjithkund fluturojne Lule me lule kenge kendojne Ka e...




Komentet e fundit!

Emri: mishel
Email: mishel.girl@yahoo.net
Komenti: bravo te lumte e gjete

Emri: Ersa Bytyqi
Email: er_ver@live.com
Komenti: vjen pranvera, ato zgjohen jane kaq shume sa nuk numerohen, ca si luge ca si shpate, ca si gjuhe e ca si lopate. Përgjigja është: Gjethet

Emri: mishel
Email: mishel.girl@yahoo.net
Komenti: eshte shume e thjeshte po qete aq te afte gjejeni



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com