Data e postimit: 2016-05-27 16:22:57
Lexime: 134815
Stina e pranveres
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Pranvera.Stina
Autori: Dafina
Shkolla: Ibrahim Fehmiu
Klasa: 7-4
Qyteti: Prizren
E-mail: htcdeviceg@gmail.com


Pas nje dimri te gjate e te ftohte me ne fund vjen kjo stine e buzeqeshur dhe e ngrohte.Nje stine e mbushur me dashuri,pranvera.Mua me pelqen shume stina e pranveres.Kete stine e fillojme ne menyren me te mbare.Si qdo stine tjeter edhe ne pranvere kemi gezim e lumturi.Pranera ka shume bukuri ku shetitjet,dielli dhe qastet me familjen jane te mrekullueshme.Pranvera ka shume momente te veqanta.Kjo stine u sjell hare njerezve.Era e fresket e veres,rrezet e diellit jane nje ndjesi e papershkrueshme..Natyra merr nje pamje te gjelber,kudo ka lule dhe acari e bardhesia zhduken.Pranvera eshte fillimi i nje jete me te mire.Fillon nje stine krejtesisht e re qe ben ndryshime ne jeten tone.Pranvera eshte nje stine e gezueshme per te gjithe.Femijet luajne,degjohet cicerima e embel e zogjve.Ne kete stine gjejme kohe qe te rrijme me te afermit e te krijojme momente me shoqerine.Shume njerez mendojne se kjo stine eshte stina me e bukur e vitit.

Vepra te ngjashme
Autori: "enisa sulejmani" · Lloji: Hartim · Tema: "stina e pranveres"
Pranvera nje stine e vitit Pranvera eshte nje stine me e preferuar e imja sepse ne stinen e pranveres dita esh...
Autori: ajshe ismaili · Lloji: Analize letrare · Tema: pranvera ne qytetin tim
PRANVERA eshte nje nder stinet me te bukra te vitit .ajo fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 qershor.Sot ishte nje mengjes i mahnitshem ku une u zgjova me cicerimat e zogjve.Ne kete stine ditet zgjatem,kurse netet shkurtohen.Pra gjithcka e bukur fillon n...
Autori: Raman Hasani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Pranvera
-Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor. Ne Pranvere qelin lulet lulezojne pemet natyra gjelberojne dhe nderroi pamjen nga petku.I bardhe i debores tani ka nje pamj...
Autori: sejhan shaban · Lloji: Hartim · Tema: pranvera,stina e pare e vitit
pranvera eshte stina e pare e vitit dhe ajo fillon me 21 mars.pranvera gjalleron gjithcka.fillon te nxehet moti dhe del lajmetarja e pare e pranveres lulebora.cdo kopsht lulezon dhe mbush vendin gjithe gjelberim.deshira jone eshte te kthehehen zogjte shte...
Autori: Agnesa Sulejmani · Lloji: Hartim · Tema: "pranvera ne vendin tim"
-Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor. Ne Pranvere qelin lulet lulezojne pemet natyra gjelberojne dhe nderroi pamjen nga petku.I bardhe i debores tani ka nje pamj...
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera ne vendin tim
Hartim per Pranveren -Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor. Ne Pranvere qelin lulet lulezojne pemet natyra gjelberojne dhe nderroi pamjen ng...
Autori: art ndrecaj · Lloji: Hartim · Tema: Hartim Per Pramveren
Hartim per Pranveren -Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor. Ne Pranvere qelin lulet lulezojne pemet natyra gjelberojne dhe nderroi pamjen nga petku.I bardhe i ...
Autori: kaltrina elshani · Lloji: Hartim · Tema: vjeshta
Vjeshta nje stine ku ngjyra e gjelber merr fund.Kjo stine e bukur ne natyre sjell nje ngjyre te bukur prej ari.Stina e vjeshtesna sjell nje mot jo shume te preferueshem per femijet te cilet nuk jan adhurues per shiun dhe te ftohtit pa bore.Por stina e vje...
Autori: eneida · Lloji: Hartim · Tema: pranvera ne kopshtin tim
stina e pranveres fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 qershr.ne pranvere qelin lulet,pemet lulezojne, natyra gjelberon.gjate stines se pranveres ditet fillojne te zgjaten dhe netet te shkurtohen.zogjet shtegetare vijn nga viset e ngrohta dhe ndertojne fole...
Autori: F.T · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Stinet
Pranvera eshte nje nga stinet me te bukura dhe me te hareshme te vitit.Ne kete stine celin lulet,dallendyshet kthehen nga shtegtimi dhe pemet lulezojne.Petku i bardhe i debores ia le vendin qilimit te gjelber te lendinave.Me pak fjale,natyra transformohet...
Autori: Egzon Agaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pranvera
Pranvera eshte nje stine shume e bukur,ku natyra fillon te ngjallet e te gjelbrohet,oti fillon te ngrohet. qdo mengjes kur zghohem kenaqem kur shikoj rrezet e diellit qe bien ne dritare dhe kenaqem po ashtu kur degjoj cicerimin e zogjve. kjo stine e gez...
Autori: Enes Çakrri · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
Pranvera është stina e parë e vitit,që vjen pas dimrit dhe fillon më 21 Mars,kurse mbaron më 22 Qershor. Në këtë stinë natyra merr një pamje kryesisht me gjelbërim,dielli shfaqet me rrezet e tij të ngrohta dhe si zakonisht retë hapen. Bujq...
Autori: Ardita · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
Pranvera eshte nje dite e nje date e mahnitshme , magjepsese , dhe e bukur. Pranvera fillon me 21 Mars e me te fillojne te qelin lulet,lulet shumengjyreshe , te vijne zogjt , e gjithe natyra te buzeqesh e te jep nje kenaqesi te nxehte.Kur behet fjale per ...
Autori: Diona Kelmendi · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
Pranvera eshte nje nder stinet me te bukra dhe me te gezuheshme per ne .Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qeshor.Ne Prenvere fillojne te lulezojne pemet ,lulet etj. Ne kete stine ditet zgjaten kurse netet shkurtohen duke i falur me shume lumturi fem...




Komentet e fundit!

Emri: Lana
Email: Lana@hotmail.com
Komenti: Bravio jam ne klasen e gjashte po e shkruaj dhe do tia coj neser mesueses

Emri: anela
Email: anela shala@gemali.com
Komenti: Nje ese e bukur

Emri: anela
Email: anela shala@gemali.com
Komenti: Nje ese e bukur te lumt

Emri: anela
Email: anela shala@gemali.com
Komenti: Nje ese e bukur

Emri: Kledi.K1Ng
Email: kledi.markja@yahoo.com
Komenti: ORe un sa jam futtt xddddddddddddddd

Emri: Kledi
Email: kledi.markja@yahoo.com
Komenti: oooo KY SO TEKST MO!

Emri: dorjanmarku@hotmail.com
Email: denispjetri@hotmail.com
Komenti: shum e bukur

Emri: ina
Email: rominaroselaamelia@gmail.com
Komenti: kot fare

Emri: seid
Email: useidn1@gmail.com
Komenti: Shum ese e mir hahha mora 5 veq per qeket

Emri: seid
Email: useidn1@gmail.com
Komenti: hahhah e 7/4


Emri: Roni
Email: ronihysa123@gmail.com
Komenti: Ne klase te 7-te???Duhet te kesh me shume njohuri.Sepse kjo ese qe keni bere eshte per ne klase te pare.Kur te krijosh ne ese duhet te ket vesh qe dmth kur ta lexosh te kete tingull qe ta kuptosh ate gje qe ke shkruar...

Emri: mustafa
Email: mustafamertkoc@gmail.com
Komenti: nuk di qfarë të them por me të vërtet ishte shum kot një vajzë kl-7 duhet me shkru diqka më të mir këtë që e ke shkru ti mund ta shkruaj edhe motra ime që është vetëm 7 vjeq bye bye pzz

Emri: someone
Email: someone@ymail.com
Komenti: koti fare ne klasen e 7 duhet te jesh me e lirshme ne shkrrim

Emri: hgkk
Email: hg.kj@hotmail.com
Komenti: shum keq haha pldh

Emri: ledian
Email: gzimksberisha@gamil.com
Komenti:

Emri: Hazbije
Email: hazbijemurseli@hotmail.com
Komenti: Superr

Emri: Silva
Email: dhurata.dorra@hotmail.com
Komenti: Sa e shpiiiiiiifur shuuuuum shuuuuum kot pz sa palidhje moj

Emri: vjollca
Email: vjollcacurritoci@gmail.com
Komenti: mire , shume mire

Emri: Miriami
Email: MiriamVaso@yahoo.com
Komenti: Shum bukur brv /

Emri: Olsa
Email: OlsaBad@yahoo.com
Komenti: ese e lezetshme por duhet te rreg pak shkrimin nga q-c jan shume ndryshe por shum bukur


Emri: mirela
Email: mila_leta@live.com
Komenti: Poezi ishte e mrekullushme e veqant ndaj tjerave kshtuqe me pelqej shum

Emri: dhurata dora
Email: dhurata.dorra@hotmail.com
Komenti: ese e shkelqyer Bravo

Emri: not your bussines
Email: fdslan@yahoo.com
Komenti: super ese bravo



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com