Data e postimit: 2016-03-08 00:30:45
Lexime: 5844
Pranvera
Lloji: Thenie
Tema: Pranvera
Autori: Ardian
Shkolla: .....
Klasa: X
Qyteti: shkup
E-mail: dani_13_boy_1@hotmail.com


Pranvera

Erdhi stina e lumturisë,
lule plot erë, shpirti im
u gjelbërua nga ajo aroma e
këndshme që kishte lulëzuar
lule të bardha.

Sa kënaqesi kur e dëgjojë
valsin e pranverës,
kenga e zogjve e zbukuruan
stinen tone më te bukur,
U sheruan disa plaga te
plagosura rënde ne shpirtat tanë.

U ndriqua qielli nga githë
ai gjelberim me ngjyrë më
të bukura që i ka vetë pranvera,
sytë tane jane qelur njejtë si
pranvera e zbukuruar.

Vepra te ngjashme
Autori: Arlind · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
Pranvera eshte stina më e dashur për mua.Në pranverë ti zgjohesh nga kenga e zogjve. Lulet celin plot.Ato kane ere të mir.Nuk ben ftohtë dhe ka plot rreze Dielli.Ne kënaqemi duke luajtur në park mes natyrës.Shpesh bëjmë kurora me lule.Nuk mër...
Autori: Argonita Mullaliu · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Pranvera
Qelin pemet ngjyra-ngjyra Qe t'i bejne frutat e mira Vjen dallendyshja fluturim Kur vjen pranvera ne vendin tim. Bletat puntore gjithmone vallezojne Lule me lule mjalte tubojne Fluturat gjithkund fluturojne Lule me lule kenge kendojne Ka e...
Autori: Egla Hasula · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: *Pranvera*
Pranvera Erdhi pranvera plot me lule shqerra e lule të tjera plot me gëzim e lumturi Oh sa bukur, bukuri. Dallëndyshja erdhi fluturim, rritet bari, vishet pylli me blerim Dhe në lëndina plot fëmijë mbledhin lule me dashuri, lule plot ...
Autori: Ersan Ismeti · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera
Sic do stinë ashtu edhe pranvera ka bukurit dhe rendesit e saja ajo fillon më 21mars.Në pranverë natyra gjelbëron dita ditës e me tepër.Zogjtë kthehen nga shtegtimi i largët dhe fillojnë kengës së tyre me zëra mahnitës.Femijet gëzohen ed...
Autori: ISRA AJRULLAHU · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: PRAANCERRA
ERDHI PRANVER ERDHI PRANVERA NE FSHATIN TON KJO STIN E BUKUR ME PLOT AROM QELIN LULE SI CDOHHER NE KTE STINE TE BUKUR NE PRANVE ERDHI PRANVERA NE FSHATIN TIM KJO STIN E BUKUR ME GJELBERIM DALLENDHYSHET VIJNE MME F...
Autori: ola · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pranvera
pranvera eshte nje nga stinet me te bukura te vitit.Pranvera nënkupton rizgjimin e qiellit, buzëqeshjen e luleve, zhurmën e zogjve dhe ripërtrirjen e natyrës. Zëri i hapave të pranverës prish gjumin e dimrit dhe natyrën e kaplon aroma, freskia dh...
Autori: mishel · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: stina e pranveres
erdhi pranvera ngjyra ngjyra i gjithe vendi me gezim kendojne femijet urra-urra plot dashuri dhe gezim dallendyshet fluturojne neper qiell gjithe gezim te gjithe i shohim me vemendje dhe brohorasim erdhi pranvera ne vendin tim gezim das...
Autori: madita syla · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pranvera freski e zemrave tona
"Pranvera frski e zemrave tona" Pranvera nje stine aq e bukur qe me natyren e saj ajo te mahnit.Ne pranverë cicerima e zogjeve nuk ndalet.Me freskine e saj ajo i buzeqesh zemrat e te gjitheve.Pranvera stina me e bukur e vitit qe fillon me 21 mars dhe ...
Autori: Ajshe Jakupi · Lloji: Analize letrare · Tema: Bukuritë e Pranverës
Përshëndetje pranverë!Një stinë që na zgjon e na ringjall.Na ndihmon të gjejmë ajrin dhe ujin ngazëllyes e na emocionon nga yjet e natës...Pranvera është mënyra e natyrës për të thënë "Le të festojmë". Ajri është si një flutur me k...
Autori: Ajshe Jakupi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Bukuritë e Pranverës
Përshëndetje pranverë!Një stinë që na zgjon e na ringjall.Na ndihmon të gjejmë ajrin dhe ujin ngazëllyes e na emocionon nga yjet e natës...Pranvera është mënyra e natyrës për të thënë "Le të festojmë". Ajri është si një flutur me k...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: 4 poezi të shkurtra,kushtuar çdo stine
Erdhi pranvera E hirshme si vetë jeta, erdhi pranvera në vendin tim. Ku malet,fushat dhe kodrat, zënë me gaz blerimi të këndojnë. Ku zgjohet e tërë natyra, dhe stofin e ashpër dimëror, tutje e lë. Shkëndija rinie që marrin gaz nga ...
Autori: Alma · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pranvera
Ç'është pranvera?Pranvera është stina mëe bukur e vitit....Njerëzit mbushen me hare dhe fillon një jetë e mirë e lumtur.Zogjtë gjallërohen pemët...Pastaj lulja e parë është manushaqja një stinë e bukur me plot gjallëri....Pas njé dimri...
Autori: "enisa sulejmani" · Lloji: Hartim · Tema: "stina e pranveres"
Pranvera nje stine e vitit Pranvera eshte nje stine me e preferuar e imja sepse ne stinen e pranveres dita esh...
Autori: anisa · Lloji: Ese informuese · Tema: pranvera
si cdo vit pranvera vjen me shume te mira.Nje nga ato eshte edhe buzeqeshja e femijeve.Malet e fushat gjelberohen,qelin lule shumengjyrshe,gjallerohet e gjithe natyra etj.Nje nga stinet bukura eshte pranvera e cila sjell freski dhe arome te kendeshme die...




Komentet e fundit!

Emri: Besim
Email: alije_embara@hotmail.com
Komenti: E mir



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com