Data e postimit: 2016-03-08 15:02:37
Lexime: 5214
Fjalë të urta & Thënie të mençura
Lloji: Fjale te urta
Tema: Fjalë të urta & Thënie të mençura
Autori: Liridona Isufaj
Shkolla: "Dituria"
Klasa: 6/1
Qyteti: Obiliq
E-mail: donaa.45@live.com


**
Njeriu i zgjuar dëgjon një fjalë dhe kupton dy...
**
Asgjë nuk është më provokuese sesa qetësia dhe mirësjellja.
**
Disa porta duhet mbyllur por jo nka krenaria por sepse nuk janë më të përshtatme për jetën tënde.
**
Eshtë e rrezikshme te jetosh ne kete bote, jo nga njerezit qe bejne keq por per shkak te atyre qe i shikojne dhe i lejojne.
**
Nësi nuk je i zoti të bësh dritë të paktën mos bëj hije.

Vepra te ngjashme
Autori: Orgita · Lloji: Poezi personale · Tema: Kush jam unë?
KUSH JAM UNË ? Kush jam unë ,a njoh mirë vetveten? A përpiqem të them gjithnjë të verteten ? Cfarë personaliteti kam? A jam e lumtur për atë çka jam? Si është karakteri im? A mbaj gjithnjë të njëjtin që...
Autori: Alberina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mesova
Kam mësuar që dashuria lëndon atëherë kur ti nuk e pret. . .që gjërat e bukura nuk zgjasin. . .që të ëndërrosh është më mirë se të jetosh. . .që ka ëndrra të cilat nuk bëhen kurrë realitet. . .që një njeri sado i mirë që mund të ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Fjale te urta · Tema: Bota do të ishte më e begatë nëse ne do ndiqnim këto mësime të urta
Merre jetën ashtu si të vjen. 😊 Paraja është e rëndësishme,por jo më e rëndësishmja në jetë. 😊 Mendimi i vonuar nuk vlen për asgjë 😊 Me një lule s'vjen behari. 😊 Fillimi i mbarë,gjysma e punës. 😊 Argumentat duhen p...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: !
Në mundsh të shikosh natën, Dhe kur je i zhytyr ,në errësirë Vendi është pa dritë dhe nuk, Ka as qirirë, edhe hëna lartë Në qiellë nuk është se po bjen, Shumë shi ngado ,që do të shikosh Ti vetëm shikonë errësirë se po,...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Botë me probleme
Mos , mos , mos . Mos bëj ashtu , mos bëj kështu ..!Sa keq apo jo ?! Nuk je i lirë të jetosh jetën që t'i e endërron ose të themi më mirë jetën që ti zgjedh për ta ëndërruar . Në jetë egzistojnë vetëm dy gjëra me dëmethënie të ...
Autori: Nedreta Fetahi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Të gjithë të vërtetat kuptohen,por e vërteta e jetës është një enigmë e vërtetë.Është fakt se së pari duhet ta kalosh erësirën për ta parë dritën,duhet ta provosh të hidhurën për ta kuptuar të ëmblën,duhet të lëndohesh për ta ...
Autori: Fotini Subashi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te falesh eshte hyjnore
Njerëzit janë krijesa të lindura me atributet dhe dobësitë e tyre.Te gjithe ne bejme pjese ne shoqerine njerezore.Por, shoqeria ku jetojme sot eshte shume e padrejte. Ashtu siç nuk janë të pakta momentet kur engjëjt i kane zili, po ashtu nuk janÃ...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: !!!!
Lapsi është më ,i m'preht se shpata fjala është më e fort se plumbi,çka ta bojka i ,joti sot s'ta bënka as i huji. Vepra t'dhembka më,shum se guri mendimet, pe i shpalosja n'letër ,se nëse mund të flisnim lirsha njerzt sot të,p...
Autori: Fjona · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Krenar qe jam shqiptar !
Per mua, te qenit shqiptar ma ploteson kuptimin e jetes. Krenaria ime shkelqen pse i perkas kesaj race fisnike, te zgjuar dhe trime; krenaria ime shkelqen pse i perkas popullit me te lashte ne evrope;krenaria ime shkelqen per ndjenjat liridashese te popul...
Autori: ANONIM · Lloji: Ese filozofike · Tema: Kuptimi i alegorise se shpelles
Alegoria e shpëllës së Platonit është një prej teksteve filozofike më të rëndësishme të historisë së filozofisë. Ajo paraqet një shpjegim të thellë filozofik për natyrën e realitetit, perceptimit të njeriut dhe misionin e filozofisë. ...
Autori: elizabeta alia · Lloji: Fjale te urta · Tema: atdheun
etoni për Shqipëri dhe vdisni për të. N.Frashëri Dashuria për atdheun është topi që shkatërron kalatë më të forta dhe kalaja që mund t'u qëndrojë topave më të fortë. S.Frashëri Nuk vlen asgjë të dashurosh, nëse vajtimi i ven...
Autori: Emira Buçi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: "Thesari i çmuar i fshehur në një ishull te braktisur"
E emërtova thesar por ka vlerë edhe më shumë ,i fshehur në një ishull te braktisur për dikë që e humb.Familja bëhet fjalë,e shtrejnta në këtë botë por për disa është fshehur se e ka humbur për qëllim të kotë.Nga zoti u krijove,e nga ...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Jeta ime , e jotja dhe e të tjerëve
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur të mos egzistojnë nëpër botë njerëz arrogantë ? '' Nuk është e mundur , kështu që mos kërko të pamundurën ..! Koha është e kthjellët , ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Atdheut Kur largohesh prej tij Dashuria për të vjen e shtohet Malli për të arrin majat Eshtë si të digjesh në fund të ferrit i gjallë Kur askush klithmën s'ta dëgjon Në atdheun tonë jemi të etur Kurse në...




Komentet e fundit!

Emri: Bleona Canolli
Email: bleonac@gotmail.com
Komenti: /

Emri: Bleona Canolli
Email: bleonac@gotmail.com
Komenti: /

Emri: naxhije shehu
Email: naxhijeshehu@gmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com