Data e postimit: 2014-08-05 14:19:31
Lexime: 2991
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.C'ka bën baba s'bën i biri !

Vepra te ngjashme
Autori: Eni · Lloji: Tekst vleresues · Tema: Tekst vleresues
Biri im sot ka ardhur dita te tregoj vendin ku une kam punuar qe ti tani te jesh ky person i famshem.bir e shikon ate perparse qe tani e mban veshur ai kepuceberesi ajo dikur kam qen e imja biri im a e shikon ate perparese qe mban ai person qe po lan enet...
Autori: Sara Terbunja · Lloji: Analize letrare · Tema: mesuesi im babi im etj.
Kam nje mesues kam nje baba mesuesi me mesoi babi me edukoi keshtu qe nje dite une do ti falenderoj mesues e baba une do ti nderoj
Autori: xhesika toska · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Babai
Isha une ajo qe te dhurava emocjonet e para te qenurit baba.Sot jam un ajo qe nuk do te resht se shkruari per ty njeriun e palodhur, qe me rrite e edukove se cdo qe ne jete arrihet me pune,vlere dhe respekt.Te vlersoj baba per cdo gje qe ke per mua.Kur t...
Autori: fitore lela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: babait tim
Ditet ikin, ashtu si javet , muajt , vitet ....Ikin pa u ndjere , ndersa dhimbja po me pervelon shpirtin ...Hap syte , por cte shikoj ,kur nje mjegull e pashpirte me pengon veshtrimin drejt qiellit ...Baba , e ndiej mungesen tende ,si te ishte ajri qe thi...
Autori: argita islamaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: babi
Une nuk e dita domethenien e fjales baba,por ne nje kohe e kuptova.Mund te them se kam nje baba shum misterioz dhe mallengjyes, e di se nuk mund t'is kthej ato qe i beri per mua dhe kam nje ndjenje qe ai eshte krenar me vajzen e tij.Askush nuk mundet te t...
Autori: Lorena Luarasi · Lloji: Poezi personale · Tema: Dashuria dhe sakrifica e nenes
“Nënë, o nënë ku je?”-thërret fëmija natën Dhe me lot në sy gjum’ i ëmbël s’e zë, Bie në heshtje kur zërin e saj dëgjon E nën’ e dashur dorën në kokë i vë. Të sfilitur mëngjesi nënën e gjen Me birin e saj të dashur...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
I ati puntor, i biri dembel ! C'do kujt si buzëqeshë fati ! Ai që shpejt gëzohet ,fill dëshprohet ! Njeriu i mirë,nuk është me trup por me zemër !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
Mërgimtarëve Larg vendlindjes Në dhe të huaj Sikur zogu pa fole Jeni ju pa atdhe Ju pret nëna dhe baba Kthehuni ju mergimtar Në trojet tuaja Te kthehet gëzimi .
Autori: anna · Lloji: Anekdota · Tema: shiu
nje dite vere dalin per piknik nena me djalin. hapin nje cader se i bie dielli, ndenjen ca dhe papritur filloi te binte shi. pasi ra per ca minuta djali beri ne cader dy vrima afer njera tjetres. kur e pa e ema e qortoi dhe i tha se pse i hape ato vrima d...
Autori: Inn · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Babi ♥
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse cdo dite te shoh por me pelqen te shprehem nepermjet fletes. Prandaj doja te thoja qe te dua shume e je krenaria dhe shpresa ime.Kur te shoh aq te lum...
Autori: Griselda · Lloji: Leter · Tema: Babi im ❤
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse cdo dite te shoh por me pelqen te shprehem nepermjet fletes. Prandaj doja te thoja qe te dua shume e je krenaria dhe shpresa ime.Kur te shoh aq te lumtur d...
Autori: Sali Myftari · Lloji: Poezi personale · Tema: Emigrimi
Ky kurbeti me ka nda, Nga ti nene dhe ti baba, Nga shtepia dhe vendi im, jetoj larg ne emigrim. Sa e veshtire qe qenka jeta, I vetmuar ne kurbet mbeta, pa gezim dhe pa lumturi, Me zor shtyj diten dot spo rri. Thon se shpresa vdes e fundit, nd...
Autori: dea behramaj · Lloji: Poezi lirike · Tema: jetimja
JETIMJA NE DRITARE SHIKOKJ QELLIN E DIALLIN ME RREZET E TIJ PO ALBANA PSE QAN GJITHMONE NUK E DI ...
Autori: ANONIM · Lloji: Fjale te urta · Tema: TE NDRYSHME
I VETMI MIK NE JETE ESHTE LETRA ;;;; GITHE BEJME GABIME ASNJE NUK ESHTE PERFEKT EDHE NE E DIME QE NE VETE NJEREZIT JEMI KRIJUAR NGA GABIMET ;;;; NDENJA E TE QENIT BABA DUHET TE MERITOHET E JO VETEM TA MBASH VETEM SI EMER SEPSE NUK DO JESH I ZOTI PER ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com