Data e postimit: 2022-04-15 19:22:26
Lexime: 4927
Nje leter personale
Lloji: Leter
Tema: Babi im ❤
Autori: Griselda
Shkolla: Fan.S.Noli
Klasa: 12
Qyteti: Korce
E-mail: Griseldaorhani@gmail.com


Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse cdo dite te shoh por me pelqen te shprehem nepermjet fletes.
Prandaj doja te thoja qe te dua shume e je krenaria dhe shpresa ime.Kur te shoh aq te lumtur dhe qe ne cdo kohe rrezaton miresi dhe dashuri me ben te ndjehem dhe une e lumtur dhe krenare qe jam vajza jote.
Nuk do te mjaftojne kurre fjalet per te shprehur dashurine qe kam per ty. I Dashur Baba, un te kam treguar ne cdo moment qe te dua pafund,por sot do doja dicka te vecante te mbushur plot dashuri. Cdo femije do ndjehej i lumtur qe ka nje baba si ti,ashtu sic ndjehem dhe une.
Ti ke ditur te percosh tek ne nje fyme te ngrohte prinderore.Cdo dite e jetes time ka qene e lumtur dhe vazhdon te jete e tille ... dhe a e di pse?? Sepse ne rrugetimin e jetes sime perkrah meje ,njeriu qe me ka shoqeruar gjithmon,je ti i Dashur Baba. Falenderoj cdo dite Zotin,qe me ka bekuar me dy prinder te mrekullueshem,jo se mamin nuk e dua ,natyrisht qe dhe ajo ze nje vend te rendesishem ne zemren dhe jeten time,po per ty eshte nje dashuri e pazevendesueshme.Je i pakrahasueshem dhe energjik, plot jete,dhe ne cdo moment rrezaton respekt,dashuri,miresi,vlera dhe sic i thone asaj fjales "Te ka fal Zoti".Energjite e tua jane te pashtershme,nuk ke thene kurre u lodha dhe nuk ke thene kurre jo.Une tani jam e rritur e kam kuptuar qe jeta jote ka qene e mbushur me sakrifica ,por fale besimit, punes dhe aftesise tende ke arritur ketu ku je sot,dhe Zoti te ka shperblyer dhe a e di me cfare??
Te ka bekuar me thesarin me te cmuar ne bote,duke te dhene nje familje te mrekullueshme.Uroj qe te jetosh sa me gjate dhe te shohesh frytet e punes tende te palodhur. Babi te premtoj se nje dite do te te bej te ndjehesh krenar per mua,per vajzen tende te vogel, per vajzen tende te pleqerise,qe te do sa e gjithe bota….e çbota them une krahasuar me dashurine qe kam per ty,bota duket shume e vogel.
Te falenderoj per gjithcka qe ke bere dhe vazhdon te besh per mua,per keshillat,mbeshtetjen ,buzeqeshjet,faleminderit qe me ben te kaloj cdo dite me buzeqeshje.FALEMINDERIT QE EKZISTON.Mos harro se sa fort te dua BABI!!!

Vepra te ngjashme
Autori: Inn · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Babi ♥
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse cdo dite te shoh por me pelqen te shprehem nepermjet fletes. Prandaj doja te thoja qe te dua shume e je krenaria dhe shpresa ime.Kur te shoh aq te lum...
Autori: Anaili · Lloji: Leter · Tema: Urim per motren time
… Padyshim qe per mua je bekim! Ndoshta tani ti po feston 20-vjetorin tend,ndersa une po festoj diten qe ti erdhe ne kete jete, ne jeten tone dhe mbi te gjitha ne te timen. Faleminderit qe je motra ime! Personi perballe se ciles “dashuria” largohet ...
Autori: Julijana Nika · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mami
Mamushja ime e dashur,po te shikoj sot,ashtu siq te shikoja kur isha nje vajze e vogel,si engjellin tim mbrojtes.E njejta ngrohtesi,miresi,bukuri e shpirtit tend dhe e njejta dashuri pa kushte.Ti ke qene me mua gjate gjithe kohes dhe je akoma ketu.Qe nga ...
Autori: GertaBatusha · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Gezuar Arta!
Je 16vjece sot.Shtaza ime je rrit xp E di ?! Je dikush qe do te te beja gjithcka per te ose te pakten do mundohesha!Kaloj ore e ore te tera me ty dhe gjithcka me duket e bukur dhe pa djallezi ashtu sic je dhe ti vet nje engjell.Tokes i mungonte ky engjel...
Autori: Fortesa Jeliqi · Lloji: Analize letrare · Tema: nje urim
Sot nje dite e veqant per ty,eshte dita kur ne kete bote erdhi nje engjull,eshte dita kur kesaj bote iu shtua nje YLL qe shendrit ne menyren me te mir te mundshem ne jeten ton.Shpresoj qe fati lumturia ,dhe sukseset te te percielli ty ne qdo hap te jetes ...
Autori: Klejsi Ismali · Lloji: Poezi personale · Tema: Nena
Nëna Sa her mbytem ne mendime I ulur diku ne nje qoshe se ce pengon zemren time se di ceshte gjithe kjo joshje jane lotet e tu nene qe kurre sdua ti shoh se ti je drite , je hene qe diellin e ngroh me mjafton buzeqeshja jote fytyra j...
Autori: Click Clack BoOm · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena
Me 10 prill 1997 erdhi ne jete nje engjell... Ai engjell ishe ti mami im... Kur mora lapsin dhe fillova te shkruaj kete leter per ty po dridhesha e gjitha sepse te shkruash per ty do te thote jashtzakonisht shume per mua. Sepse ti je unike,e jashtezak...
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis kurre.Nene,sot vendosa qe te marr nje flete te bardhe dhe ta shkruaj me ate bojen e zeze, me fal per disa fjale qe jane lagur,por lotet nuk po me ndalojne....
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis kurre.Nene,sot vendosa qe te marr nje flete te bardhe dhe ta shkruaj me ate bojen e zeze, me fal per disa fjale qe jane lagur,por lotet nuk po me ndalojne....
Autori: argita islamaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: babi
Une nuk e dita domethenien e fjales baba,por ne nje kohe e kuptova.Mund te them se kam nje baba shum misterioz dhe mallengjyes, e di se nuk mund t'is kthej ato qe i beri per mua dhe kam nje ndjenje qe ai eshte krenar me vajzen e tij.Askush nuk mundet te t...
Autori: Klara Noku · Lloji: Leter · Tema: Leter drejtuar dikujt
.U zgjua dhe fare prane kokes se krevatit,sapo hapi syte,pa nje leter te lidhur me nje fjongo te kuqe me mbishkrimin``te shtrenjtes sime,bijes time te dashur``.E hapi me lote ne sy dhe me nje brenge qe i bashkohej gezimit te asaj dite, nisi ta lexonte ate...
Autori: B MEHMETI · Lloji: Poezi personale · Tema: poezi per babin
ESHTE NJERIU ME ZEMERMIRE QE NA PLOTESON CDO DESHIRE GJITHMONE TI ME BEN TE QESH ESHTE LUMTURI NJE BABA TE KESH BABAI ESHTE DRITA QE NDIZET NE ERRESIRE BABAI ESHTE LIRIA QE NDIEN NE HAPESIRE BABAI ESHTE NJERIU QE KURRE STE THOT JO BABAI ESHTE NJE ...
Autori: xhesika toska · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Babai
Isha une ajo qe te dhurava emocjonet e para te qenurit baba.Sot jam un ajo qe nuk do te resht se shkruari per ty njeriun e palodhur, qe me rrite e edukove se cdo qe ne jete arrihet me pune,vlere dhe respekt.Te vlersoj baba per cdo gje qe ke per mua.Kur t...
Autori: FIORI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Familja ime dhe une
Te flasesh per familjen perjeton emocionet qe ke perjetuar me te ,te bukura apo te keqia dhe keto emocione ndihen fale dashurise ku kjo e fundit nuk ka kufij ne familje dhe eshte pa asnje lloj interesi. Jeta eshte bere shume materialiste dhe nuk vlereso...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com