Data e postimit: 2014-01-12 11:51:41
Lexime: 21518
babai im
Lloji: Ese pershkruese
Tema: babi
Autori: argita islamaj
Shkolla: Hamez Thaqi
Klasa: V1
Qyteti: Rahovec
E-mail: gita_25@live.com


Une nuk e dita domethenien e fjales baba,por ne nje kohe e kuptova.Mund te them se kam nje baba shum misterioz dhe mallengjyes, e di se nuk mund t'is kthej ato qe i beri per mua dhe kam nje ndjenje qe ai eshte krenar me vajzen e tij.Askush nuk mundet te thote qe ka nje baba te keq secili thote se babi i m eshte me i miri ne bote.Shpesh here mbetem pa ndjenja dhe kam shum kujtime per ty.Kur isha e vogel kisha shume pyetje:Pse babi dhe mami kujdesen shume per mua,pse me keshillojne per qdo gje?
Keto pergjigjje i kuptova nxorra kuptimin e tyre po a thua ku do te jem neser nqoftese nuk te kam ty prane.Shume here i kushtova nenes po kesaj here ta kushtova ty sepse edhe ti ke nje vend te qmuar ne zemren time....Te dua Babi

Vepra te ngjashme
Autori: ilda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: portret
me erdhi ne mendje te flaas per ty,se ti je shum shakaxhi,une shum mall kam per ty.tani qe erdhe e ike prap,qenka nje kohe shum e gjate,je i bukur sy geshtenje ,flok. te gjate e i denje .trup te madh e i ri,qenke burr me besnikri.dashuria per nje baba,qen...
Autori: Inn · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Babi ♥
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse cdo dite te shoh por me pelqen te shprehem nepermjet fletes. Prandaj doja te thoja qe te dua shume e je krenaria dhe shpresa ime.Kur te shoh aq te lum...
Autori: Griselda · Lloji: Leter · Tema: Babi im ❤
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse cdo dite te shoh por me pelqen te shprehem nepermjet fletes. Prandaj doja te thoja qe te dua shume e je krenaria dhe shpresa ime.Kur te shoh aq te lumtur d...
Autori: Sara Terbunja · Lloji: Analize letrare · Tema: mesuesi im babi im etj.
Kam nje mesues kam nje baba mesuesi me mesoi babi me edukoi keshtu qe nje dite une do ti falenderoj mesues e baba une do ti nderoj
Autori: Brisilda · Lloji: Poezi personale · Tema: Babi im
BABI SOT ESHTE 14-SHKURTI KUR IKE TI NGA KJO BOTE DASHURIA IME ISHE TI LAMTUMIRE TE THASHE UNE SOT. NE ZEMREN TIME TI JE DHE GJITHMONE DO TE JESH SI BABI IM ASKUND NUK KA DHE ASKUND NUK DO TE GJESH. SYTE E MI PO LOTOJNE SEPSE KANE SHUME M...
Autori: Brisilda · Lloji: Thirrje · Tema: Babi im
BABI SOT ESHTE 14-SHKURTI KUR IKE TI NGA KJO BOTE DASHURIA IME ISHE TI LAMTUMIRE TE THASHE UNE SOT. NE ZEMREN TIME TI JE DHE GJITHMONE DO TE JESH SI BABI IM ASKUND NUK KA DHE ASKUND NUK DO TE GJESH. SYTE E MI PO LOTOJNE SEPSE KANE SHUME...
Autori: salinda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: BABAI IM
babi im esht nje engjell babaiim esht me i miri ne bot babai esht e gjith jeta ime ...
Autori: sejhan shaban · Lloji: Poezi dashurie · Tema: te dua
kam nje tufe me lule babit do tia coje babi qe me rriti babi qe me msoi oh oo babi dashur sa fort qe te dua lulet me te bukura kam e ti dhuruar.
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: babi im i dashur
une njehere.Isha semure dhe kisha nje semundje te keqe dhe babai im me coi ne te cithat spitale por nuk pata shpetim dhe nje dite ai me mori dhe me coi ne nje spital dhe une u shendosha dhe u rrita me suksese ne jet pra ky edshte babai im c eme shpetoi j...
Autori: B MEHMETI · Lloji: Poezi personale · Tema: poezi per babin
ESHTE NJERIU ME ZEMERMIRE QE NA PLOTESON CDO DESHIRE GJITHMONE TI ME BEN TE QESH ESHTE LUMTURI NJE BABA TE KESH BABAI ESHTE DRITA QE NDIZET NE ERRESIRE BABAI ESHTE LIRIA QE NDIEN NE HAPESIRE BABAI ESHTE NJERIU QE KURRE STE THOT JO BABAI ESHTE NJE ...
Autori: fitore lela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: babait tim
Ditet ikin, ashtu si javet , muajt , vitet ....Ikin pa u ndjere , ndersa dhimbja po me pervelon shpirtin ...Hap syte , por cte shikoj ,kur nje mjegull e pashpirte me pengon veshtrimin drejt qiellit ...Baba , e ndiej mungesen tende ,si te ishte ajri qe thi...
Autori: dea behramaj · Lloji: Poezi lirike · Tema: jetimja
JETIMJA NE DRITARE SHIKOKJ QELLIN E DIALLIN ME RREZET E TIJ PO ALBANA PSE QAN GJITHMONE NUK E DI ...
Autori: xheni lama · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Babi Im
E dini se cili eshte idhulli im?!Nuk eshte as nje aktor,as nje kengetar,as nje sportist....Eshte ai qe e urren te me shikoj te merzitur dhe qe ben gjithcka te me bej te buzeqesh..Eshte ai qe me kupton qe ne sy..E kupton jo vetem nese jam merzitur por kupt...
Autori: Samire Kqiku · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dshuria
Sa shpejt erdhi kjo dit e veshtir, Qe ti me thuash lamtumire, Pse kjo jet po me kalon kot, Kur njeriun qe e dua nuk e marr dot, I lutem zotit te me ndihmoj, Qe zemrat tona te na i bashkoj, Erdhi kjo dit qe asnjeher nuk e kisha prit, Nese do vdes,ne...




Komentet e fundit!

Emri: agnesa
Email: evetmuar@gmail.com
Komenti: sa mire qe keni nje baba qe ju don dhe kujdeset per ju pa dallim si per vazen ashtu edhe per djalin.

Emri: Saranda
Email: anda@lives.com
Komenti: plsPa fjal me laa kjo esee

Emri: Ada
Email: Ada@gmail.com
Komenti: Sh e bkr por njekohesisht sh e shkurter. Per babain ka kaq sh gjera per tu thene. Mendoj se kjo ese eshte e pa mbaruar mire.

Emri: aaann
Email: an.feel@tre.net
Komenti: sigurisht qe e bukur se cdo ese qe behet per babin del sh e bukur

Emri: ermand locka
Email: ermandlocka90@gmail.com
Komenti: SH e bkr

Emri: CONi
Email: coni_vuqiterna@outlook.com
Komenti: wWWauu

Emri: Xhensila
Email: jessy.jessica16@yahoo.com
Komenti: shum bukur bravo

Emri: ela ela ela ela ela
Email: ela@live.com
Komenti: shume bukur

Emri: bledi
Email: dervish@shqiptar.eu
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com