Data e postimit: 2014-04-19 23:21:34
Lexime: 5557
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


I ati puntor, i biri dembel !

C'do kujt si buzëqeshë fati !

Ai që shpejt gëzohet ,fill dëshprohet !

Njeriu i mirë,nuk është me trup por me zemër !

Vepra te ngjashme
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vëllau (gjëja me e mrekullueshme)
-Vëllau gjëja,qenia më e mirë që mund të ketë dikush.Vëllau,njeriu që më bën të ekzistoj,qenia që më bën të buzëqesh,është forca ime,është shkaku i buzëqeshjes time. Kam një dhe vërtetë është njëshi...Të dua më shumë se gji...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Fati Dikujt i buzëqesh fati Mua jo të ngratit Dikujt i gëzohet zemra por jo e imja Dikush sheh natën Un...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fati ynë
Njerëzit janë mjaft të ndryshëm me njëri-tjetrin duke u bazuar në pikëpamje.Ai e shikon botën dhe jetën në perspektiva të ndryshme.E njëjta gjë mund të thuhet nëse fatin tonë e shkruajmë vetë,apo është i paracaktuar nga një vullnet hy...
Autori: Xheni Miho · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuri midis njerzve
Vijmë në këtë botë te madhe si qenie shumë te vogla. Krejt të paditur, hedhim hapat ngadalë. Buzët fillojnë e flasin fjalët e para që zemra i krijon me dashuri. Shikojm qiellin plotë re duke i quajtur pambuk që rrin në ajër, kupën qiellor...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1 Të fortit e të guximëshmit nuk i buzëqesh cdo herë fati ! 2.Interesante është ajo gjë,që je i interesuar për të ! 3.Asgjë nuk ka ,që nuk vlen ! 4. Hakun fale ,inatin mbaje ! 5.Kur bën mirë e duron të keqën më shumë !
Autori: Kevin Çika · Lloji: Fjale te urta · Tema: Bota do të ishte më e begatë nëse ne do ndiqnim këto mësime të urta
Merre jetën ashtu si të vjen. 😊 Paraja është e rëndësishme,por jo më e rëndësishmja në jetë. 😊 Mendimi i vonuar nuk vlen për asgjë 😊 Me një lule s'vjen behari. 😊 Fillimi i mbarë,gjysma e punës. 😊 Argumentat duhen p...
Autori: Armend Berisha · Lloji: Poezi personale · Tema: Problemet e jetës
Jeta. Jeta është një ndjenjë,e pa përshkrueshme, jeta është një dit,që shumë shpejt kalon, jeta është një sfid,që të sfidon, jeta është një luftë,që të mundon. Jeta është buzëqeshje,jeta ësht...
Autori: Nedreta Fetahi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Të gjithë të vërtetat kuptohen,por e vërteta e jetës është një enigmë e vërtetë.Është fakt se së pari duhet ta kalosh erësirën për ta parë dritën,duhet ta provosh të hidhurën për ta kuptuar të ëmblën,duhet të lëndohesh për ta ...
Autori: Hani alija · Lloji: Fabul · Tema: Gjuha
Një herë e një kohë rronte një njeri shumë i zgjuar, por shumë i varfer. Për të fituar buken e gojes ky njeri punonte si gjellëbërës tek një i pasur. I zoti mburrej për pasuritë që kishte por ishte torrollak. Një ditë pasaniku ftoi di...
Autori: Eni · Lloji: Tekst vleresues · Tema: Tekst vleresues
Biri im sot ka ardhur dita te tregoj vendin ku une kam punuar qe ti tani te jesh ky person i famshem.bir e shikon ate perparse qe tani e mban veshur ai kepuceberesi ajo dikur kam qen e imja biri im a e shikon ate perparese qe mban ai person qe po lan enet...
Autori: Dezi Myrteza · Lloji: Ese filozofike · Tema: Fati
Shpesh, te gjithe ne ankohemi duke thene se jemi te paafte, por sigurisht qe gabohemi. Jo vetem une,por te gjithe ne perballemi nga dhe me fatin tone.A vendoset fati nga ne? Jetojme me nje fat te percaktuar apo e percaktojme vete? Jemi ne farketare te fat...
Autori: privat · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Personazhi qe me frymezon
Unë kam lexuar librin “I fundmi i Mohikanëve”. Autori që e ka shkruar librin është James Fenimore Cooper. Aty flitet luftrat e shumta që ndërthurin dy fise dhe dy ushtri. Një ndër personazhet më të rëndësishme të atij libri është Unkas...
Autori: Bekon Demiri · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Përshkrimi i bamirësisë
Nëse ndonjëherë ndjen në zemër ngushtësi, ilaçi më me ndikim është të bësh bamirësi, nëse nuk ke njohuri për shërimin që përfiton ti, atëherë pa provoje mos ndoshta ndërron mendim ti?! ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Syri trembet ,krahu s'trembet ! 2.I ligu dorëzohet ,trimi nuk dorëzohet ! 3.Shumë njerëz ,shohin edhe gjilpërën më të vogël ! 4.Kush zgjohet herët,zgjohet me fat ! 5.Burrit i ka hije fjala e vërtetë !




Komentet e fundit!

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: ketu no koment!

Emri: Nurija Potera
Email: nurija_potera@hotmail.com
Komenti: Shum BUkur

Emri: Ana Xhihani
Email: anna.xhihani@hotmail.com
Komenti: Shum e bukur..Te lumte



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com