Data e postimit: 2016-03-23 20:43:12
Lexime: 3910
Krenari
Lloji: Tekst vleresues
Tema: Tekst vleresues
Autori: Eni
Shkolla: Demokracia
Klasa: 4b
Qyteti: Durres
E-mail: enisadiku01@hotmail.com


Biri im sot ka ardhur dita te tregoj vendin ku une kam punuar qe ti tani te jesh ky person i famshem.bir e shikon ate perparse qe tani e mban veshur ai kepuceberesi ajo dikur kam qen e imja biri im a e shikon ate perparese qe mban ai person qe po lan enet ajo perparse dikur ka qen e imja biri im e shikon kete perparse qe mbaj une tani kjo biri im eshte krenaria gjithmone e kam mbajtur veshur por se kam bere aq te dukshme por tani biri im kjo perparese eshte me teper se krenare kjo perparese ndihet vetet e vleresuar per shkak te mundit biri im tani kjo perparse eshte vjeteruar dhe une ty sta le dot por perpiqu bir te arrish te fitosh nje te tille qe te dish cfare eshte krenaria bir

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.C'ka bën baba s'bën i biri !
Autori: Lorena Luarasi · Lloji: Poezi personale · Tema: Dashuria dhe sakrifica e nenes
“Nënë, o nënë ku je?”-thërret fëmija natën Dhe me lot në sy gjum’ i ëmbël s’e zë, Bie në heshtje kur zërin e saj dëgjon E nën’ e dashur dorën në kokë i vë. Të sfilitur mëngjesi nënën e gjen Me birin e saj të dashur...
Autori: Fejzë Demiri · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ese filozofike
Porosia e babait Kur kthehem pas, në hapat e padukshëm të kujtimeve, më kujtohet dita e parë kur erdhe në këtë botë. Si fëmijë i njomë që ishe, dalëngadalë duke u rritur fillove t’i bësh hapat e parë të jetës. Vogëlushi im, qaje me ...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Vuajtja e Rozafes
Se ju me zgjodhet mua e jo nuset e tuja, une ketu jam e gezuar edhe pse jam gjysme e mbuluar. Djali per mua eshte drite, e mbrofshin perendite ju ma ruani djalin e ma rritni sa malin. Se une medet veten do te tret lotet e mia do te behen ve...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
I ati puntor, i biri dembel ! C'do kujt si buzëqeshë fati ! Ai që shpejt gëzohet ,fill dëshprohet ! Njeriu i mirë,nuk është me trup por me zemër !
Autori: Tea Lako · Lloji: Pershkrim · Tema: Prinderit
E di qe keto flete nuk mjaftojne per te shprehur dashurine qe ndjej per ty,por nje gje e them me siguri:faleminderit qe je babai im.Kur sjell nderment femijerine time i pari qe me vjen ndermend eshte babai im. Babai im eshte i gatshem te me degjoje cdo h...
Autori: Erjona Krasniqi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: per mesuesin tim te dashur
Ketu po shkruaj vargje shume me rendesi.U rrita nga nje mesues shume i dashur por tani ndryshoi cdo gje.Tani erdha ne klas te 6.Por erdha me gezim shume te madh.Erdhi nje arsimtar.Njehere na u duk shume i quditshem.Por kishim gabuar shume.Kishte ardhur nj...
Autori: Denada · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Poezi dramatike
Hej o or,hej o dite,hej o muaj,e hej o vit✋po shkruaj sicdohera nga dritarja nga penxherja po shoh se me mungon dita dites malli me kujton se ti je larg,larg ne bote zemren smunem me ta degju dot po dua ta dish o biri im nena djalin e ka trim por nena t...
Autori: anna · Lloji: Anekdota · Tema: shiu
nje dite vere dalin per piknik nena me djalin. hapin nje cader se i bie dielli, ndenjen ca dhe papritur filloi te binte shi. pasi ra per ca minuta djali beri ne cader dy vrima afer njera tjetres. kur e pa e ema e qortoi dhe i tha se pse i hape ato vrima d...
Autori: Lorena Luarasi · Lloji: Poezi personale · Tema: Pasqyrimi ne liqen
Pasqyrë, po si pasqyrë Pasqyron një trup, një fytyrë Ti që vetëm fizikun sheh A thua mua a po më njeh? Jam unë Lorena, shoqja jote Një vajzë e vogël dhe pak e dobët Që me sy ëmbël të shikon Ndonjëherë me dorë edhe të ngacmon...
Autori: Antuela · Lloji: Poezi lirike · Tema: poezi per nenen
Dicka dikur me tha ime me "Mbi dashurine per ju une asgje nuk ve". Por une me kembengulje shpesh e kundershtoja te plotesoja kapricot e mia ishte gjithcka qe doja. Dicka dikur me tha perseri "Kur te behesh nene do me kuptosh dhe ti!" Me fal,nene, t...
Autori: Amra Osmani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrim per Nenen
Nena ehhh sa bukur tingellon .Vetm ky emer sa kenaqesi qe te jep....Nje emer plot me tingellim qe pushtoi te gjithe zemrat e femijeve.Nena kur degjon zerin e embel te saj kur buron ne veshet e tu ti shkon fluturim...Nje engjell i vertete a po jo ? Ajo qe ...
Autori: infinitylove · Lloji: Poezi dashurie · Tema: poezi dashurie
Dikur e doja, dhe me donte, ne sy e shikoja, ne sy me shikonte dhe zemra ime vec ate dashuronte. Nje dite te mallkuar, gjithcka ndryshoi. Fjalet,i mori era Ndjenjat,i rrembeu humnera. Dikur ishte nje engjell per mua, tani ne nje demon mu shn...
Autori: Armonela · Lloji: Leter · Tema: Fatkeqesia
E dashur vetja ime, Po te drejtohem ty sepse e kam ven re se si jeta po abuzon me ty. E di se ajo buzeqeshja jote e perditeshme tani eshte shuar. Gjithashtu e di se shum persona te rendesishem jane larguar nga jeta jote dhe nuk kan ndermend te kthehen pa...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com